Ixus V3:lle laukku/suojapussi
-
Ixus V3:lle laukku/suojapussi
Mistä saisi Ixus V3:lle sopivan laukun tai suojapussin joka ei kasvattaisi paljoakaan ulkomittoja? Tarkoitus olisi pitää taskussa, joten esimerkiksi jokin naarmuilta suojaava pussi riittää.
-
Minä puolestani ostin juuri oman Ixus 400:ni (sama koko kuin V2/V3) suojaksi Cullmannin nahkaisen suojalaukun. Sivulla olevat eivät mielestäni ole ihan samoja, esim. reikä kameran hihnalle puuttuu kuvissa olevista. Laukku on siis pelkkää aitoa paksuhkoa nahkaa ilman sen kummempia pehmusteita jotka aina väkisin kasvattavat kokoa melkoisesti. Paketti mahtuu edelleen esim. taskuun mikä oli itselläni kriteerinä. Laukkuja oli monta eri kokoa joten kannattaa sovittaa mikä on sopivin. Tämä jonka ostin on juuri sopivan "tiukka" Ixukselle vaikka pakkauksessa ei mainittu sen olevan sille tarkoitettu. Hintaa laukulla oli 14€.
Ajattelin sitten myöhemmin mahdollisesti hankkia jonkun isomman/pulleamman pehmustetun suojalaukun jossa kamera on tarvittaessa paremmassa turvassa.
Ajattelin sitten myöhemmin mahdollisesti hankkia jonkun isomman/pulleamman pehmustetun suojalaukun jossa kamera on tarvittaessa paremmassa turvassa.
-
Minäkin kävin juuri metsästämässä kameralleni suojapussia, ja kameraliikkeen valikoimista ei oikein sopivaa löytynyt. Olivat liian isoja tai sitten osittain avoinaisia tarraläpällä. Halusin nimenomaan pussukan joka olisi vetoketjulla kiinni, jolloin se suojaisi myös irtopölyltä/roskilta.
Meninpä sitten piruuttani pikkuiseen nahkaliikkeeseen joka myy kaikenmailman laukkuja. Siellähän oli juuri sellainen kun olin etsinytkin. Pehmeää, aitoa nahkaa, sisällä siloinen keinomateriaali ja mitat juuri passelit. Hintaakin oli huimat 5,95 e joten eipä tarvinnut paljon ostopäätöstä jahkailla.
Meninpä sitten piruuttani pikkuiseen nahkaliikkeeseen joka myy kaikenmailman laukkuja. Siellähän oli juuri sellainen kun olin etsinytkin. Pehmeää, aitoa nahkaa, sisällä siloinen keinomateriaali ja mitat juuri passelit. Hintaakin oli huimat 5,95 e joten eipä tarvinnut paljon ostopäätöstä jahkailla.
-IXUS 400-