Kamera joululahjaksi / Hinta max 300e

Canon-digikamerat (ei-järjestelmädigejä)
0smo

Kamera joululahjaksi / Hinta max 300e

Viesti Kirjoittaja 0smo »

Hei,

Mitä pokkaria ehdotatte, hinta max. 300e. Onko kokemusta tuosta Canon Ixus 65 kamerasta vai onko markkinoilla parempia kuin tuo? Itse olen aina ollut siinä uskossa, että nuo Ixukset ovat ihan kelvollisia laitteita.
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
Zagwrath

Re: Kamera joululahjaksi / Hinta max 300e

Viesti Kirjoittaja Zagwrath »

0smo kirjoitti:Hei,

Mitä pokkaria ehdotatte, hinta max. 300e. Onko kokemusta tuosta Canon Ixus 65 kamerasta vai onko markkinoilla parempia kuin tuo? Itse olen aina ollut siinä uskossa, että nuo Ixukset ovat ihan kelvollisia laitteita.
Ihan on ok kamera ei siinä mitään. Parempia toki löytyy, mutta ei Canonilta tuohon hintaan ja kokoon. Jos muut valmistajat kelpaa niin suosittelisin katsomaan vaikka Fuji F30/F31fd tai jos et tarvitse manuaalisia toimintoja niin F20. Canonilla saa hyvässä valossa varmasti helpommin hyviä kuvia, mutta jos on vähän yritystä mukana niin Fuji kyllä moppaa lattiatkin. Huonossa valossa Fujia ei voita mikään.
0smo

Kosket kohisevat - Fuji F30 ei. Voisi harkita, ei pakko olla Canon.
Yokorico

Viesti Kirjoittaja Yokorico »

Olisi eräässä kaupassa 239e canonin ixus60. Ihan aloittelijakäyttöön tulee, lähinnä joitakin makroja, maisemien nappailua ja koiran kuvaamista. Eli tuosta kamerasta haluaisin kuulla että olisiko hyvä hankinta näin vasta-alkajalle ja kun sen vielä tuohon hintaan saa... Olen testaillut kaverin ixus40 jossa käsittääkseni on erona vain megapikselit, pidän kovasti sen helppokäyttöisyydestä ja toimintojen nopeudesta sekä pienestä koosta.
Newbie.
Teeemu

Viesti Kirjoittaja Teeemu »

tietääkö kukaan millainen toi canon powershot a540 on?megapikselithän ovat samat kun ixus 60 ja 65
0smo

Kiinnostaa myös tuo 700-malli, nyt oli markantalossa halvemmalla kuin tuo 65.
MJH-78

Viesti Kirjoittaja MJH-78 »

Eri mallien verteilu on aika vaikea tehtävä. Ostin kesällä uuden monitoimilaitteen ja kuukausi sitten digikameran ja molemmilla kerroilla valinta oli vaikea. Tässä kuinka minä tein. Kävin ensin kaupoissa katselemassa, mitä oli tarjolla ja laitoin hinnat muistiin. Sitten katsoin Internetistä valmistajien sivuilta, mitä kyseisistä malleista sanottiin ja vertailin sitten muihin.

Itse päädyin Canonin malleihin Pixma MP150 ja PowerShot 540.
Vastaa Viestiin