Minkälainen muistikortti + A70 ?
-
Minkälainen muistikortti + A70 ?
En ole vielä tuota A70 ihan oikeasti nähnyt tai käsissäni hypistellyt. Vaikuttaa kuitenkin lukemani perusteella aika ok:lta. Minkälainen muistikortti sinne sopii - en tiedä näistä muisteista muuta kun että niitä on fyysisesti ohuempia ja paksumpia ja tietenkin "vetoisuudeltaan" erikokoisia muisteja. Ajan nyt takaa sitä, että onko A70:n muisti tuollainen ohuempi vai paksumpi versio? Vanhasta kamerasta olisi jäljellä noita paksuja ja olisi tietty kiva, jos niitä vois hyödyntää...
-
-
Muistikortti
Itse kävisin kurkkaamassa MBnetin hintavertailusta, josta löytyy useita muistikortin myyjiä. Kannattaa katsoa jokin tunnettu CompactFlash- merkki.
-
-
Ainakin mitä itse kävin tässä keskiviikkona kokeilemassa non-working-samplea A70sta, niin vähän turhan pieneltä ainakin omaan makuuni se vaikutti. Lisäksi 'intensiivisessä' tähtäyssessiossa optisen kautta havaitsin että poskesta tarttui rasvaa/likaa lcd:hen, joten sitä saisi olla jatkuvasti pyyhkimässä.
eph
kuvia G3lla: http://digi.epmh.com
kuvia G3lla: http://digi.epmh.com
-
Kameran pienuus ei ainakaan minua henk. koht. haittaa ollenkaan, päinvastoin :)
Sellainen kysymys vielä tuli tästä kamerasta mieleen, että onko siinä minkäänlaista linssinsuojusta itsessään ja toimiiko se miten näppärästi? Jotenkin olen alitajuisesti addiktoitunut tuollaisiin S45-mallisiin sivuun vedettäviin linssinsuojussysteemeihin...
HUOM ! Tähän kysymykseen EI TARVITSE ENÄÄ VASTATA ; kävin kaupassa hipelöimässä kameraa ja toimintamekanismi tuli selväksi
Sellainen kysymys vielä tuli tästä kamerasta mieleen, että onko siinä minkäänlaista linssinsuojusta itsessään ja toimiiko se miten näppärästi? Jotenkin olen alitajuisesti addiktoitunut tuollaisiin S45-mallisiin sivuun vedettäviin linssinsuojussysteemeihin...
HUOM ! Tähän kysymykseen EI TARVITSE ENÄÄ VASTATA ; kävin kaupassa hipelöimässä kameraa ja toimintamekanismi tuli selväksi