Jos mulla olis 600mm vr putki niin..

Esittele omia kuviasi! Anna palautetta muiden kuvista!
tehongis

Viesti Kirjoittaja tehongis »

higgins kirjoitti:
tehongis kirjoitti:Jarilla vissiin taas lasi edessä kun viestiä lentää ja vaahto pauhaa?
Jari pauhaa ja Alter Ego myötäilee :) Ihan kiva, Higg
Joku muukin päätynyt samaan ajatukseen? ;-)
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
PekkaSav

Viesti Kirjoittaja PekkaSav »

Hehheh, jopa kirjoitusvirheet on niin samanlaisa, että Saltikovin ja Jarzzzzzzan viestit taitavat tulla samasta IP:stä. :)
Jazzy

Re: Jos mulla olis 600mm vr putki niin..

Viesti Kirjoittaja Jazzy »

saltikov kirjoitti:
Jazzy kirjoitti:
jari siren kirjoitti: No huh, oli juuri selittämässä vaimollleni miksi keitiö remppa siirtyy.
Miten ihmeessä joku täysi-ikäinen saa tungettua noin paljon kirjoitusvirheitä noinkin lyhyeen lauseeseen :D
Siinhän sitä on ihmetelemistä - veikkaan että arvoitus ei koskaan ratkea sinulle :-)
Olen samoilla linjoilla. Lauserakenteesta päätellen, sinulle on ratkennut. Haluatko valaista meitä muitakin?
Cam70

Viesti Kirjoittaja Cam70 »

Johan tämä arvoitus on aiemmin käsitelty. Kyse on lukihäiriöstä, ei vaadi sen suurempaa päättelykykyä.

Sitä tosin en tiedä, onko kys. henkilö sitä myöntänyt itselleen/läheisilleen tai varsinkaan DC-foorumilaisille.
Tipe
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tipe »

Cam70 kirjoitti:Sitä tosin en tiedä, onko kys. henkilö sitä myöntänyt itselleen/läheisilleen tai varsinkaan DC-foorumilaisille.
On se, eikä se siitä neroa tee, että Albertilla tai jollain muilla neroilla on ollut lukihäiriö, vaikkakin tuo on tuotu useasti esille kuin sivuhuomiona asiasta keskustellessa =)
Vastaa Viestiin