Laukku A70:lle

Canon-digikamerat (ei-järjestelmädigejä)
XeteX

Laukku A70:lle

Viesti Kirjoittaja XeteX »

Olette varmaan ostelleet laukkuja tai pusseja A70:lle, joten mistä löytytyisi juuri sopivan kokoinen pussi, johon mahtus vielä vara-akut mukaan! Vai kannatteko vara-akkuja mukana ollenkaan?
Itse olen vasta hieman katsellut ja Stockmannilta loytyi jo aika sopiva hintaan 14,90€. Kameraliikkeet kun pyytää laukuista aika kovia hintoja.
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
jmr

Viesti Kirjoittaja jmr »

Käytä hakua, joko A70, laukku, pussi tai kotelo

Anttilasta löytyi monenlaisia mm. Haman 5 euron laukku.

http://ameba.lpt.fi/~rajanjan/digi/hama_fancy1.jpg
http://ameba.lpt.fi/~rajanjan/digi/hama_fancy2.jpg
Ostan Sony/Minoltaa...tarjoa yv:llä.
XeteX

Viesti Kirjoittaja XeteX »

Tarttui muuten juuri mukaan kyseinen pussi anttilasta haman akkupaketin seuraksi. Ei ollut ainakaan hinnalla pilattu, saa kelvata toistaiseksi :-)
pekde
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pekde »

Oliko tuo 5 euron pussi sopiva A70:iin.
Mahtuiko muistikortteja paristoja tms? Vai oliko liiankin löysä?
Samppa

Viesti Kirjoittaja Samppa »

Ostin myös tuon ja mitoiltaanhan tuo on kuin tehty A70:ä varten. Muistikortteja mahtuu sivutaskuun pari ylimääräistä, paristoiden mahtuvuutta en menisi vannomaan.
Joikhu

Viesti Kirjoittaja Joikhu »

Suosittelen lämpimästi sellaista laukkua kuin LowePro SW 10 (saatava on myös SW 20 mutta se menee isoksi). Laukkuun mahtuu hyvin kamera, muistikortit ja vara paristot. Laukku on varsin tukeva ja hyvin pehmustettu eli suojaa kameraa hyvin. Laukun saa kantoon joko olkahihnalla tai esim. vyölle laukun takaa löytyvästä "lenkistä". Laukussa on myös sateensuoja jonka saa kätevästi piiloon kun sitä ei tarvitse. Hintaa Kuopiossa oli 19,90. Kannattaa käydä kopeloimassa liikkeessä! Ei mene rahat hukkaan...
bvk-masa

Viesti Kirjoittaja bvk-masa »

Vieläkin haussa on sellanen kova "saippuakotelo" johon A 70 sopis
Kestäis paremmin kuin tollasessa pehmeässä kotelossa.
ixukseen sellasia kovia jo on.

T.Masa
Cyber
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Cyber »

Itse ostin laukun Gigantista ja on merkiltään "Case Logic". Laukku on kuin tehty A70:lle! Kamera ei hölsky eikä kolise. Laukussa on vyölenkit ja hihna tuli kans mukana. Yks pikku tasku johon just mahtuu muistikortti koteloineen mukaan.
bse
Viesti:

Viesti Kirjoittaja bse »

Cullmannilta löytyy lukuisia laukkuja pienille kameroille. Tuttujen laukkuvalmistajien Tamrac ja Lowepro sijaan suosittelen katsastamaan heidän valikoimasta - josta löytyy tietysti myös jalustat yms. mistä he kuuluisia ovatkin. Lähes jokainen suomalainen fotoliike voi tilata maahantuojalta haluamasi laukun. Kannattaa katsoa ensin sivuilta sopiva, kts. http://www.cullmann-foto.de/
Sivut ovat saksan ja englanninkieliset.
Sony A7R IV
Sony FE 20 mm F1,8 G
pekde
Viesti:

Cyber kirjoitti:Itse ostin laukun Gigantista ja on merkiltään "Case Logic". Laukku on kuin tehty A70:lle! Kamera ei hölsky eikä kolise. Laukussa on vyölenkit ja hihna tuli kans mukana. Yks pikku tasku johon just mahtuu muistikortti koteloineen mukaan.
Kuim paljo makso?
Cyber
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Cyber »

unohtu... 14,90 juupoo
bse
Viesti:

Viesti Kirjoittaja bse »

Cullmannin pienet laukut maksavat n. 15 euroa myös.
Sony A7R IV
Sony FE 20 mm F1,8 G
mape

Viesti Kirjoittaja mape »

Viime viikolla tuli ostettua LowePron D-RES 8 Hyvinkään Foto-Juhanista 13 eurolla. Suosittelen.
kipa30

Viesti Kirjoittaja kipa30 »

Anttilasta Hama Fancy ruskea laukku johon mahtuu kamera, vara-akut ja vaikka toinen korttikin jos haluaa.
Hintaa laukulla oli 4.90€
Tarrakiinnityksellä vyöhön kiinni tai kameran oman hihnan voi pujottaa ulos reiästä ja kantaa laukkua siitä.
Halpa laukku ja toimii ainakin minulla käytössä ihan hyvin.
seppo78

Viesti Kirjoittaja seppo78 »

Itse ostin kans tuon Lowepro d-res 8 laukun. Sopivan pieni, hyvin pehmustettu. Jos ottaa mukaan varaparistot ja vielä muistikortin varalle, niin sitten alkaa olemaan jo vähän ahdasta. Itse kun omistan vain yhden 256mb kortin niin hyvin mahtuu :D
pekde
Viesti:

Jep, ostin myös Anttilan Haman, hyvä on. Maksoin tosin 5,90 koska otin sellaisen punertavan, se on vaikemapi hukata kuin musta tai ruskea... :) Ja hinta oli näköjään enemmän.

Laukku on ehkä hieman liiankin iso kooltaan, siihen voisi mahtua G3:kin. Mutta ei se mitään haittaa. Päätaskuun mahtuu siten 4 vara-akkua, joille viitseliäs voi tehdä oman kangaspussukan etteivät kolhi kameraa. Etutaskuun menisi varmaan kolmekin muistikortti koteloa. Pehmeää materiaalia tuo on sisältään ettei se kameraan mitenkään hankaa. Hinnaltaa halpa, kelpaa minulle toistaiseksi, vaikka onkin vähän "mahalaukkumainen".

Miinusta tulee juurikin tuosta tarrakiinnityksestä. Se on erinomaisen halppo varastaa, tai se voi tippua vyöltä. Olen ajatellut ompeluttaa :) tuon tarranauhapidike systeemin kiinni siihen tarraan niin että vyön voi pujottaa sen läpi eli laukku ei pääse mitenkään irtoamaan.

Tuossa tuollainen pika-arvostelu. Joka ei halua paljon laukkuun sijoittaa käyköön hypelöimässä tuota.
jomppu

Viesti Kirjoittaja jomppu »

Osta reppu!!! (Intersport) ;)

*IXUS 400*
Supafly

Viesti Kirjoittaja Supafly »

Saattaa olla vähän harvinaisempi laukku mutta minulla on tämmöinen (kuva on piirun verran iso). Laukkuun mahtoo kaikki tarvittava.
pekde
Viesti:

Keräilyharvinaisuus!
jra

Viesti Kirjoittaja jra »

Mulla on Canonin SC-PS600 laukku. Tuli kaupan kylkiäisenä, kun ostin kameran (A70). Kameran lisäksi laukkuun mahtuu lisämuistikortti. Hintalappu päällä on 45 euroa.
Vastaa Viestiin