Antin kuvaketju

Esittele omia kuviasi! Anna palautetta muiden kuvista!
oka

Re: Antin kuvaketju

Viesti Kirjoittaja oka »

AnttiHar kirjoitti: Huhti 08, 2025 14 : 55 Herranjestas kun nämä Burrelin kamerat on paskeita toiminnaltaan saati konfattavuudeltaan. Pesäkamera meni sekasin kun seinäkello. Normaalisti akkujen perässä ja tässä patteri testi menossa.
Mikäs Burrelille tuli? Uteliaisuuttani kyselen, kun mulla on kaksi toistaiseksi asiallisesti toiminutta Burrelia lyijyhyytelöakkujen perässä.
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
AnttiHar
Viesti:

Viesti Kirjoittaja AnttiHar »

Viime vuonna sekoili lähetyksen kanssa syystä tai toisesta ja yhenäkin tuli kuntoon. Sitten tuli kontaktihäiriö siihen sen omaan akkukaapeliin. Seuraavaksi loppui akku just kun emo oli hautomassa niin pelkkä akunvaihto ei riitä vaan piti kiivetä emon viereiseen puuhun käyttämään kytkin offilla. Kuumotti kun lappalaisemo naksuttaa niskan takana.

Nyt myräkän aikaa sammutin SMS ohjauksella liiketunnistimen niin sen jälkeen meni hullunluuppiin se SMS puoli. Tuli koko ajan statusviestiä kameralta. Piti käydä hakemassa pois ja vetää sileeksi. Nyt on pihassa testissä, jos illalla veis takasin.
Maffer
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Maffer »

Mikä burrell malli? Mullakin on kaks 4G-mallia seurattavana ja siinä pärisseeet kohta neljä vuotta. Kuvassa näyttää samalta kun omat romut.

Kuvaysherkkyys jos on liian suuri, voi mennä lähetysjono tuuheaksi. Pidän sitä normaalina. Ja se toiseksi isoin jpg. Video tuppaa syömään patteria. Jos operaattori tekee jotain tukiasemajumppaa, siitä kamera ei selviä ilman virtojen kytkemistä. Harva muukaan laite siitä tokenee tosin.
oka

Viesti Kirjoittaja oka »

Mulla S12 ja E24, kuvaavat jiipeegeetä ja lähettävät kuvan aina heti. Toistaiseksi toimineet luvatunlaisesti. Viime kesänä hiiret kalusivat virtakaapelin melkein paljaaksi, mutta siitä ei voi oikein Burrelia syyttää.
AnttiHar
Viesti:

12HD Sms Pro on tuo mun kamera. 10sek 720p videota laittaa sen vuoksi, että jos tunnistas yö kuvista paremmin käykö viiru vai lappalainen.

Tuo on kyllä totta, että täällä itärajalla on DNAn ja Telian itäräjan yhteisverkko ja siinä on välillä outoja gäppejä, että on mahdollista et noikin sekottaa.
Maffer
Viesti:

Voi tuo video härnätä hommaa. Mut mitäpä sitä laitetta puolustelemaan. Conffaus on todella kankeaa jos haluaa tehdä jotain muutakin kuin valikoista löytyviä asetuksia. Vaatii erillisen softan parametrien tunkkaamiseen.
AnttiHar
Viesti:

Ehkä se just tuommonen tietty epästabilius ja konffauksen haasteet ahistaa ongelmatilanteissa ja muutenkin. Vähän niche tuote, mutta nykypäivän mittakaavassa uskomattoman huono ja kankea softa (myös se Burrel plus). En tiedä onko muilla valmistajilla yhtään parempia.

Tossa huomasin, että Retki brändi on tuonu aurinkokennollisen lähettävän kameran 149eur hintaan. Softalla tokin osataan pilata
Maffer
Viesti:

Ite oon vaan laittanu kuvat menemään spostiin. Ei oo ollu ongelmia.
AnttiHar
Viesti:

Ollu vähän tappista. Maaliskuun alussa harrastelätkästä saatu aivotärähdys ja kolmen nikaman aiheuttama hermopuristus oikeaan käteen on pitänyt vähän matalapainetta täällä. Kipujen aiheuttama univaje ei ole helpottanu maastoon lähtemistä, joten kameravehkeet kerää vielä pölyä, tosin ei täällä ole ollut vielä oikein mulle mitään kuvattavaakaan vielä luonnossa.

Tänä aamuna takana on kolme kivutonta yötä ja mieli alkaa virkistyä. Aamulla peipot lauloi porukalla ja parvi keltasirkkuja kierteli pihapuissa. Illalla "kylän ukolta" saatu vinkki mulle uudesta huuhkajareviiristä nosti kans mielialaa. Nyt suunnitelmissa sunnuntai aamulle teerensoidin visiitti eli josko tästä kevät alkaa koittamaan. Tähän asti materiaali on edelleen masentavaa puhelimen kameraan tutustumismatskua. Pyhä lupaus, että en palaa ennenkuin saan mieltä piristävän lintukuvan :D

Kuva

Kuva

Kuva
Maffer
Viesti:

Hoida se kaularanka kuntoon ja niin äkkiä kun varallisuus mahdollistaa. Mulla viivästyi leikkaus muutamalla kuukaudella siihen pisteeseen et toinen käsi osin halvaantui ja prkl vie kaks vuotta menny et on saanu lihaksiston suurin piirtein ees samaan kuntoon vasempaan hartiaseutuun ja käden yläosaan nähden. Ei oo leikin paikka se.

Pregabaliinilla homman saa melkein kivuttomaksi mut jos hermojuurikanava jää tukkoon, ei auta et pullistuma(t) vaan vetäytyy tai mikään määrä kuntoutusta. Sitä ei suurin osa fysiotunareista tajua.
AnttiHar
Viesti:

Maffer kirjoitti: Huhti 11, 2025 10 : 02 Hoida se kaularanka kuntoon ja niin äkkiä kun varallisuus mahdollistaa. Mulla viivästyi leikkaus muutamalla kuukaudella siihen pisteeseen et toinen käsi osin halvaantui ja prkl vie kaks vuotta menny et on saanu lihaksiston suurin piirtein ees samaan kuntoon vasempaan hartiaseutuun ja käden yläosaan nähden. Ei oo leikin paikka se.

Pregabaliinilla homman saa melkein kivuttomaksi mut jos hermojuurikanava jää tukkoon, ei auta et pullistuma(t) vaan vetäytyy tai mikään määrä kuntoutusta. Sitä ei suurin osa fysiotunareista tajua.
Joo tämä on tässä työnalla työterveyden kanssa (työnantaja tarjoaa vapaa-ajan tapaturmavakuutuksen. Mä ehkä selvisin pahemmalta kun kipulääkkeitä ei enää viikkoon ole tarvinnut syödä, ei sillä, että ne rajummatkaan auttoi siinä. Pientä voimattomuutta on vielä kun kättä nostaa ylös. Just äsken kävin kameran viemässä lappalaisen lavalle takasin niin ylös kurotelussa ei ole voimaa liikoja. Kyl tää tästä :)
Maffer
Viesti:

Se on hianoo jos vain jäi pullistumaksi. Ittellä se vetäytyi mut hermojuurikanavan alkuun jäi kalkkeutunutta röpelöä mikä poistettiin poraamalla ja välilevy tuhkattiin samalla. Nyt yhdessä välissä on keinotekoinen luudutuskehikko mikä ei enää koskaan voi pullistua. Ei sillä etteikö muuta lieveilmiötä operaatiosta olisi, mutta kivut lopulta jäi.

Koita neuvotella sinne magneettikuvaus kuukauden parin päähän ettei ny lähde tommonen rönsy sinne kasvamaan. Mä en tarkalleen osaa sanoa mistä oma keissi edes lähti. Seuraa sitä et jääkö selvää lihasheikkoutta. Itellä puritusvoima putosi oikeessa kädessä ~110kg > ~80kg kuukausia ennen kuin jäin kuukausien sairaslomalle kipujen takia. Enne leikkausta oli enää jotain 50kg ja tavarat putoili satunnaisesti kädestä kun vähänkin nosti kättä liikaa. Kuukausi leikkauksesta puristusvoima palasi ~80kg tasolle ilman treeniä. Aivan jäätävän *sensuroitu* keissi kokonaisuutenaan.

Kun sulla ny tommonen kävi ni varmuuden vuoksi jos sommittelet paljon maanrajasta, vaihda kameraan missä kääntyvä näyttö tai sit kulmaetsin kiinni. Se o ny loppuiän altis vaurioille.
Vastaa Viestiin