G3n hinnanalennus

Canon-digikamerat (ei-järjestelmädigejä)
eph

Viesti Kirjoittaja eph »

Tytti kirjoitti:Ja hinnat eikun ropisee alas. Itse tilasin toukokuun alussa G3 hintaan 638,50€, nyt sama paikka myy kameraa jo 586,50€. Eihän tässä perässä pysy. Mikä lienee sitten ehdoton pohjahinta?...
Nuo ovatkin saksan hintoja. Suomessa hintoihin saa laittaa +100-150e päälle, sisältäen toki suomenkielisen manuaalin.

Lisäksi sakujen kaupasta tilattaessa laitetta saa odottaa viikon, joskus enemmänkin. Itse tilasin 16:45, ja G3 oli kädessä seuraavana aamuna ennen kymmentä. Se jos mikä on palvelua, josta minä ainakin olen valmis maksamaan.
eph
kuvia G3lla: http://digi.epmh.com
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
mikko
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mikko »

Kohta ne maksaa että otat G3:sen :-)
sectoid

Viesti Kirjoittaja sectoid »

No kattos ompas tippunu G3.

Tilaan myös sitten G3:sen, kun saan MasterCardini. Kannattaa varmaankin tilata tuolta ny-camera.de:stä. Vaikuttaa luotettavimmalta. Hinta tällä hetkellä:

G3+512MB CF = 740€
G3+256MB CF = 677€
G3 = 640€

Luulis, että jotta kun G5 tulee niin G3 kokee suuremmankin hinnan pudotuksen. Tosin sen jälkeen niitä (G3:ja) ei kauaa enää saakkaan, johtuen G3:n saamasta suuresta suosiosta.

G2 ja G3:n on niin lähellä toisiaan, että G2:sta on tainnut jäädä varastoihin G3:n tultua.

Joten eiköhän nyt ole se otollisin aika laittaa rahaa liikomaan, jos Canon G3 luokan kameran meinaa hankkia.
Vastaa Viestiin