Itse tilasin A70:n Mikromajasta tiistaina ja torstaina oli jo perillä. Perjantaina aamulla kävin hakemassa postista. Tällaista jälkeä olen toistaiseksi saanut aikaan.janx kirjoitti:Mikromajasta löytyi useita kappaleita hyllystä. Tänään kävin hakemassa (juuri äsken itseasiassa). Nyt eikun kuvailemaan. Ja hintaakin oli huimat 395e.
A70 saatavuus
-
-
Just tilasin Mikromajasta A70:n ja ainakin jokunen oli vielä jäljellä. Eli kamera 395 euroa, 256 Mb muistia 68 eurolla ja postikulut päälle 10,50 euroa. Siis yhteensä 473,50. Huomenna pitäisi olla noudettavissa kotipostista.
Viikonloppuna kävin Pohjanmaan kierroksella ja tuli tulomatkalla pysähdyttyä Tuurissa Keskisen kyläkaupassa. Sieltä ko. kamera olisi irronnut 450 eurolla. 256 muistia olisi maksanut jotain reilu 90 euroa. Meinasi jo tarttua käteen, mutta maltoin mieleni ja ilmeisesti kannatti.
Nyt pitäisi vielä kertoa vaimolle, mitä tuli hankittua...
...yhä hengissä ja muistukin mieleen, että jäihän sieltä Keskiseltä käteen akut (1900 mAh) + laturi (12h) hintaan 17 €, joten koko digikameraharrastuksen aloittaminen kustansi tasan 500 €.
Viikonloppuna kävin Pohjanmaan kierroksella ja tuli tulomatkalla pysähdyttyä Tuurissa Keskisen kyläkaupassa. Sieltä ko. kamera olisi irronnut 450 eurolla. 256 muistia olisi maksanut jotain reilu 90 euroa. Meinasi jo tarttua käteen, mutta maltoin mieleni ja ilmeisesti kannatti.
Nyt pitäisi vielä kertoa vaimolle, mitä tuli hankittua...
...yhä hengissä ja muistukin mieleen, että jäihän sieltä Keskiseltä käteen akut (1900 mAh) + laturi (12h) hintaan 17 €, joten koko digikameraharrastuksen aloittaminen kustansi tasan 500 €.
Viimeksi muokannut karilas, Heinä 08, 2003 14 : 32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Viesti:
-
Akiballa sanottiin että uusi erä olisi tulossa ensiviikon alussa. Näin sanoivat ainakin 2h sitten. Mikromajassa puolsestaan oli vielä noin 20kpl jäljellä, ja varasinkin sieltä sitten itselleni kappaleen :). Soittelin myös Mercomppiin sekä tietotaskuun jossa kerrottiin tuotteen olevan loppu.
Eilen Tapiolassa Espoossa 2/3 liikeestä kertoi kamraa olevan hyllyssä, tosin kohttutoman kallilla (kaikki olivat sitten valokuvaus liikkeitä). Että näin. T
Eilen Tapiolassa Espoossa 2/3 liikeestä kertoi kamraa olevan hyllyssä, tosin kohttutoman kallilla (kaikki olivat sitten valokuvaus liikkeitä). Että näin. T
-
-
- Viesti:
-
Jaahas, vai niin ovat vähissä.
Äsken tuossa kävin Kuopiossa Fotokellarissa kauppaa hieromassa ja A70:siä oli vino pino. Hintaa tosin 460 :- Nyt heillä tosin kampanjana 470:- ja 128 muisti. Isse taidan kuitenkin ottaa tuon A60 kun hintaan 350:- saisi tuon samaisen 128:n ja vyölaukun. Ei ollut aikomuksena alkaa julisteita tulostemaan ;)
Äsken tuossa kävin Kuopiossa Fotokellarissa kauppaa hieromassa ja A70:siä oli vino pino. Hintaa tosin 460 :- Nyt heillä tosin kampanjana 470:- ja 128 muisti. Isse taidan kuitenkin ottaa tuon A60 kun hintaan 350:- saisi tuon samaisen 128:n ja vyölaukun. Ei ollut aikomuksena alkaa julisteita tulostemaan ;)
-
Eipähän ollut silloin kun kyselin... Ja olin kameraa hankkimassa..AndyS kirjoitti:kyllä varmaan vähän sylettää, kun mikromajassa on ollut niitä kokoajan:)HanskiS kirjoitti:Mä löysin kameran Anttilasta hintaan 490€.
Oli pakko ostaa kun ei viittinyt ootella enää toista kuukautta.
Jep eli neljän viikon odotuksen ja hermojen kiristymisen jälkeen ei 100 € tunnu missään :-)
Canon 300D kitt
+ Sigma Ef-500 DG Super
+ Sigma AF 28-105mm / f2,8-4 ASP
+ Sigma Ef-500 DG Super
+ Sigma AF 28-105mm / f2,8-4 ASP
-
-
Taitaa Mikromaja myydä kaikille tiedoilla "Tämä on viimeinen kappale ja uusia tulee vasta kahden viikon päästä." Pari päivää myöhemmin joku kirjoittaa taas tälle palstalle "Sain sieltä viimeisen kappaleen" taas pari päivää ja joku taas kirjoittaa....
Jostain kumman syystä niillä on hyvin saatavilla noita kameroita. Veikkaisin että on hyvät suhteet Canon:n maahantuojaan. Oliskohan että toimittavat tietokoneet tai muuta sälää Canon:lle???
Jostain kumman syystä niillä on hyvin saatavilla noita kameroita. Veikkaisin että on hyvät suhteet Canon:n maahantuojaan. Oliskohan että toimittavat tietokoneet tai muuta sälää Canon:lle???
-
-
- Viesti:
-
-
no canonit on painii hiukan erisarjoissa kuin mustekit. Itse olin kuitenkin tyhmä, enkä tarkastanut tuotetta heti osotn yhteydessä (a70), kotona vasta sitten huomasin kuolleen pikselin näytöss, mutta eipä tuo haittaa.
Tuskin mitään ongelmia tulee, mutta itse ainakin tarkistaisin lsc-näytön toimivuuden ostohetkellä.
Tuskin mitään ongelmia tulee, mutta itse ainakin tarkistaisin lsc-näytön toimivuuden ostohetkellä.
-
- Viesti:
En tiedä, mutta tänään kaveri tuo tuolta hesasta rämplättäväksi kyseisen laitteen. Onhan sitä jo odotettukin! Kumma juttu tosiaan odotin kuukauden tuota saksasta eikä kameroihin erikoistunut nettipulju saanut sitä sinä aikana.
Varmaan Suomen halvin hinta tuo jossa tulee suomalaiset ohjeetkin mukana.
Varmaan Suomen halvin hinta tuo jossa tulee suomalaiset ohjeetkin mukana.
-
Minä sain oman a70 viikon odottelun jälkeen mikromaakareilta. Sano myyjä että jollain maahantuojalla olisi n. 1000 a70:stä toimitettavana. Nyt on pari sataa kuvaa otettu ja alkaa pikkuhiljaa kamera tulemaan tutuksi. Hintaa tuli 404 E suomalaisen ohjekirjan kanssa, kun itse kävin hakemassa Alavieskasta
-
On se siltikin mahdollista, sillä muut liikkeet myyvät samaa kameraa reippaasti yli 400 euron. Tai, mistäs minä tiedän. Ihmettelen vain, että virallisia teitä ei tuota kameraa myydä tuohon hintaan.huikka78 kirjoitti:Suomalaisilla ohjekirjoilla vai, tuskin.tohe kirjoitti: Tai sitten tuovat itse laitteita esimerkiksi Saksasta.
-
-
Anttilan kamerat tulevat käsittääkseni maahantuojan kautta, kun taas esim. Verkkokauppa tuo itse maahan joten siksi he pystyvät myymään halvemmalla, kuin suomalaiset yritykset jotka hommaavat tavarat maahantuojan kautta.skv kirjoitti:Miksi ei myisi? esim. verkkokauppa, eurologic, mikromaja jne.. eivät ehkä ole niin ahneita kuin esim. Anttilat.
(tulipas epäselvästi sanottua mutta toivottavasti joku tajusi)