IS2n sovittimen hinta!!!!
-
IS2n sovittimen hinta!!!!
Aikamoinen hintahaitari on tuolla Canon S2 ISn sovitin ja vastavalosuoja LAH-DC20llä. Hintahaitari kun ulottuu 39 eurosta 52 euroon ( siis ihan kotimaasta). Halvimmalla tuo saa digitarvikkessta ja jätänkin poruaa arvailtavaksi kalleimman ostopaikan :D
-
- Viesti:
Mä tilasin digitarvikkeesta just Raynoxin adapterin S2:een, jossa tulee mukana UV- ja polarisaatiofiltteri. Hinta tais olla yht. 49e ja siinä on 52mm kierteet, johon on mun kokemuksien mukaan enemmän lisäkkeitä saatavilla. Vastavalosuojaa jään tosin vaille.
Lisäksi 52mm filtterit on yleensä halvempia eikä se kapeampi adapteri kuulemma aiheuta vinjetointia.
Jos oot adapteria hankkimassa ja ulkonäöllä on merkitystä niin kannattaa tilata lensmaten adapteri. Ovat halpoja, käsittääkseni laadukkaita ja väri vastaa kameran rungon väriä mutta firma sijaitsee Yhdysvalloissa. Olisin itse tilannut adapterit ja filtterit sieltä mutta maksamiseen vaaditaan luottokortti. Sivut ainakin antaa firmasta erittäin hyvän vaikutelman.
www.lensmateonline.com
Lisäksi 52mm filtterit on yleensä halvempia eikä se kapeampi adapteri kuulemma aiheuta vinjetointia.
Jos oot adapteria hankkimassa ja ulkonäöllä on merkitystä niin kannattaa tilata lensmaten adapteri. Ovat halpoja, käsittääkseni laadukkaita ja väri vastaa kameran rungon väriä mutta firma sijaitsee Yhdysvalloissa. Olisin itse tilannut adapterit ja filtterit sieltä mutta maksamiseen vaaditaan luottokortti. Sivut ainakin antaa firmasta erittäin hyvän vaikutelman.
www.lensmateonline.com
Canon EOS 350D
Canon 18-55mm f/3.5-5.6
Tamron 55-200 f/4-5.6 MACRO
Canon 50mm f/1.8
Canon 18-55mm f/3.5-5.6
Tamron 55-200 f/4-5.6 MACRO
Canon 50mm f/1.8
-
- Viesti:
Lensmatesta Visa Electronilla
Ostin toissakesänä Lensmatesta tuon 52mm adapterin ja maksaminen onnistui Visa Electronilla, joka ei ole siis luottokortti vaan tavallinen pankkiautomaattikortti. Ehkä eri pankeilla on erilaiset käytännöt, minun VisaElectron-korttini on Nordean antama. Lisäksi verkkopankissa pitää itse käydä asettamassa kortille verkko-osto-ominaisuus.
Lensmatesta paketti tuli nopeasti, ja adapteri on siistiä työtä ja kamerassa paljon paremman näköinen kuin Canonin vastaava musta muovinen. Siihen vielä jokin filtteri nokalle, niin itse objektiivi on siellä sisällä hyvässä suojassa. Adapterin oma linssinsuojus (edullinen) pysyy päällä paljon paremmin kuin kameran mukana tullut.
Lensmatesta paketti tuli nopeasti, ja adapteri on siistiä työtä ja kamerassa paljon paremman näköinen kuin Canonin vastaava musta muovinen. Siihen vielä jokin filtteri nokalle, niin itse objektiivi on siellä sisällä hyvässä suojassa. Adapterin oma linssinsuojus (edullinen) pysyy päällä paljon paremmin kuin kameran mukana tullut.
-
Re: IS2n sovittimen hinta!!!!
kijupa kirjoitti:Aikamoinen hintahaitari on tuolla Canon S2 ISn sovitin ja vastavalosuoja LAH-DC20llä. Hintahaitari kun ulottuu 39 eurosta 52 euroon ( siis ihan kotimaasta). Halvimmalla tuo saa digitarvikkessta ja jätänkin poruaa arvailtavaksi kalleimman ostopaikan :D
http://www.telefoto.fi/index.php?open=6933#
Nyt vain 19€ !!!