Saimaan lotjat + uusi kuva

Esittele omia kuviasi! Anna palautetta muiden kuvista!
Maffer
Viesti:

Re: Saimaan lotjat + nro 3.

Viesti Kirjoittaja Maffer »

Lotja nro. 2:n kaks ekaa on maisemakuvia jossa lotja mausteena. Tai oisko ne lotjamaisemia sit. Tuo kakkone ois kyll katsomisen arvoinen vaikka peilikirkkaalla jäällä myöhemmin iltavalossa.

Kolmoslotjallakin sama mahku ehkä. Rankanakin toimiva päivänvalossa. Museoviraston rekistereistä löytää usein tietoa noista ja hylyt.net taas linkkaa usein viraston tietoon.
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
©pjm

Viesti Kirjoittaja ©pjm »

Tänx!

Jännä juttu se hylyt.net että tiedän jo 4 hylkyä joita siellä ei ole ja ne on kuitenkin pitkään olleet jo oikeesti hylkyjä ja kaikkien luo ei kesällä uimatta tai veneettä pääse. Alueet vaan miulle niin outoja virtausten ym takia että pimmeellä yksin en lähde kokeilemaan jään vahvuutta. ☠

Kohta lähden ostamaan jäätuuraa varten aihion kun en viitti useita kymppejä moiseen sijoittaa vaan modifioin sen toisesta kapineesta, hinta on 9.90€.
Sillä hyvin saa kokeiltua jään kestävyyttä.
©pjm

temama kirjoitti: Helmi 20, 2023 22 : 19 Tosi kivan näköistä tää vimonen setti!

Kelitkin kohdallaan.
KIitos temama. Viikonloppuna taas valoa luvassa, ehkä sitten uusille mestoille.
©pjm

Jäitä on vielä kävellä, matkat vaan piteni ja maastot kehnommaks muuttui, suo-ojassakin tuli koivet kasteltua. Tuossa pari niistä kahden viimeisen retken tapauksista.

Kuva
temama

Re: Saimaan lotjat + uusi kuva

Viesti Kirjoittaja temama »

Onpa ihanan nostaginen foto!! Mulle tämmöinen wanha suomalainen työläiasromatiikkaa puree ihan kybällä. Se oli silloin kun hommissa oli vielä menoa ja meininkiä, eikä mietitty mistäpäin planeettaa tänne vois roudaa porukkaa tekemään ns. duunia.

Ja tässä vimosessa on sommitelma kohdallaan ja tekniikka muutenkin. Näyttää hyvältä valokuvalta.

Mut täytyy ihmtellä taas, että mikä kevätmasennus porukkaan on iskenyt täällä!!?? Kommenttien määrä minimaalinen, ei paljon innosta postaamaan omiakaan kuvia. Nyt huikkasen ryhtiä kaiffarit!!!
Elämä on valokuvaajan parasta aikaa! Vîta est tempus optimum homini
jperala
Viesti:

Re: Saimaan lotjat + uusi kuva

Viesti Kirjoittaja jperala »

temama kirjoitti: Huhti 12, 2023 13 : 30 Onpa ihanan nostaginen foto!! Mulle tämmöinen wanha suomalainen työläiasromatiikkaa puree ihan kybällä. Se oli silloin kun hommissa oli vielä menoa ja meininkiä, eikä mietitty mistäpäin planeettaa tänne vois roudaa porukkaa tekemään ns. duunia.

Ja tässä vimosessa on sommitelma kohdallaan ja tekniikka muutenkin. Näyttää hyvältä valokuvalta.

Mut täytyy ihmtellä taas, että mikä kevätmasennus porukkaan on iskenyt täällä!!?? Kommenttien määrä minimaalinen, ei paljon innosta postaamaan omiakaan kuvia. Nyt huikkasen ryhtiä kaiffarit!!!
Mulle riittää jos joku katsoo kuvia, täällä on paljon hyviä kuvia niin kuin nämä esim. jos jokaiseen käy kirjoittamassa tyyliin kiva kuva niin se on vähän höpsöä, tämä siis oma mielipide.
"Olen kuvannut eri kameroilla ihan itse"
https://www.flickr.com/photos/190197415 ... 568316264/
Vastaa Viestiin