Jalbum omille kotisivuille
-
Jalbum omille kotisivuille
Testailin tuota Jalbumia ja totesin sen käyttökelpoiseksi ja haluaisin käyttää sitä kotisivuillani. Onkelmana on että en osaa "upottaa" sitä jo olemassa olevaan sivuun vaan se tekee kokonaan oman sivun.
Tällä hetkellä sivuni on tehty tableilla siten että ylhäällä ja vasemmalla sivulla on omat tablet ja keskellä pyörii tällä hetkellä simpleviewerillä tehty galleria.
Tällä hetkellä sivuni on tehty tableilla siten että ylhäällä ja vasemmalla sivulla on omat tablet ja keskellä pyörii tällä hetkellä simpleviewerillä tehty galleria.
-
- Viesti:
Voit upottaa jalbumilla luodun sivun object-elementillä siihen tablen keskiosaan:
http://myy.helia.fi/~vanvu/html/kuvat.html
http://myy.helia.fi/~vanvu/html/kuvat.html
-
- Viesti:
Säädä Jalbumissa/SimpleViewerissä kuva ja thumbnail-nauhan leveys vain riittävän kapeaksi.
Sitten pistät object-elementille sopivan leveyden ja korkeuden (voi olla myös 100 %).
Olen tässä kikkaillut juuri itsekin ihan samaa hommaa, eli Jalbumilla ja SimpleViewerillä luotu sivu menee object-elementillä muun sivuston sisään. Ei näy scrollbareja ja muutenkin koko juttu toimii täysin ok ja jopa validisti.
Sitten pistät object-elementille sopivan leveyden ja korkeuden (voi olla myös 100 %).
Olen tässä kikkaillut juuri itsekin ihan samaa hommaa, eli Jalbumilla ja SimpleViewerillä luotu sivu menee object-elementillä muun sivuston sisään. Ei näy scrollbareja ja muutenkin koko juttu toimii täysin ok ja jopa validisti.
-
Sellaista vielä että oletko muokannut noita Jalbumin skinejä? Mulla on käytössä Compact-skini, olen muuten tyytyväinen, mutta toi kuvasiirtymä(kuva tulee oikealta vasemmalle) ei miellytä ja haluaisinkin siirtymäksi sellaisen häivytyksen, missä edellinen kuva "himmenee" pois seuraavan tullessa esiin.
-
- Viesti:
-