Koska juuri päättynyt sunnutai oli muutamaan päivään aurinkoisin, tuli otetua aika läjä kuviakin. Muutamia onnistuin uploadimaan nettiinkin. Sen pidemmittä puheitta osoite on tässä:
http://koti.mbnet.fi/cstrike/ok/valokuvat/sunnuntai/
Ja rakentavaa palautetta saa antaa. Roskaahan noista iso osa on, kun ei ole itse ollut paikan päällä, mutta kestäkää. Kakkoskansion sisältö on lähinnä keskittynyt hylättyjen talojen dokumentointiin. Vesitorni taas on henkilökohtainen fiksaationi. :)
Sunnuntaikuvaajan saalista
-
- Viesti:
-
- Viesti:
-
- Viesti:
Joo, täytyy seuraavia kuvia uploadiessa pitää mielessä, että keskimääräinen resoluutio ihmisillä on se 1024x768...laite kirjoitti:toinen kuva ei enää mahtunut kerralla ruudulleni, joten jätin katsomatta nuo kuvat.
Small riveriksihän tuo yks kuva ois pitänyt ristiä, jotain river-tyyppistä meinasinkin laittaa joskus mutta olin liian laiska vaihtamaan. :) Useimmilla se on ollut kyllä favoritti, kun olen kuvia vilautellut.
-
- Viesti:
niin. eikä IE:tä muutenkaan tueta kun näppärämpiäkin selaimia on tarjolla.Filvas kirjoitti:Sen se tekee, mutta sen resizetystyö on melko lailla juosten kustu eikä jälki näin ollen ole kovin terävää. :/Cam70 kirjoitti:Ainakin IExplorer ver 6.0 osaa mahduttaa kuvat automaattisesti ruudulle. Valitset vaan optioneista "enable automatic image resizing"