Tuossa ois kolme kuvaa jotka Dna:lla jaksoin upata. Lisää tulee jahka saan yhteydet kuntoon ;)
http://photo.jippii.fi/fi/publicalbum?album=13328
Oma Sony DSC-P7 albumi
-
-
En ole säädellyt kuvia millään ohjelmalla. Tuota Sonya voisin pitää ensimmäisenä kunnon digikamerarani. Nyt oiskin hyvät neuvot tarpeen noita kuvia säädellessä. Itselläni on Paint Shop Pro ohjelma ja pitäisi sillä opetella hienosäätämisen taitoa. Vai kannattaisko kokeilla jotain muuta ohjelmaa?raamise kirjoitti:Hallittuja kuvia, hyvä jälki miellyttää silmää, samoin rauhallinen sommittelu. Erityisesti tuossa Englannin kuvassa, oletko paljon säädellyt ohjelmilla kuvaamisen jälkeen, kun on koko kuva-alalla niin hyvä jälki?
Kiitoksia raamise
-
Olen itse aika noviisi noissa kuvankäsittelyohjelmissa, minulla on sattumoisin vanha versio Photoshopista ja nyt ajattelin puuhata tuon Kirjat/Lehdet palstalla kehutun kirjan jostakin. Itse olen säätänyt yleensä vain valoisuutta ja kontrastia ruudulla, mutta tarvetta olisi silloin tällöin tehdä jotakin vähän radikaallimpiakin korjauksia. Nyt alkaa loma ja jos sadepäiviä riittää niin olisi hyvä aika uppoutua kuvankäsittelyn saloihin.