Teema: MaisemaKuvat
-
- Viesti:
Re: Teema: MaisemaKuvat
Nomad hienot linjat ensimmäisessä kuvassa! Ei muissakaan vikaa omaan silmään ykkönen on ykkönen..
-
Onks tuossa pikkusen puolvälin alapuolella joku pitkänokkanen lintu syöksymässä vesiputouksen läpi toiseen todellisuuteen? Ja vähän ylempänä joku kärmes tulemassa sieltä pois? Vähän niiko Potterissa menivät sinne raiteelle yheksän ja kolme neljäsosaa, vai mikä se oli, ja oliko se asema Waterloo, Paddington vai Euston? Kysyin vaimolta, se olikin Kings Cross hänen mukaansa.
Oikeesti oon ite yrittäny tuollasta virtaavaa vettä - tai ainaskii oon haaveillu yrittäväni - kuvata, ja aina tuntuu, että on liian pitkä valotus, taiteellinen vaikutelma tullee liikaa esille, tai on liian lyhyt valotus, vesi pysähtyy... Tuommoseen pitempään vois sopia vähän tehä ympäristöstäkin taiteellisempaa, liikaa saturaatioo, yliterävöitystä tai jotain. Jos jaksas.
Tuo on kuitenkin aika lähellä sellasta taiteellisempaa haavekuvaa; siitä en oo päässy perille, miten sitte pitäs valottaa, jos hakis vaan sellasta kuvaa, mikä vastais sitä miten sen silmä näkee ääreltä kattoessa?
JL Anttola
PS. Oon joskus kirjottanu signeeraukseks pappa Anttolasta. Vaikka en oo oikeesti isoisä ollukkaan. Vaan nyt oon, maanantaista alkaen!
Oikeesti oon ite yrittäny tuollasta virtaavaa vettä - tai ainaskii oon haaveillu yrittäväni - kuvata, ja aina tuntuu, että on liian pitkä valotus, taiteellinen vaikutelma tullee liikaa esille, tai on liian lyhyt valotus, vesi pysähtyy... Tuommoseen pitempään vois sopia vähän tehä ympäristöstäkin taiteellisempaa, liikaa saturaatioo, yliterävöitystä tai jotain. Jos jaksas.
Tuo on kuitenkin aika lähellä sellasta taiteellisempaa haavekuvaa; siitä en oo päässy perille, miten sitte pitäs valottaa, jos hakis vaan sellasta kuvaa, mikä vastais sitä miten sen silmä näkee ääreltä kattoessa?
JL Anttola
PS. Oon joskus kirjottanu signeeraukseks pappa Anttolasta. Vaikka en oo oikeesti isoisä ollukkaan. Vaan nyt oon, maanantaista alkaen!
-
JL Anttola kirjoitti:PS. Oon joskus kirjottanu signeeraukseks pappa Anttolasta. Vaikka en oo oikeesti isoisä ollukkaan. Vaan nyt oon, maanantaista alkaen!
Anttolaan teille molemmille Onnittelut!!!!
-Maxin poppoo :)
Palaan kuvaan toiste. ;)
-
Ne lapsenlapset ovat elämän jälkiruokaa. Onneks olkoon. Toivottaa tuplavaariJL Anttola kirjoitti:PS. Oon joskus kirjottanu signeeraukseks pappa Anttolasta. Vaikka en oo oikeesti isoisä ollukkaan. Vaan nyt oon, maanantaista alkaen!
-
Andaluciassa on maisemapolku Caminito del Rey. Eilen kuljin sen läpi ajoittaisessa vaihtelevassa säässä.
Enemmän kuvia löytyy osoitteesta https://nisula.pic.fi/kuvat/Costa+del+S ... o+del+Rey/
mutta tässä muutamia (pikkuläppärin hieman vajavaisella näytöllä säädettynä)
Enemmän kuvia löytyy osoitteesta https://nisula.pic.fi/kuvat/Costa+del+S ... o+del+Rey/
mutta tässä muutamia (pikkuläppärin hieman vajavaisella näytöllä säädettynä)
-
- Viesti:
Hienoja kuvia, tuo on kyllä mukava reitti. Ovat tainneet uusia sitä kun sillat näytti kuvissa uudehkoilta. Täytyypä kädä katsomassa loputkin kuvat.
http://autiotravelguide.kuvat.fi/" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.flickr.com/photos/jyrki66/" onclick="window.open(this.href);return false;
Sony A7r2, Fe 2/28, Fe 1,8/55, Fe 1,8/85, MB-t4, M, 70-200II, 100IS, 580....
https://www.flickr.com/photos/jyrki66/" onclick="window.open(this.href);return false;
Sony A7r2, Fe 2/28, Fe 1,8/55, Fe 1,8/85, MB-t4, M, 70-200II, 100IS, 580....
-
- Viesti:
-
- Viesti:
-
tervehdys
Propellirausku turskautti kyllä äänihymyn. Näkijä ja tekijä samalla reisulla...
Propellirausku turskautti kyllä äänihymyn. Näkijä ja tekijä samalla reisulla...
-
Saa nähdä oliko nämä vuoden viimeiset valot... Kuva joulukuun ensimmäiseltä päivältä.
-
Eipä näkynyt aurinkoa tänäänkään, ei.nomad kirjoitti:Saa nähdä oliko nämä vuoden viimeiset valot...
-
@mpausio
-
-
- Viesti:
-
-
-
Juuri kun tulin rantakiville sattui valkosorsat uiskentelemaan edestä, yhden kuvan kerkesi napata
-
-
- Viesti:
Kyllä näin on. Useat virtauspaikat ovat tosin pamahtaneet jo jäähän kauttaaltaan. Tämä on mainio kuva joskin iso koivu on mennyt katki. Ei muuta kuin 24mm TS-E hankintaan.