Tässä muutama minunkin yritelmäni nähtäväksi.
http://www.kolumbus.fi/p.haili/g2/
Sekalaisia kuvia
-
Tyylikkäitä kuvia ja hieno ulkoasu sivuissasi. Hieno kokonaisuus.
Sivut aukesivat vain kovin hitaasti. Alaframen kokoa mielestäni kannattaisi pienentää niin pieneksi kuin mahdollista. Varmasti kaikilla itse kuva ei muuten mahdu kerralla näytölle.
Kellot yms. kuvat värikylläisyys on hieno efekti, mutta esimerekiksi apostolit ja satama -kuvissa on mielestäni häiritsevän voimakkaat värit.
Sivut aukesivat vain kovin hitaasti. Alaframen kokoa mielestäni kannattaisi pienentää niin pieneksi kuin mahdollista. Varmasti kaikilla itse kuva ei muuten mahdu kerralla näytölle.
Kellot yms. kuvat värikylläisyys on hieno efekti, mutta esimerekiksi apostolit ja satama -kuvissa on mielestäni häiritsevän voimakkaat värit.
Tomi Toivonen
-
- Site Admin
- Viesti:
HTV:n kaapelimodeemilla sivut rävähtivät eteen muutamassa sekunnissa, minulla ei ollut siis mitään ongelmia. Kuvat näyttivät osittain ammattikuvaajan ottamilta, aika paljon mainoskuvamateriaalilta.
Itseäni häiritsi pikemminkin kuvien pieni koko, tässä koossa kuvien teknisestä laadusta on vaikea sanoa mitään. Isot kuvat ovat aina ruudulla näyttävämpiä, niiden visuaalinen teho on silloin aivan eri luokkaa.
Itseäni häiritsi pikemminkin kuvien pieni koko, tässä koossa kuvien teknisestä laadusta on vaikea sanoa mitään. Isot kuvat ovat aina ruudulla näyttävämpiä, niiden visuaalinen teho on silloin aivan eri luokkaa.
-
- Viesti:
Hienoja kuvia, mutta eivät kovin luonnollisia.
Kuvamanipulaatiot on toteutettu teknisesti taidolla - onhan Pauli voittanut mm. MTV3:n
kuvamanipulaatiokisan ja muitakin manipoilutuihin kuviin keskittyneitä kuvia netistä löytyy.
Sivujen esitystapa tukee ainoastaan visuaalisuutta - ei itse kuvia.
Toivoisin minäkin kuvien kokoa suuremmaksi - nyt vaikuttavat lähinnä "myyntikuvathumbeilta".
Omasta mielestäni manipoloitu kuva on silloin parhaimmillaan
kun siitä ei heti oikein huomaa onko kuvalle tehty jotain.
Tietysti tämän tyyppisille kuvillekkin löytyy paikkansa -
vaikkapa sitten mainoskuviksi kuten Matti tuossa mainitsi.
Kuvamanipulaatiot on toteutettu teknisesti taidolla - onhan Pauli voittanut mm. MTV3:n
kuvamanipulaatiokisan ja muitakin manipoilutuihin kuviin keskittyneitä kuvia netistä löytyy.
Sivujen esitystapa tukee ainoastaan visuaalisuutta - ei itse kuvia.
Toivoisin minäkin kuvien kokoa suuremmaksi - nyt vaikuttavat lähinnä "myyntikuvathumbeilta".
Omasta mielestäni manipoloitu kuva on silloin parhaimmillaan
kun siitä ei heti oikein huomaa onko kuvalle tehty jotain.
Tietysti tämän tyyppisille kuvillekkin löytyy paikkansa -
vaikkapa sitten mainoskuviksi kuten Matti tuossa mainitsi.
_____________ Harri ______________
• ihminen on osa luontoa - ei tekniikkaa •
• ihminen on osa luontoa - ei tekniikkaa •