G7 putosi asfaltille ja sen elinkaari päättyi siihen. Vakuutusyhtiö korvaisi nyt G10:n tilalle. On myös mahdollisuus ostaa kalliimpi kamera ja maksaa itse erotus. Järkkäri on ykköspeli joten tämä on kakkoskamera kun ei jaksa isoa arsenaalia kuljettaa mukana.
Itse katsoin että tuo SX1 IS olisi aika kivan oloinen kamera. Vai olisiko sittenkin järkevämpi ottaa vaan G10? Tai kokonaan joku muu?
Kiitos jos joku jaksaa auttaa näin sekavaan meiliin :)
G7:n kameralle korvaaja, onko SX1 IS vai G10?
-
-
-
- Viesti:
-
Näin jälkeenpäin kun miettii niin tyhmäähän sitä on muilta kysyä mitä itse tarvii? :) Dilemma on siinä että kamera pitäisi olla suht pieni, mutta kuvanlaatu kuitenkin kohtuullisen hyvä koska järkkärissä on siihen tottunut. G7 oli ihan kiva peli, kunnes hajosi.
Verkkokaupassa kävin kokeilemassa tuota SX1:stä ja sen kuvanlaatu ei vakuuttanut. Tosin tämän arvion tein vaan kameran omalta näytöltä kuvia katsellessa.
Katselin tuota G11 ja se vaikutti speksien mukaan ihan hyvältä. Sovin vakuutusyhtiön kanssa että otan G11:sta kun se ilmestyy kauppoihin.
Verkkokaupassa kävin kokeilemassa tuota SX1:stä ja sen kuvanlaatu ei vakuuttanut. Tosin tämän arvion tein vaan kameran omalta näytöltä kuvia katsellessa.
Katselin tuota G11 ja se vaikutti speksien mukaan ihan hyvältä. Sovin vakuutusyhtiön kanssa että otan G11:sta kun se ilmestyy kauppoihin.