Pahoittelen vielä kerran noita leimoja. Itsekään en tykkää noista leimoista yleensäkään yhtään, mutta koittakaa nyt tässä yhteydessä tulla juttuun niiden kanssa :)d0a kirjoitti:On kyllä vallan upea setti!Ka|tsu kirjoitti:Kyllä, nyt viimestään kannattas lukee Jari se Raksun kirjottama TODELLAKIN asiallinen palaute sieltä toisesta treadista. Et oikeesti voi olla noin sokea?
Minusta nää oli kaikki vähintää yhtä hyviä kun sun "luontokuvat"...
Anteeksi älähdykseni. "Teini" joka on ollut vasta hyvin vähän aikaa rekisteröityneenä kumartaa ja poistuu taka-alalle...
Edit: Siis hyvä setti Raksu! Copyrightit vähän häiritsi, mutta se on aina kuvaajan valinta laittaako niitä vai ei :)
Harmi vain, että tuo copyright minun mielestä pilaa todella paljon. Häiritsee kyllä aivan jäätävästi. Ammattimaiset kuvat menee perseelleen amatöörimäisen copyn kanssa. Tuo on kuin Subtv:n logo hetki sitten ruudun yläkulmassa eli häiritsevän suuri. Kuvaajan valinta tai ei, mutta ei se ainakaan eduksi ole, jos aikoo töitään webissä esitellä.
Teinköhän itseni tarpeeksi selväksi :)
Tämän foorumin lisäksi samat kuvat meni muualle, jota kautta on aiemmin mulla ollut väärinkäytöksiä kuvieni suhteen enkä alkanut säätämään uusiksi, kun ei ollut noita pienikokoisia näytekuvia ilman, että olisi poltettu tuo copyright jo kuviin.
Jos tämä olisi vain harrastus, niin tokkopa tuolla niin väliä jos kuva tai kaksi vietäisiin, mutta kun se ei ole jäänyt ihan siihen yhteen tai kahteen...
Näpsyttelystä kun on tarkoitus saada myös hieman elantoa, niin johonkin on rajat vedettävä.
Syksyksi on uudet kotisivut tosin mulle tekeillä, jospa sinne sit jonkun noista voisi heittää aavistuksen pienempänä, ilman tekstejä tietty.
Ja kiitokset palautteesta! (muillekin)
edit: typoja
:)