Jalbum omille kotisivuille

Arkisto-ohjelmia, selausohjelmia, kuva-albumeja webbiin tekeviä
puuhapete

Jalbum omille kotisivuille

Viesti Kirjoittaja puuhapete »

Testailin tuota Jalbumia ja totesin sen käyttökelpoiseksi ja haluaisin käyttää sitä kotisivuillani. Onkelmana on että en osaa "upottaa" sitä jo olemassa olevaan sivuun vaan se tekee kokonaan oman sivun.

Tällä hetkellä sivuni on tehty tableilla siten että ylhäällä ja vasemmalla sivulla on omat tablet ja keskellä pyörii tällä hetkellä simpleviewerillä tehty galleria.
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
MixPic
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MixPic »

Voit upottaa jalbumilla luodun sivun object-elementillä siihen tablen keskiosaan:
http://myy.helia.fi/~vanvu/html/kuvat.html
puuhapete

Kiitoksia erittäin paljon neuvosta. Saakohan tuota typerää scrollauspalkkia pois mikä tulee näkyvin?
MixPic
Viesti:

Säädä Jalbumissa/SimpleViewerissä kuva ja thumbnail-nauhan leveys vain riittävän kapeaksi.
Sitten pistät object-elementille sopivan leveyden ja korkeuden (voi olla myös 100 %).

Olen tässä kikkaillut juuri itsekin ihan samaa hommaa, eli Jalbumilla ja SimpleViewerillä luotu sivu menee object-elementillä muun sivuston sisään. Ei näy scrollbareja ja muutenkin koko juttu toimii täysin ok ja jopa validisti.
puuhapete

tänks. pitääpä koittaa vääntää.
puuhapete

Sellaista vielä että oletko muokannut noita Jalbumin skinejä? Mulla on käytössä Compact-skini, olen muuten tyytyväinen, mutta toi kuvasiirtymä(kuva tulee oikealta vasemmalle) ei miellytä ja haluaisinkin siirtymäksi sellaisen häivytyksen, missä edellinen kuva "himmenee" pois seuraavan tullessa esiin.
MixPic
Viesti:

Tollaset jutut taitaa olla skini-kohtasia ja pitää ettiä vaan sellanen mikä miellyttää.
puuhapete

MixPic kirjoitti:Tollaset jutut taitaa olla skini-kohtasia ja pitää ettiä vaan sellanen mikä miellyttää.
Ei vaan oo löytyny sellasta...tästä nykyisestäki oon karsinu turhia kilkkeitä pois muokkaamalla koodia, mutta en tiedä miten toi siirtymä on määritelty koodissa.
Vastaa Viestiin