olen päätynyt jompaan kumpaan kameraan. kumpaa te suosittelisitte ?
A80:ssa on kyllä se kääntyvä lcd joka kiehtoo...
S50 Vaiko A80
-
- Viesti:
-
Jaa a vaikea kysymys. Mielestäni S-sarja on kalliimpi ja sisältää ominaisuuksia mitä ei löydy A-sarjasta esim. RAW ja isompi LCD. Joten äkkiseltään voisi olettaa S-sarjan olevan laadukkaampi, mutta en sitten tiedä. Onhan molemmissa etunsa ja itseasiassa en ihmettele vaikka A80 ja S45 sisältäisi samat tekniikat.
Vertaile kuvia kun niitä tulee ja käy testaamassa kumpi on sinulle mieluisampi. Tuskin kumpikaan täysin huono vaihtoehto on.
-Juha
Vertaile kuvia kun niitä tulee ja käy testaamassa kumpi on sinulle mieluisampi. Tuskin kumpikaan täysin huono vaihtoehto on.
-Juha
-
Eipä nuossa taida tekniikassa olla paljonkaan eroja muuta kuin mitä tuossa edellä jo mainittiin.
Mutta yksi asia kannattaa miettiä vielä lisäksi: haluatko kameraan akun (S50) vai AA paristot (A80). Nimittän jos päädyt pattereihin niin kannattaa ehkä ostaa myös ladattavat patterit ja laturi joka tekee n. 50 EUR hintaan lisää.
Itse ostin juuri S50:n joten tietysti suosittelen sitä mutta voipi olla etten lähesty nyt aihetta täysin objektiivisesti
Mutta yksi asia kannattaa miettiä vielä lisäksi: haluatko kameraan akun (S50) vai AA paristot (A80). Nimittän jos päädyt pattereihin niin kannattaa ehkä ostaa myös ladattavat patterit ja laturi joka tekee n. 50 EUR hintaan lisää.
Itse ostin juuri S50:n joten tietysti suosittelen sitä mutta voipi olla etten lähesty nyt aihetta täysin objektiivisesti
-
http://www.digicamera.net/keskus/viewtopic.php?t=2490
Eipä tuosta ole aikaakaan kun kyselin itse samaa. Mutta olitkin jo laittanut A80:n tilaukseen.
Eipä tuosta ole aikaakaan kun kyselin itse samaa. Mutta olitkin jo laittanut A80:n tilaukseen.