Vieläkö kannattaa ostaa Canon G
-
Vieläkö kannattaa ostaa Canon G
Itse kakkosen ja kolmosen aikanaan omistaneena ja niistä tykänneenä, kysyisin mielipidettänne. Vieläkö G3 on kuranttia tavaraa järjestelmän rinnalle (20D; sama akku, muistikortti), vai onko maailma ajanut ohi ja pahastikko?
Muistaakseni G5 ei ollut mitenkään ihmeesti parempi, entä G6? Kuinkas käytettyjen hinnat? Huuto.net:ssä kolmoset alla kahdensadan ja kuutosesta liki neljäsataa. Onko mielestänne kohdallaan?
Tuo A620 tuottaa hyvää jälkeä sekin ja hintakin on samassa haarukassa. Sex appeal puuttuu, vaan kuvia kai silläkin tulee (tosin uudet akut, muistikortit jne)
Hyllyssä ixukset 30 ja 40, vaan vallitsevan valon kuvaajana kohina kiusaa vähässä valossa...
Eli kiteytettynä, ostanko geen (myytkö?) ja millä hinnalla?
Muistaakseni G5 ei ollut mitenkään ihmeesti parempi, entä G6? Kuinkas käytettyjen hinnat? Huuto.net:ssä kolmoset alla kahdensadan ja kuutosesta liki neljäsataa. Onko mielestänne kohdallaan?
Tuo A620 tuottaa hyvää jälkeä sekin ja hintakin on samassa haarukassa. Sex appeal puuttuu, vaan kuvia kai silläkin tulee (tosin uudet akut, muistikortit jne)
Hyllyssä ixukset 30 ja 40, vaan vallitsevan valon kuvaajana kohina kiusaa vähässä valossa...
Eli kiteytettynä, ostanko geen (myytkö?) ja millä hinnalla?
- htc -
-
Nuo ixukset mahtuvat "taskuun", vaan en ole hämäräkuviin niillä tyytyväinen. G muistikuvieni mukaan tuotti "parempaa" hämäräkuvaa (vai kultaako aika muistot?) ja kulkee moottoripyörän satulalaukussa, kulkee golfbägissä jne - noin niinkuin kielikuvana. Ei sen tarvitse taskuun mahtuakkaan.JuhaH kirjoitti:pitää mielestäni mahtua farkkujen taskuun.
Tarjoaako joku muu "kahteensataan" (käytetty) vastaavat ominaisuudet vallitsevassa valossa (vähässä)?
- htc -
-
Re: Vieläkö kannattaa ostaa Canon G
. . .
Viimeksi muokannut IlkkaS., Heinä 05, 2006 22 : 21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Viesti:
Terve htc!
Mulla on ollut nyt pari vuotta G5 käytössä ja tyytyväinen olen ollut. Omaan käyttöön tuo polttovälialue on kuitenkin hiukan suppea, ja olenkin uutta kameraa nyt ostamassa, joten tuo G5 jää ylimääräiseksi. 200e:lla olisin siitä valmis luopumaan. Mukaan tulee 512mb muistikortti, akku+laturi, ja tuollainen canonin oma suojalaukku. Kamera on kaikin puolin hyvässä kunnossa.
Miltäs kuulostaisi?
Mulla on ollut nyt pari vuotta G5 käytössä ja tyytyväinen olen ollut. Omaan käyttöön tuo polttovälialue on kuitenkin hiukan suppea, ja olenkin uutta kameraa nyt ostamassa, joten tuo G5 jää ylimääräiseksi. 200e:lla olisin siitä valmis luopumaan. Mukaan tulee 512mb muistikortti, akku+laturi, ja tuollainen canonin oma suojalaukku. Kamera on kaikin puolin hyvässä kunnossa.
Miltäs kuulostaisi?
-
Meillä oli G6 reilu vuoden ja loistava kamera oli. Suht. pieni koko, manuaalisäätöjä, kääntyvä näyttö, pixeleitä, valovoimaa, salamakenkää jne. Harmittaa että joutui luopumaan siitä. Ei kovin paljon eroa G5:sta, paremmin muotoiltu kädensija, hiukan pienempi ja pexeleitä muutama enemmän. Käytettynä G6:sta vähemmän tarjoalla.