TEEMA: auto / prätkäkuvia

Esittele omia kuviasi! Anna palautetta muiden kuvista!
janole
Viesti:

Viesti Kirjoittaja janole »

MegaMateri kirjoitti:Ransitti:

[/img]http://img178.imageshack.us/img178/7483/bmg6243.jpg[/img]

Toimiiko?
Joo toimii!
Kuva on just niinku olis menty reilu 40 vuotta taaksepäin. - Talo on luultavasti jostain 50-luvulta, transu 60-luvulta ja kuvattu mustavalkoselle filmille, niinkuin sillon vielä paljon tehtiin. Tässäkin:

Kuva

Tuo musta tossa alareunassa on mun villatumppu.
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
juhou

Viesti Kirjoittaja juhou »

seppot

Viesti Kirjoittaja seppot »

Falconi kirjoitti:
Sauli Särkkä kirjoitti:Perustelisitko alemman Prelude-kuvan rajauksen jotenkin. En itse näe siinä mitään järkeä.. ;)

-Sale
Taisi olla niin, että oli tosi kirkas päivä ja jos olisin kauempaa kuvan ottanut niin olisi nuo tummat mennyt tukkoon tai vastaavasti sitten kirkkaat palanut puhki.

En taida muutenkaan rajauksiani järjellä kauheasti ajatella, mikä "tuntuu hyvältä" metodilla oon tähän asti mennyt. Mutta on tässä vielä kehitettävää :)
Tarkennettu takarenkaaseen? Tuntui hyvältä. ;)
--
Rockford
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rockford »

juhou kirjoitti:entäs nämä? maasturia kehiin.

http://www.juhou.1g.fi/kuvat/autot/toyo ... +ajoon.jpg
Toi oli hieno!
Petri Kekkonen :: Kuvia :: "Light and shade - time and space" - PSB
Mika.M

Viesti Kirjoittaja Mika.M »

Rockford kirjoitti:
juhou kirjoitti:entäs nämä? maasturia kehiin.

http://www.juhou.1g.fi/kuvat/autot/toyo ... +ajoon.jpg
Toi oli hieno!
Juu, tuli sellanen oho fiilis kun näki kuvan :)
JaskaS
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JaskaS »

Kuva

Kuva

Kuva

... ja lisää saksalaisten laatuautojen saattohoitoa osoitteessa http://jaskan.kuvat.fi/kuvat/Sekalaista ... Stuntshow/
Ei tiedolla, ei taidolla, vaan tuurilla!
http://jaskan.kuvat.fi/
Tuulilasi

Viesti Kirjoittaja Tuulilasi »

Toi Jaska.S:n kakkoskuva olisi pitänyt omasta mielestä ottaa suorassa niin, että tuo auto olisi kuvassakin luonnollisesti siinä epäluonnollisessa asennossa.
Falconi

Viesti Kirjoittaja Falconi »

Kuva

Kuva
juhou

Viesti Kirjoittaja juhou »

Mika.F

Viesti Kirjoittaja Mika.F »

Kuva
wolle

Viesti Kirjoittaja wolle »

^Makia kuva! On tumma, mutta tummanpuhuva on taivaskin ja auto vertauskuvallisesti, mulle kolahti.
wsq´-

Viesti Kirjoittaja wsq´- »

Omistan Canon 450d:n ja tuon kittilinssin. Vielä on aikalaillla hakusessa nuo säädöt ja varsinkin kuvien muokkaukset. Olisiko vielä tossa alla olevasta kuvasta jotain selaista, että saisi kuvaa paremmaksi pelkillä kameran säädöillä? Sekä pitäisikö vielä tuohon kuvaan lisätä jotain täydennystä reunoille? Onko värit mielestänne hyvät?

Kuva
jperala
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jperala »

Jeep

Kuva

Hilux

Kuva
"Olen kuvannut eri kameroilla ihan itse"
https://www.flickr.com/photos/190197415 ... 568316264/
apache78

Viesti Kirjoittaja apache78 »

Vaikkei taida teknisesti yltää aikaisempien tasolle niin laitetaan näytille ko sopii teemaan.

Kuva
Kameralaukussa Nikon D5500 + 10-20, 35, 18-50 ja 70-300 + pari salamia ja ripaus tuuria.

Sisällöntuotannon saloja opetellessa.
juvan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja juvan »

wsq´- kirjoitti:Omistan Canon 450d:n ja tuon kittilinssin. Vielä on aikalaillla hakusessa nuo säädöt ja varsinkin kuvien muokkaukset. Olisiko vielä tossa alla olevasta kuvasta jotain selaista, että saisi kuvaa paremmaksi pelkillä kameran säädöillä? Sekä pitäisikö vielä tuohon kuvaan lisätä jotain täydennystä reunoille? Onko värit mielestänne hyvät?

Kuva
Kuvakulman valinnalla saat enemmänkin parannusta kuin kameran säädöillä. Nyt tausta ja varsinkin tuo auton takana oleva polkypyörä häiritsee pahasti. Myös kuvan oikeassa reunassa näkyvä nurkka/pilari ei oikein istu silmään.

Jos kuvakulmalla ei saa taustan häirötekijöitä kuriin, niin sitten isolla aukolla (pieni f lukema) kuvaamaalla saat taustaa blurrattua. Kittilinssissä suurin autto tosin lienee jossain 4.5 - 6 tienoilla, mikä ei kovin lyhyttä syväterävyyttä vielä anna.
Mursu_
Viesti:

1970 Chevrolet El Camino

Viesti Kirjoittaja Mursu_ »

Vastapainoksi bemareille, audeille ja muilla riisikupeille:

Kuva

Tiistaina 15.9.2009 täyttyi 18 vuoden unelmointi, kun kävin hakemassa auton Teuvalta. Eilen tuli sitten käytyä ajelulla ja kuvailemassa Holdenin kanssa, itse tuli vaan otettua parit räpsyt ja Holden otti sitten ne paremmat kuvat, omistajasta ja autosta.

Kuva

Taiteellisempi näkökulma.
hlehtine
Viesti:

Re: 1970 Chevrolet El Camino

Viesti Kirjoittaja hlehtine »

Mursu_ kirjoitti:Tiistaina 15.9.2009 täyttyi 18 vuoden unelmointi, kun kävin hakemassa auton Teuvalta. Eilen tuli sitten käytyä ajelulla ja kuvailemassa Holdenin kanssa, itse tuli vaan otettua parit räpsyt ja Holden otti sitten ne paremmat kuvat, omistajasta ja autosta.
Onnea vaan uuden amerikanraudan hankinnan johdosta. Vuosimallikin näyttää olevan oikein hyvä.* :)

Itse omistin tuossa n. 10v sitten viimeisen vuosikerran mitä noita on tehty eli 1987. Oli oikein SS -malli :D, tosin sehän ei merkannut konehuoneen puolella mitään tuossa vaiheessa, ainoastaan värityksen ja sisustan osalta. Moottori oli 305cid.

*- Hans, 39v
Mursu_
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mursu_ »

Joo, Muistan et käytiin joskus vähän keskustelua tuosta silloin -99 tienoilla kun kävin EKO:ssa "ajamassa" atk-korttia. Monet kerran tuli mentyä Lappi TL:n ohi ja aina tuli kurkistettua onko se musta Camino pihassa... ;)
hlehtine
Viesti:

Mursu_ kirjoitti:Joo, Muistan et käytiin joskus vähän keskustelua tuosta silloin -99 tienoilla kun kävin EKO:ssa "ajamassa" atk-korttia. Monet kerran tuli mentyä Lappi TL:n ohi ja aina tuli kurkistettua onko se musta Camino pihassa... ;)
Hah hah, ok... no onpa maailma taas kerran pieni. :D 1999... niin taisin olla ekossa opettamassa just noihin aikoihin, ei edes enää muista mitkä vuodet olivat kyseessä.

Mustahan se oli tosiaan, laite on vieläkin täällä samalla paikkakunnalla mutta tuttu omistaa nykyään.

Tuossapa vanha kuva:

Kuva

- Hans
hlehtine
Viesti:

Re: 1970 Chevrolet El Camino

Niin enhän minä bongannut kuin vasta nyt että olit kirjoittanut oman Caminosi vuosimallin tuohon otsikkoon.. piti elvistellä(?) että tunnistin sen toki oitis tuosta nokasta mutta olihan se muutenkin tuossa näytillä.

Tuo keula on piirtynyt mieleen koska joskus (ja miksei vieläkin) oli ajatuksissa hankkia -70 Chevelle, tosin -69:kin olisi käynyt mainiosti mutta tietysti tuossa oman syntymävuoden autossa olisi ollut oma juttunsa. Ei Caminokaan toki mikään hassumpi olisi. ;)

- Hans
Vastaa Viestiin