Canon G11 julkistettu
-
Tervehdys.
Pitkä ketju G11 kamerasta.
Voisiko joku kokemuksen syvällä rintaäänellä kommentoida seuraavaa.
Canon G 9 on ollut käytössä noin reilun vuoden. se mikä siinä joskus "jurppii" on LCD etsin kiinteänä rungossa.
Onko järkeä esim. parempi kuvanlaatu tai jokin erityisominaisuus, syy vaihtaa G 9 uuteen G11 kameraan.
Tietenkin kääntyvä etsin on jo +.
Olen harrastanut menneisyydessä vakavasti valokuvausta ja haluaisin vielä vanhoilla päivilläkin saada teknisesti parasta kuvanlaatua, mutta pokkari koolla ja RAW.
Hyvää illan jatkoa.
Effeuno
Canon G 9 on ollut käytössä noin reilun vuoden. se mikä siinä joskus "jurppii" on LCD etsin kiinteänä rungossa.
Onko järkeä esim. parempi kuvanlaatu tai jokin erityisominaisuus, syy vaihtaa G 9 uuteen G11 kameraan.
Olen harrastanut menneisyydessä vakavasti valokuvausta ja haluaisin vielä vanhoilla päivilläkin saada teknisesti parasta kuvanlaatua, mutta pokkari koolla ja RAW.
Hyvää illan jatkoa.
Effeuno
-
Valokuvauksellisesti parannukset ovat marginaalisia. 28mm laajakulma on jotain, kaikki muut perusteet ovat vain välineharrastusta :)effeuno kirjoitti:Tervehdys.
Hyvää illan jatkoa.
Effeuno
--------
Aves!
Aves!
-
Olympus PEn-1 on nyt tullut niin paljon alaspäin, että Canonin G11&10 sarja on jo turhan arvokas kun reipaan saturaisen satsauksella ollaan jo mikro3/4 osa kennossa ja kuhinat todenäköisesti aukon paremmat.
Canonilla on kaksi vaihtoehtoa - jatkaa samalla linjalla ja pientää kuhinoita tai kasvattaa vielä kennon kokoa ja tehdä uusi linssisarja. Minä Canonina kasvattaisin vielä hiukan kennon kokoa ja pitäisin pikkelssit 10:ssä ja tinkisin zoomipäädystä millimetrejä.
Canonilla on kaksi vaihtoehtoa - jatkaa samalla linjalla ja pientää kuhinoita tai kasvattaa vielä kennon kokoa ja tehdä uusi linssisarja. Minä Canonina kasvattaisin vielä hiukan kennon kokoa ja pitäisin pikkelssit 10:ssä ja tinkisin zoomipäädystä millimetrejä.
TS: Turun urheilumuistomerkki vilisi kirjoitusvirheitä : EN SE OLLuT MINÄ! ;D
-
Pana LX3 on minunkin mielestäni ihan ok pokkariksi.bobotti kirjoitti:Canonilla on kaksi vaihtoehtoa - jatkaa samalla linjalla ja pientää kuhinoita tai kasvattaa vielä kennon kokoa ja tehdä uusi linssisarja. Minä Canonina kasvattaisin vielä hiukan kennon kokoa ja pitäisin pikkelssit 10:ssä ja tinkisin zoomipäädystä millimetrejä.
-
Muista meilata Canonin tuotekehittelyn osastolle. Eiköhän sinua kuunnella!bobotti kirjoitti:Canonilla on kaksi vaihtoehtoa - jatkaa samalla linjalla ja pientää kuhinoita tai kasvattaa vielä kennon kokoa ja tehdä uusi linssisarja. Minä Canonina kasvattaisin vielä hiukan kennon kokoa ja pitäisin pikkelssit 10:ssä ja tinkisin zoomipäädystä millimetrejä.
--------
Aves!
Aves!
-
Onko aurinkotouhut vähän hukassa ja takkeja käännelty? ;D Mee keskusteleen Nevanlinna kanssa ja sano terveisiä!Sakke_K kirjoitti:Muista meilata Canonin tuotekehittelyn osastolle. Eiköhän sinua kuunnella!bobotti kirjoitti:Canonilla on kaksi vaihtoehtoa - jatkaa samalla linjalla ja pientää kuhinoita tai kasvattaa vielä kennon kokoa ja tehdä uusi linssisarja. Minä Canonina kasvattaisin vielä hiukan kennon kokoa ja pitäisin pikkelssit 10:ssä ja tinkisin zoomipäädystä millimetrejä.
-
-
Zoomissa on kaksi päätyä - Oskulle sattui nyt se "vähempi" pääty ensiksi mieleen. Minun PITI kirjoittaa TELEzoomi päädystä.OskuK kirjoitti:Minä en, laajista tarvitaan lisää.bobotti kirjoitti: tinkisin zoomipäädystä millimetrejä.
G10:ssä en juuri muuta käytä kuin laajakulmaa. Muutaman hassun kuvan olen ottanu telepäädyssä.
-
Ei omakohtaista kokemusta, mutta Sunpak RD2000 on alle 100 euroa uutena ja pienikokoinen. Täällä on jotain kokemuksia. Canonin oma 270EX menee jos hiukan yli satkun.janus kirjoitti:Mikä olisi hyvä salama G11:lle? Avainsanoja kompakti koko ja hinta alle 100€ eikä tarvetta kummemmille manuaalisäädöille.
Saa myös tarjota, jos tällainen löytyy joltain.
T. Teme
-
Salamavinkki Canon g11:lle
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?Vi ... 0497122970
49.95 $
postikuluineen alle 50 €
Tilasin, salama on hintansa arvoinen..
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?Vi ... 0497122970
49.95 $
postikuluineen alle 50 €
Tilasin, salama on hintansa arvoinen..
-
Jos haluat, että ulkoisesta salamasta on todellista hyötyä (muutakin kuin suurempi teho) niin älä osta sellaista jonka välähdyspää ei käänny sekä pysty- että vaakasuunnassa. Useissa halpiksissa välähdyspää kääntyy vain pystysuunnassa.janus kirjoitti:Mikä olisi hyvä salama G11:lle? Avainsanoja kompakti koko ja hinta alle 100€ eikä tarvetta kummemmille manuaalisäädöille.
Saa myös tarjota, jos tällainen löytyy joltain.