Saariselän vaelluksen ensimmäiseltä päivältä.
Tunturi
-
- Viesti:
-
- Viesti:
-
- Viesti:
-
- Viesti:
Siis hetkinen seis..
Pakko puuttua tuohon pöly ongelmaan.
Itse olen 10D:n kerran puhdistanut, silloinkaan pölyä ei ollut noin paljoa. Onko muille pöly aiheuttanut noinkin harmillisia ongelmia?
Itse vaihtelen optiikkaa kuin Rajala tarjouksia, ja kuten sanoin. No problemos.. Eikä ne kuvauspaikatkaan ole mitään kliinisiä..
Pakko puuttua tuohon pöly ongelmaan.
Itse olen 10D:n kerran puhdistanut, silloinkaan pölyä ei ollut noin paljoa. Onko muille pöly aiheuttanut noinkin harmillisia ongelmia?
Itse vaihtelen optiikkaa kuin Rajala tarjouksia, ja kuten sanoin. No problemos.. Eikä ne kuvauspaikatkaan ole mitään kliinisiä..
======================
-
Itselläni luulin olevan paljon pölyä, mutta ei sitä saa näkyviin lähellekään noin paljoa edes aukolla 36. Eli taitaa olla puhdistuksen paikka :).
Viitsisitkö kuvata valkoista pintaa tarkennus pielessä mahdollisimman pienellä aukolla ja laittaa photarissa auto levelsit? Olisi kiinnostava nähdä, että jääkö kuvasta muuta kuin pölyt jäljelle :P.
Viitsisitkö kuvata valkoista pintaa tarkennus pielessä mahdollisimman pienellä aukolla ja laittaa photarissa auto levelsit? Olisi kiinnostava nähdä, että jääkö kuvasta muuta kuin pölyt jäljelle :P.
-
- Viesti:
En viitsi ;). Putsasin kennon ja objektiivit tuon reissun jälkeen. Osa pölystä oli objektiivissa. Muutaman kerran olen vajaan vuoden aikana putsannut kennon, kun pöly on alkanut näkyä kuvissa.malagant kirjoitti: Viitsisitkö kuvata valkoista pintaa tarkennus pielessä mahdollisimman pienellä aukolla ja laittaa photarissa auto levelsit? Olisi kiinnostava nähdä, että jääkö kuvasta muuta kuin pölyt jäljelle :P.