Arvostelkaa..!!
-
Arvostelkaa..!!
Arvostelisitteko ton kuvan, ko mie otin sen aivan vahingossa alle puolen vuoden kuvauskokemuksella.. Arvosteluja!!
http://hem.bredband.net/teirai/kati_piia.jpg
daa
-
- Viesti:
Mitä siitä pitäisi sanoa? Tässä minun mieleeni heti tulleita asioita:
Puhkipalanut, tytöt epätarkkoja, toisen pään yläpuolella paksu putki, samoin leuan alla jotain tavaraa, Tyttöjen sijainti ja rajaus huono oiikein olisi tyhjä tila tyttöjen edessä tuota seinää on turha kuvaan tunkea, kuva on vinossa katso vasenta ylänurkkaa.
Vahingossa on otettu ja minun mielestäni sen näköistäkin on tullut, laita ennen esille sellainen kuva jonka olet tarkoituksella ottanut.
Kaikkia kuvia on mukava katsella, myös tätä ja ihmetellä tilannetta jossa olet ollut, kuvat kertovat mielestäni paljon myös niiden ottajasta.
Miksi itse pidät tästä kuvasta? Mitä sinulle tärkeää siinä on?
edit:pientä lisäystä.
Puhkipalanut, tytöt epätarkkoja, toisen pään yläpuolella paksu putki, samoin leuan alla jotain tavaraa, Tyttöjen sijainti ja rajaus huono oiikein olisi tyhjä tila tyttöjen edessä tuota seinää on turha kuvaan tunkea, kuva on vinossa katso vasenta ylänurkkaa.
Vahingossa on otettu ja minun mielestäni sen näköistäkin on tullut, laita ennen esille sellainen kuva jonka olet tarkoituksella ottanut.
Kaikkia kuvia on mukava katsella, myös tätä ja ihmetellä tilannetta jossa olet ollut, kuvat kertovat mielestäni paljon myös niiden ottajasta.
Miksi itse pidät tästä kuvasta? Mitä sinulle tärkeää siinä on?
edit:pientä lisäystä.
Viimeksi muokannut mikko, Touko 12, 2004 16 : 29. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
*Pro Mikko Laakso*
-
Re: Arvostelkaa..!!
Rajaus olisi voinut olla enemmän vasemmalla, tuota seinää oikeassa reunassa tuntuisi olevan liikaa. Voihan se olla, että vasemmalla olisi vielä enemmän itse kohdetta häiritseviä asioita.jonir89 kirjoitti:Arvostelisitteko ton kuvan, ko mie otin sen aivan vahingossa alle puolen vuoden kuvauskokemuksella.. Arvosteluja!!
Nurkassa oleva tellinki keltaisine kellukkeineen? häiritsee. Valotus ei ole sattunut kohdalleen kun on kaula palanut puhki. Ei ole kovin luonnollisen näköinen. Kuva muuten on tunnelmaltaan ok. Hiukka pehmeä, kuuluneeko tuohon tunnelmaosastolle vai johtuuko kamerasta? In God we Trust, anybody else PAY CASH.
Sepe
--
-
Olen kyllä samaa mieltä noista asioista, mutta olisikohan asiaa voinut esittää millään tavalla kohteliaammin ja fiksummin? Jos huomasit kysyjän maininneen alle puolen vuoden kokemuksesta, niin kenties olisit voinut miettiä tasoa jolla liikutaan.mikko kirjoitti:Mitä siitä pitäisi sanoa? Puhkipalanut, tytöt epätarkkoja, toisen pään yläpuolella paksu putki, samoin leuan alla jotain tavaraa, Tyttöjen sijainti ja rajaus huono oiikein olisi tyhjä tila tyttöjen edessä tuota seinää on turha kuvaan tunkea, kuva on vinossa katso vasenta ylänurkkaa.
Eikös riitä vahingossa on otettu ja minun mielestäni sen näköistäkin on tullut, laita ennen esille sellainen kuva jonka olet tarkoituksella ottanut.
Kuvaaja itse ilmeisesti pitää kuvasta, vaikka siinä jotkin asiat kieltämättä silmään pistääkin aika ikävästi. Mutta jos samantien tulee tädellinen tyrmäys, niin tuskin sellainen kovin helposti motivoi jatkamaan harjoituksia.
-
- Viesti:
Itse ajattelin kun näin kuvan ensimmäistä kertaa että lähettäjä on jonkin sortin "kuva trolli". Puolet irc-galleriankin kuvista on parempilaatuisia jne. Enkä muutenkaan tajua mitä järkeä tuollaisen näyttämisessä täällä on. Jos itsekritiikki ei kerro että kuva ei ehkä ole parhaimmasta päästä, niin silloin mielestäni pitää sanoa miten asiat on. Yhtä lausahdusta mukaillen "We are here to judge people, not to please them", tällä tarkoittaen tätä osastoa ja kuvia.PeteM kirjoitti:Kuvaaja itse ilmeisesti pitää kuvasta, vaikka siinä jotkin asiat kieltämättä silmään pistääkin aika ikävästi. Mutta jos samantien tulee tädellinen tyrmäys, niin tuskin sellainen kovin helposti motivoi jatkamaan harjoituksia.
-
- Site Admin
- Viesti:
Jäi minullekin kuvan lähettäjän motiivit hämärän peittoon. Kuvan exif-tiedot väittävät, että ISO-arvo olisi 25...
13.5.2004, klo 5:00, kuvakin on otettu pois...
13.5.2004, klo 5:00, kuvakin on otettu pois...
Viimeksi muokannut MattiH, Touko 13, 2004 5 : 04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
No, kieltämättä tuokin on mahdollista. Kuvasta löytyy juurikin kaikki tavallisimmat virheet, ehkä erityisen pahaa epäterävyyttä lukuunottamatta. Ehkä minä sitten vain menin lankaan, osin kirjoittajan nimimerkissä olevan luvun (89) johdosta. Tein nimittäin siitä päätelmän, että luku olisi syntymävuosi, ja kuvauskokemustahan piti olla vasta puoli vuotta. Toisaalta, puolessakin vuodessa ainakin motivoituneempi kuvaaja kyllä luultavasti oppisi edes osan noista asioista välttämään, ettei kaikki mokat kerry samaan kuvaan. Ja kuva on sitten vieläpä ottajan mielestä hyvä... :)teemupii kirjoitti:jonkin sortin "kuva trolli".
Kuitenkaan en kannata tylyä tyyliä kritiikkiä annettaessa, ja se taas ei todellakaan tarkoita sitä, että asiaa ei voisi sanoa suoraan ja turhia kaunistelematta.
Ei muuten ole kuvaa enää edes esillä...
-
-
Tossa osoitteessa on sama kuva mutta puhkipalamiset on korjattu..
http://hem.bredband.net/teirai/kati_piia%20korjattu.jpg
http://hem.bredband.net/teirai/kati_piia%20korjattu.jpg
daa
-
puusan lista on luntiksi printattu:
1. valo osuu kauniisti malleihin ja seinään. hyvät värit (jos kohta ei ehkä todelliset). vasemmassa laidassa sälää, samoin taustalla. mallit eivät jännitä kuvaajaa. hyvät ilmeet. kuva piristävästi sivuprofiilista.
5. positiivinen
9. kuvassa on (mallienkin ansioista) raikkautta
11&14 kuva on 'näpätty', ei ole paljolti suunniteltu, mutta ei se ainakaan (useista kommenteistakin päätellen) jätä ketään kylmäksi.
16. jos tietää uimahallien tunnelmasta, äänistä ja väreistä, kuvasta on helppo pitää.
---
ei muuta kun kamera kovaan käyttöön, kesä on paras sesonki!
1. valo osuu kauniisti malleihin ja seinään. hyvät värit (jos kohta ei ehkä todelliset). vasemmassa laidassa sälää, samoin taustalla. mallit eivät jännitä kuvaajaa. hyvät ilmeet. kuva piristävästi sivuprofiilista.
5. positiivinen
9. kuvassa on (mallienkin ansioista) raikkautta
11&14 kuva on 'näpätty', ei ole paljolti suunniteltu, mutta ei se ainakaan (useista kommenteistakin päätellen) jätä ketään kylmäksi.
16. jos tietää uimahallien tunnelmasta, äänistä ja väreistä, kuvasta on helppo pitää.
---
ei muuta kun kamera kovaan käyttöön, kesä on paras sesonki!
seppo raami
-
- Viesti: