Powershot SX100 IS, A720 IS vai IXUS 860 IS?
-
Powershot SX100 IS, A720 IS vai IXUS 860 IS?
Niin eli millasia eroja on kuvanlaadussa, kohinassa, jne.. Käyttäjäkommentteja?
-
Ite katselin tuossa kanssa netistä tuota SX100 IS:ää, samoten IXUS:ia. Jotenkin Ixus tuntuu vaan "liian lattealta", varmasti kamerana olisi kyllä hyvä? jotain 80-90 Ixusta ajattelin, tai sitten tuota Powershottia.
Mulla on tässä ollut PowerShot A70, eli hiukan vanha kamera, johan silläkin on tullut yli 5000 kuvaa otettua, mutta nyt on kenno jotenkin pimeänä? Roskiin-> ???
Tuo SX100 houkuttelisin ainakin tuon Zoomin takia, 10x Optinen... Ixus tietysti kulkisi kätevämmin taskussa... Mahtaako olla fyysistä kestävyyseroa mitenkä noilla kameroilla, Ixusissa ainakin on alumiinirunko?
Mulla on tässä ollut PowerShot A70, eli hiukan vanha kamera, johan silläkin on tullut yli 5000 kuvaa otettua, mutta nyt on kenno jotenkin pimeänä? Roskiin-> ???
Tuo SX100 houkuttelisin ainakin tuon Zoomin takia, 10x Optinen... Ixus tietysti kulkisi kätevämmin taskussa... Mahtaako olla fyysistä kestävyyseroa mitenkä noilla kameroilla, Ixusissa ainakin on alumiinirunko?
Canon PowerShot A70 romuna, Canon IXUS 980 IS tilalla
-
A70:ssä on kennovika, jonka ilmaantuessa kameran voi korjauttaa ilmaiseksi huollossa. Omani korjautin viime vuonna. Asiaa koskien -> http://www.pikseli.fi/?id=256Vensku_ kirjoitti:Mulla on tässä ollut PowerShot A70, eli hiukan vanha kamera, johan silläkin on tullut yli 5000 kuvaa otettua, mutta nyt on kenno jotenkin pimeänä? Roskiin-> ???
-
- Viesti:
Veljen vanhassa A75:ssä on ollut tuo vika jo aika kauan. Saako tuon siis korjauttaa ilmaiseksi huollossa vaikka takuu olisikin umpeutunut?Samppa kirjoitti:A70:ssä on kennovika, jonka ilmaantuessa kameran voi korjauttaa ilmaiseksi huollossa. Omani korjautin viime vuonna. Asiaa koskien -> http://www.pikseli.fi/?id=256Vensku_ kirjoitti:Mulla on tässä ollut PowerShot A70, eli hiukan vanha kamera, johan silläkin on tullut yli 5000 kuvaa otettua, mutta nyt on kenno jotenkin pimeänä? Roskiin-> ???
-
SX100IS: kuvanlaadusta en osaa sanoa kun ei ole vertailukohtaa uusiin kameroihin. kamerasta saa hyvän otteen ja namiskat hyvin käytettävissä. salama oli pettymys laadultaan ja "latautumis" ajaltaan. koko tuntui aluksi isolta mutta nopeasti siihen tottui ja perus ixus tuntuu leikkikameralta. ja hyvinhän tuo takin taskuun sujahtaa. zoomi hyvä.
-
- Viesti: