Lasketaanko tämä vielä normaaliin tyhjentymiseen kuuluvaksi vai onko poikkeavaa? Viekö sandisk 1Gb muisti kenties paljon virtaa lepotilassa ja onko merkkien kesken huomattu suuriakin eroja.
Kiusallisen ärsyttävä tilanne napata kamera mukaan esim. reissuun tai mökille ja perillä huomaat että akut ovat tyhjänä ja joutuu tyytymään kännykameran kuviin.
Omaa tyhmyyttähän tuo on tietty ettei lataa aina akkuja valmiiksi mutta pöydällä irrallaan ollessa akut eivät tyhjene noin nopeasti.
Joku viisampi/kokeneempi kuvaaja voisi antaa asiallista kokemuksen tuomaa tietoa tähän kiitos.
A95 ja 2500mAh akut tyhjenevät omineen kun 1vko käyttämättä.
-
-
Akuissa lienee vikaa. Mulla oli samaa että salaman akku patterit tyhjeni ittessään päivässä. eli samana päivänä piti käyttää kun latasi. Tilanne korjaantui sillä että kävin ostamassa uudet akku patterit ja uusilla pystyy kuvaan pari kuvaus keikkaa putkeen riippuen tosiaan ihan kuvien määrästä/ salaman käytöstä.
Eli kauppaan vaan ja uudet akut. Itse ostin kodin ykkösestä 12 euron pintaan 2600 mah akut ja hyvin pelaa.
Eli kauppaan vaan ja uudet akut. Itse ostin kodin ykkösestä 12 euron pintaan 2600 mah akut ja hyvin pelaa.
-