Photo Station
-
Photo Station
Tietääkö kukaan ohjelmaa nimeltä "Photo Station", ja jos niin mistä sellaisen ohjelman voi hankkia ja onko valmistajalla/tekijällä nettisivuja?
-
- Site Admin
- Viesti:
http://www.thtimage.fi/
on maahantuoja. Lienee ammattikuvaajien + kuvatoimistojen suosiossa. Ohjelma on tullut ainakin Nikonin digikameroiden mukana. Siitä on erilaisia versioita, kuluttajille suunnattu versio lienee tarkoitettu lähinnä tukemaan raskaampia versiota. Eli kun kuvaajat ovat reissussa, niin voivat silloinkin lisäillä kuvia kannettavaansa jne. Tässä karvalakkiveriossa taitaa olla jokin rajoite, kuinka monta kuvaa voi kantaan viedä.
4.5 -versiolla taitaa olla ikää jo runsaat kaksi vuotta. Ohjelma on periaatteessa hyvin kätevä, löytyy myös suomi-versio. Oikeastaan kielenkin voi vaihtaa mieleisekseen, kun kaiken pystyy itse kirjoittamaan uusiksi.
on maahantuoja. Lienee ammattikuvaajien + kuvatoimistojen suosiossa. Ohjelma on tullut ainakin Nikonin digikameroiden mukana. Siitä on erilaisia versioita, kuluttajille suunnattu versio lienee tarkoitettu lähinnä tukemaan raskaampia versiota. Eli kun kuvaajat ovat reissussa, niin voivat silloinkin lisäillä kuvia kannettavaansa jne. Tässä karvalakkiveriossa taitaa olla jokin rajoite, kuinka monta kuvaa voi kantaan viedä.
4.5 -versiolla taitaa olla ikää jo runsaat kaksi vuotta. Ohjelma on periaatteessa hyvin kätevä, löytyy myös suomi-versio. Oikeastaan kielenkin voi vaihtaa mieleisekseen, kun kaiken pystyy itse kirjoittamaan uusiksi.
-
Pitää paikkansa, on ammattilaisten suosima. Eräs tuttu ammattikuvaaja näytti ja suositteli ohjelmaa, ja hinta pyörii kuulemma noin 100 jörön nurkissa, mutta kun en ole nähnyt kaupan hyllyllä. Ohjelmassa on kaikki mahdolliset herkut ja hyvin kätevä käyttää, vastaavanlainen ohjelma on mm. ACDsee mutta ei yhtä monipuolinen eikä selkeä käyttää. Tosin makunsa kyllä kullakin. Mutta itse ihastuin selkeään käyttöön ja varsinkin sen monipuolisuuteen.
-
www.fotostation.com löytyy kaikki tieto ohjelmasta, ja voi myös imuroida ja ostaa näiltä sivuilta. Hinta 99 dollaria.