Laukku A70:lle
-
Laukku A70:lle
Olette varmaan ostelleet laukkuja tai pusseja A70:lle, joten mistä löytytyisi juuri sopivan kokoinen pussi, johon mahtus vielä vara-akut mukaan! Vai kannatteko vara-akkuja mukana ollenkaan?
Itse olen vasta hieman katsellut ja Stockmannilta loytyi jo aika sopiva hintaan 14,90€. Kameraliikkeet kun pyytää laukuista aika kovia hintoja.
Itse olen vasta hieman katsellut ja Stockmannilta loytyi jo aika sopiva hintaan 14,90€. Kameraliikkeet kun pyytää laukuista aika kovia hintoja.
-
Käytä hakua, joko A70, laukku, pussi tai kotelo
Anttilasta löytyi monenlaisia mm. Haman 5 euron laukku.
http://ameba.lpt.fi/~rajanjan/digi/hama_fancy1.jpg
http://ameba.lpt.fi/~rajanjan/digi/hama_fancy2.jpg
Anttilasta löytyi monenlaisia mm. Haman 5 euron laukku.
http://ameba.lpt.fi/~rajanjan/digi/hama_fancy1.jpg
http://ameba.lpt.fi/~rajanjan/digi/hama_fancy2.jpg
Ostan Sony/Minoltaa...tarjoa yv:llä.
-
- Viesti:
-
Suosittelen lämpimästi sellaista laukkua kuin LowePro SW 10 (saatava on myös SW 20 mutta se menee isoksi). Laukkuun mahtuu hyvin kamera, muistikortit ja vara paristot. Laukku on varsin tukeva ja hyvin pehmustettu eli suojaa kameraa hyvin. Laukun saa kantoon joko olkahihnalla tai esim. vyölle laukun takaa löytyvästä "lenkistä". Laukussa on myös sateensuoja jonka saa kätevästi piiloon kun sitä ei tarvitse. Hintaa Kuopiossa oli 19,90. Kannattaa käydä kopeloimassa liikkeessä! Ei mene rahat hukkaan...
-
- Viesti:
-
- Viesti:
Cullmannilta löytyy lukuisia laukkuja pienille kameroille. Tuttujen laukkuvalmistajien Tamrac ja Lowepro sijaan suosittelen katsastamaan heidän valikoimasta - josta löytyy tietysti myös jalustat yms. mistä he kuuluisia ovatkin. Lähes jokainen suomalainen fotoliike voi tilata maahantuojalta haluamasi laukun. Kannattaa katsoa ensin sivuilta sopiva, kts. http://www.cullmann-foto.de/
Sivut ovat saksan ja englanninkieliset.
Sivut ovat saksan ja englanninkieliset.
Sony A7R IV
Sony FE 20 mm F1,8 G
Sony FE 20 mm F1,8 G
-
- Viesti:
-
- Viesti:
-
- Viesti:
-
Anttilasta Hama Fancy ruskea laukku johon mahtuu kamera, vara-akut ja vaikka toinen korttikin jos haluaa.
Hintaa laukulla oli 4.90€
Tarrakiinnityksellä vyöhön kiinni tai kameran oman hihnan voi pujottaa ulos reiästä ja kantaa laukkua siitä.
Halpa laukku ja toimii ainakin minulla käytössä ihan hyvin.
Hintaa laukulla oli 4.90€
Tarrakiinnityksellä vyöhön kiinni tai kameran oman hihnan voi pujottaa ulos reiästä ja kantaa laukkua siitä.
Halpa laukku ja toimii ainakin minulla käytössä ihan hyvin.
-
-
- Viesti:
Jep, ostin myös Anttilan Haman, hyvä on. Maksoin tosin 5,90 koska otin sellaisen punertavan, se on vaikemapi hukata kuin musta tai ruskea... :) Ja hinta oli näköjään enemmän.
Laukku on ehkä hieman liiankin iso kooltaan, siihen voisi mahtua G3:kin. Mutta ei se mitään haittaa. Päätaskuun mahtuu siten 4 vara-akkua, joille viitseliäs voi tehdä oman kangaspussukan etteivät kolhi kameraa. Etutaskuun menisi varmaan kolmekin muistikortti koteloa. Pehmeää materiaalia tuo on sisältään ettei se kameraan mitenkään hankaa. Hinnaltaa halpa, kelpaa minulle toistaiseksi, vaikka onkin vähän "mahalaukkumainen".
Miinusta tulee juurikin tuosta tarrakiinnityksestä. Se on erinomaisen halppo varastaa, tai se voi tippua vyöltä. Olen ajatellut ompeluttaa :) tuon tarranauhapidike systeemin kiinni siihen tarraan niin että vyön voi pujottaa sen läpi eli laukku ei pääse mitenkään irtoamaan.
Tuossa tuollainen pika-arvostelu. Joka ei halua paljon laukkuun sijoittaa käyköön hypelöimässä tuota.
Laukku on ehkä hieman liiankin iso kooltaan, siihen voisi mahtua G3:kin. Mutta ei se mitään haittaa. Päätaskuun mahtuu siten 4 vara-akkua, joille viitseliäs voi tehdä oman kangaspussukan etteivät kolhi kameraa. Etutaskuun menisi varmaan kolmekin muistikortti koteloa. Pehmeää materiaalia tuo on sisältään ettei se kameraan mitenkään hankaa. Hinnaltaa halpa, kelpaa minulle toistaiseksi, vaikka onkin vähän "mahalaukkumainen".
Miinusta tulee juurikin tuosta tarrakiinnityksestä. Se on erinomaisen halppo varastaa, tai se voi tippua vyöltä. Olen ajatellut ompeluttaa :) tuon tarranauhapidike systeemin kiinni siihen tarraan niin että vyön voi pujottaa sen läpi eli laukku ei pääse mitenkään irtoamaan.
Tuossa tuollainen pika-arvostelu. Joka ei halua paljon laukkuun sijoittaa käyköön hypelöimässä tuota.
-
- Viesti: