temama kirjoitti: ↑Marras 10, 2023 12 : 08 Hyvä foto tämäkin, ja upea mesta varmaan paikan päällä.
Se mikä mua huikkasen nyppii yleisesti tän foorumin keskustekulttuurissa, on että muissa osioissa jauhetaan pas*aa oikein urakalla ja suurella intensiteetillä, mutta 'itse asiasta' eli lopputuotoksesta (valokuvista) ei puhuta paljon mitään!?
Ei mitään analysointeja, eikä kuvien postaajatkaan vaikuta reagoivan kommentteihin juurikaan.Sehän kannustaa kommentoimaan?
Itse olen sellainen, että voisin innostua puhumaan näistä valokuvista enemmänkin, mutta en tosiaan jaksa skriivata kuuroille korville.
Että tämmöinen huomio vaan tähän saumaan. Ei varsinaisesti/pelkästään liity aranevan kuvatuksiin.
Ehdottoman erinomaista, että kuvia tulee. Mutta tosiaan olis kiva jos niiden ympärille kehkeytyisi edes jonkinlaista supinaa.
Kyllä musta on erinomaisen hienoa, jos joku viitsii kommentoida jotain, mitä tahansa, mun kuviin, olen vain toivottoman surkea antamaan niille palautetta, luultavasti on turtunut käyttämään facen tykkäyspainketta ja vastaavia? Paikka oli todella upea, keli oli melko sateinen ja viileä, välillä tuo kukkula ja sillä oleva linna oli pilven peittämä, ei välttämättä ollenkaan huono asia. Tämä kuva on otettu alhaalla olevasta St. Hippolyten kylästä, siellä on useampia viinitilojen myymälöitä joissa luonnollisesti maistatetaan melko runsasta valikoimaa.