Canon Powershot Pro1 ,ja SanDisk CF 1 Gt Extreme III......

Canon-digikamerat (ei-järjestelmädigejä)
JPQ

Canon Powershot Pro1 ,ja SanDisk CF 1 Gt Extreme III......

Viesti Kirjoittaja JPQ »

Eli kun kamera on Canon Powershot Pro1 niin meneekö SanDisk CF 1 Gt Extreme III Kortti hukkaan ? eli onko sen nopeudesta perus sandiskiin nähden mitään iloa. Sinänsähän olen ehkä melko pian vaihtamassa pääkameraa josta en tiedä käyttäkö CF kortteja mutta se ei nyt harmita jos ei käytäkkään. Pikaista komenttia odottaen.
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
Nomify^
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nomify^ »

Hukkaan menee ja reilusti..ultra 2 on jo vallan mainio ratkaisu, saat varmasti tuollakin jo täyden tehon irti kamerastasi.
jaska74

Viesti Kirjoittaja jaska74 »

Moi
Samaa olen tässä itsekin pohdiskellut: milloin tuo nopein kortti on hyödyllinen? Olen hommaamassa IXUS 800:sta ja siihen tarjottiin Sandiskin III:sta kortiksi. Riittäisikö kuitenkin vähän hitaammat kortit esim. IXUS:lla otettavaan videokuvaan?
Paljonko 1 GB korttiin mahtuu videota?
Nomify^
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nomify^ »

jaska74 kirjoitti:Moi
Samaa olen tässä itsekin pohdiskellut: milloin tuo nopein kortti on hyödyllinen?
Tuolta voit katsella kirjoitusnopeuksia ( http://www.robgalbraith.com/bins/multi_ ... =6007-8200 ), mihin kamerat pystyvät..käytönnössä canonin pro-runkokaan ei kykene ottamaan puoliakaan extreme 3:sta irti, tiedä sitten miten käytännössä..lienee sarjakuvauksessa pieniä eroja voi olla, eli pystyy ottamaan esim muutaman kuvan pitemmän burstin.
Vastaa Viestiin