Siivekkäitä

Esittele omia kuviasi! Anna palautetta muiden kuvista!
Raksu

Viesti Kirjoittaja Raksu »

d0a kirjoitti:
Ka|tsu kirjoitti:Kyllä, nyt viimestään kannattas lukee Jari se Raksun kirjottama TODELLAKIN asiallinen palaute sieltä toisesta treadista. Et oikeesti voi olla noin sokea?

Minusta nää oli kaikki vähintää yhtä hyviä kun sun "luontokuvat"...

Anteeksi älähdykseni. "Teini" joka on ollut vasta hyvin vähän aikaa rekisteröityneenä kumartaa ja poistuu taka-alalle...

Edit: Siis hyvä setti Raksu! Copyrightit vähän häiritsi, mutta se on aina kuvaajan valinta laittaako niitä vai ei :)
On kyllä vallan upea setti!

Harmi vain, että tuo copyright minun mielestä pilaa todella paljon. Häiritsee kyllä aivan jäätävästi. Ammattimaiset kuvat menee perseelleen amatöörimäisen copyn kanssa. Tuo on kuin Subtv:n logo hetki sitten ruudun yläkulmassa eli häiritsevän suuri. Kuvaajan valinta tai ei, mutta ei se ainakaan eduksi ole, jos aikoo töitään webissä esitellä.

Teinköhän itseni tarpeeksi selväksi :)
Pahoittelen vielä kerran noita leimoja. Itsekään en tykkää noista leimoista yleensäkään yhtään, mutta koittakaa nyt tässä yhteydessä tulla juttuun niiden kanssa :)

Tämän foorumin lisäksi samat kuvat meni muualle, jota kautta on aiemmin mulla ollut väärinkäytöksiä kuvieni suhteen enkä alkanut säätämään uusiksi, kun ei ollut noita pienikokoisia näytekuvia ilman, että olisi poltettu tuo copyright jo kuviin.

Jos tämä olisi vain harrastus, niin tokkopa tuolla niin väliä jos kuva tai kaksi vietäisiin, mutta kun se ei ole jäänyt ihan siihen yhteen tai kahteen...

Näpsyttelystä kun on tarkoitus saada myös hieman elantoa, niin johonkin on rajat vedettävä.

Syksyksi on uudet kotisivut tosin mulle tekeillä, jospa sinne sit jonkun noista voisi heittää aavistuksen pienempänä, ilman tekstejä tietty.

Ja kiitokset palautteesta! (muillekin)

edit: typoja

:)
Viimeksi muokannut Raksu, Heinä 11, 2008 17 : 17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
jari siren
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jari siren »

En pysty olemaan hiljaa, kuka täysjärkinen nyt varastaisi lokki kuvia, tätä on otettavissa joka ilta?
Toinen asia mikä hämää todella, on se kuka ostaisi lokki kuvia?
Kolmas mikä hämää, toisaalla ilmoistat että et ole pro ja nyt ilmoitata olevasi ja myyväsi lokki eilen ottetuja lokkikuvia.
Raksu

jari siren kirjoitti:En pysty olemaan hiljaa, kuka täysjärkinen nyt varastaisi lokki kuvia, tätä on otettavissa joka ilta?
Kolmas mikä hämää, toisaalla ilmoistat että et ole pro ja nyt ilmoitata olevasi ja myyväsi lokki eilen ottetuja lokkikuvia.
Heh. Siinäpä sulle miettimistä sitten. Nuo asiat eivät välttämättä ole ristiriidassa keskenään ;)
Ka|tsu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ka|tsu »

jari siren kirjoitti:En pysty olemaan hiljaa, kuka täysjärkinen nyt varastaisi lokki kuvia, tätä on otettavissa joka ilta?
Prkl Jari :D Oot niin provo :D Kehuit jossain ketjussa uskaltavasi myöntää mikäli joku tietää jostain enemmän kuin sinä (ja ne on harvassa. Eikö?). Olisikohan aika rauhoittua hieman, laskea se lasipullo kädestä ja katsella peiliin? Trollihan sinä olet, ei kai sitä voi kieltää, mutta miksi?

Ps. http://users.jyu.fi/~pamakine/kieli/suomi/sisallys.html

Kun kiukultasi kerkiät niin luepas tuo juurtajaksaen. Helpotat monen keskustelun seurausta.
jari siren
Viesti:

Ei minulla mitää kiukua ole päällä, sinulla tuntuu enempi olevan?
Jos ketjun lokki kuvat säväytti niin en voi autaa, makunsa kullakin.
Ka|tsu
Viesti:

Jeps, vilauta peiliä vain ;)

Äh, turhaan minä taidan mitään yrittää. Tietokone puolella on olemassa käsite Linux-lasit. Koitin vain ilmaista että ehkä sinunkin olisi aika-ajoin laskettava ne "jariübersiren-lasit" nenukkisi päältä. Ei aina kannata ruveta haastamaan riitaa.

Pyydän anteeksi kun siihen itsekin silloin tällöin sorrun.
jari siren
Viesti:

Ka|tsu kirjoitti:Jeps, vilauta peiliä vain ;)

Äh, turhaan minä taidan mitään yrittää. Tietokone puolella on olemassa käsite Linux-lasit. Koitin vain ilmaista että ehkä sinunkin olisi aika-ajoin laskettava ne "jariübersiren-lasit" nenukkisi päältä. Ei aina kannata ruveta haastamaan riitaa.

Ihan rauhassa, tähän kaivattiinkin aloitelija näkemystä lisää.
Cam70

Viesti Kirjoittaja Cam70 »

Amatöörikommentti tähän väliin. Todella hienoilta aloituspostauksen kuvat näyttää ainakin tällaisiin harjaantumattomiin silmiin.

Mikä taistelu täällä muuten on menossa:D

No lokki 4, 7 ja 9 on ilmeisesti jotain hienoa sotkua, jonka päälle en ymmärrä yhtikäs mitään.
vision

Viesti Kirjoittaja vision »

Lokki sarja oli kyllä pääosin hieno, tuota taidekuva osuutta, mitä joku sotkuksi nimitti, en ymmärtänyt minäkään, mutta eipä se ole mun alaakaan. Sirenin kuva on tekniksesti hyvä, ja toimisi ehkä jossain ympäristössä ok, mutta en oikein saanut irti siitä sitä, mitä siinä haluttiin tuoda esiin.

Ehkä vähän samaa oli lokkikuvissakin, mutta niissä oli kuitenkin elämää.

No...mitäs mä näistä tiedän, kunhan päden
Ka|tsu
Viesti:

jari siren kirjoitti:

Eli tässä on kyse elämästä ja kuolemasta ja vain sinunlaiset kuvapankkiammattilaiset saavat julkisesti ottaa kantaa näihin väittelyihin? Missasin tuon kohdan foorumin käyttöehdoista. Voi minua hupsua, pitää lukea tarkemmin ensi kerralla :)

Peace man ^^
jari siren
Viesti:

Ka|tsu kirjoitti:
jari siren kirjoitti:

Eli tässä on kyse elämästä ja kuolemasta ja vain sinunlaiset kuvapankkiammattilaiset saavat julkisesti ottaa kantaa näihin väittelyihin? Missasin tuon kohdan foorumin käyttöehdoista. Voi minua hupsua, pitää lukea tarkemmin ensi kerralla :)

Peace man ^^
Ok anna mulle piiskaa...
Jmn-

Viesti Kirjoittaja Jmn- »

Verrattuna Jarin kanoihin ja räksiin, näissä oli hienosti hallittu syväterävyys ja hetkeen sopiva valotus. Motion blurri ei minuun juuri iskenyt, mutta skarpimmat otokset lämmittivät. Copyrightit olivat vähän ikäviä, mutta ymmärtäähän sen, kun joku voisi aikuisten oikeasti pölliä noi...
Raksu

Jmn- kirjoitti:Verrattuna Jarin kanoihin ja räksiin, näissä oli hienosti hallittu syväterävyys ja hetkeen sopiva valotus. Motion blurri ei minuun juuri iskenyt, mutta skarpimmat otokset lämmittivät. Copyrightit olivat vähän ikäviä, mutta ymmärtäähän sen, kun joku voisi aikuisten oikeasti pölliä noi...
Kiitos edelleen niille, ketkä ovat kommentoineet.

Tiedossa oli, että nuo liike-epäterävät kuvat menevät monelta yli tai ali lipan. Makuasioita kaikki tyynni.

Totean kuitenkin, että toimivat mielestäni noita "normikuvia" huonommin nettikoossa. Pitäisiköhän täpsäyttää yksi tuonne vähän isommassa koossa...

... niin menevät sitten ylialihilseen isommassa koossa.
axu©

Viesti Kirjoittaja axu© »

Mukavaa settiä sulla Raksu tuossa esillä. Kiitoksia kutsusta (siis siihen tulevaan näyttelyyn) jonka esitit mulle siellä toisaalla jossa en enään nykyisin valitettavasti vaikuta... tulen kyllä katselemaan kuviasi kun on sen aika.

Kyllä noissa kuvisssa oli otetta ihan riittävästi. Oli mielenkiintoista nähdä noita sinun kuviasi... olenkin tossa toisinaan arvuutellut, että millaista kuvaa sieltä mahtaa ulos pukata, no nyt se selvisi ainakin osin, kiitoksia siitä.
jari siren
Viesti:

Hei hyvät veljet vosiko joku oikeasti osaava nyt herättää hepun?
Niitäkin täällä on.
Tipe
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tipe »

jari siren kirjoitti:Hei hyvät veljet vosiko joku oikeasti osaava nyt herättää hepun?
Mitä.. etkö se ollutkaan sinä ???

Nyt taitaa olla down-vaihde päällä, eikö viikonlopun pitänyt olla iloinen asia..
Raksu

Siellä on isompana muutama alakansiossa, jos jotain detailit kiinnostaa. Vielä ehtii - jossain vaiheessa laitetaan lappu luukulle ja Jari saa jatkaa vääntöä seuraavan uhrin kanssa :)

Jartsa, voitko vaikka sillä aikaa katsoa noita 2000pix leveitä ja valittaa tarkennusvirheistä, kun sulla on niistä kokemusta.
(vitsi, vitsi)
J.Koponen

Viesti Kirjoittaja J.Koponen »

Hyvännäköinen ja dramaattinen sarja. Teknisesti loistava. Harmi että valo tuli muutamassa ruudussa juuri väärästä suunnasta. Huippujälkeä kaikinpuolin.
jari siren
Viesti:

Rehelisesti sanottuna ihan taitavasti kuvattuja lokkeja.
Lastu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lastu »

Mielestäni hienoa työtä. Myös nämä pidemmän valotusajan kuvat sopivat hyvin sarjaa täydentämään.
Vastaa Viestiin