G7:n kameralle korvaaja, onko SX1 IS vai G10?

Canon-digikamerat (ei-järjestelmädigejä)
jannejk

G7:n kameralle korvaaja, onko SX1 IS vai G10?

Viesti Kirjoittaja jannejk »

G7 putosi asfaltille ja sen elinkaari päättyi siihen. Vakuutusyhtiö korvaisi nyt G10:n tilalle. On myös mahdollisuus ostaa kalliimpi kamera ja maksaa itse erotus. Järkkäri on ykköspeli joten tämä on kakkoskamera kun ei jaksa isoa arsenaalia kuljettaa mukana.

Itse katsoin että tuo SX1 IS olisi aika kivan oloinen kamera. Vai olisiko sittenkin järkevämpi ottaa vaan G10? Tai kokonaan joku muu?

Kiitos jos joku jaksaa auttaa näin sekavaan meiliin :)
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
keskone

Viesti Kirjoittaja keskone »

Etköhän itse parhaiten tiedä minkälaiseen käyttöön se kakkoskamerasi tulee, ja silloin tiedät myös minkälaisia ominaisuuksia siinä tarvitset. Katsot vaan kumpi vastaa paremmin omia tarpeitasi ja valinta on tehty.
Ehkä otin,ehkä en.
Hannu KH
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hannu KH »

Jo G7 tuntui kameralta, niin voishan sitä odotella G11:sta joka on juuri julkistettu.
Mahdolliset kirjoitusvirheet johtuu tabletista.
janman

Viesti Kirjoittaja janman »

Itse ainakin odottaisin G11:n tuloa, jos tuo seiska on tuntunut hyvältä.
Ei kuvaustoimintaa tällä hetkellä
poy

Viesti Kirjoittaja poy »

Voisiko kakkos kamera olla pienempi kuin G7, koska sinulla on jo järkkäri?
jannejk

Viesti Kirjoittaja jannejk »

Näin jälkeenpäin kun miettii niin tyhmäähän sitä on muilta kysyä mitä itse tarvii? :) Dilemma on siinä että kamera pitäisi olla suht pieni, mutta kuvanlaatu kuitenkin kohtuullisen hyvä koska järkkärissä on siihen tottunut. G7 oli ihan kiva peli, kunnes hajosi.

Verkkokaupassa kävin kokeilemassa tuota SX1:stä ja sen kuvanlaatu ei vakuuttanut. Tosin tämän arvion tein vaan kameran omalta näytöltä kuvia katsellessa.

Katselin tuota G11 ja se vaikutti speksien mukaan ihan hyvältä. Sovin vakuutusyhtiön kanssa että otan G11:sta kun se ilmestyy kauppoihin.
Vastaa Viestiin