Kuvat.fi yhteystiedot hukassa ???

Arkisto-ohjelmia, selausohjelmia, kuva-albumeja webbiin tekeviä
mraja

Kuvat.fi yhteystiedot hukassa ???

Viesti Kirjoittaja mraja »

Hei, olisin kysynyt heiltä FTP-siirrosta (käyttäjätunnus ja salasanaa), mutta Kuvat.fi- sivustolla yhteystietoja ei löydy, eikä myös ohjeista ja tuesta tule mitään sivua näkyviin, vaikka kuinka klikkaisi. Ainakaan mä en ole päässyt. Pääseekö joku muu ? Mediadrive OY:lläkään ei ole julkista puhelinnumeroa (ilmeisesti tarkoituksella).
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
hauusita

Viesti Kirjoittaja hauusita »

Jos sinulla on facebook-tili, niin laittele kuvat.fi-tukeen viestiä sitä kautta. Ainakin itse olen siten saanut parhaiten vastauksia kysymyksiini.

***EDIT***

ftp-siirron tunnus ja salasana löytyy, kun avaat sivustosi asetukset ->lähetysasetukset->muut lähetyssovellukset

***EDIT***
mvuori

Re: Kuvat.fi yhteystiedot hukassa ???

Viesti Kirjoittaja mvuori »

mraja kirjoitti:Hei, olisin kysynyt heiltä FTP-siirrosta (käyttäjätunnus ja salasanaa), mutta Kuvat.fi- sivustolla yhteystietoja ei löydy, eikä myös ohjeista ja tuesta tule mitään sivua näkyviin, vaikka kuinka klikkaisi. Ainakaan mä en ole päässyt. Pääseekö joku muu ? Mediadrive OY:lläkään ei ole julkista puhelinnumeroa (ilmeisesti tarkoituksella).
Ohjeiden ja tuen vasemmalla puolella on linkki "Ota yhteyttä", jonka takaa löytyy yhteydenottolomake.
Matti Vuori
hauusita

Viesti Kirjoittaja hauusita »

Ohessa vielä kuvat.fi sivustolta löytyvät yhteystiedot Palveluntarjoajan yhteystiedot

Mediadrive Oy (Y-tunnus: 0638594-1)
Tähdenlennonkuja 22
02240 Espoo
tuki@kuvat.fi

Minulla se ohjeet ja tuki sivu aukeaa ihan normaalisti.
Tervo

Viesti Kirjoittaja Tervo »

hauusita kirjoitti: Minulla se ohjeet ja tuki sivu aukeaa ihan normaalisti.
Eilen päivällä ei auennut (kahdella eri selaimella), tänään aukeaa. Olisiko joku palvelu ollut nurin?
Fifty-forty
Vastaa Viestiin