photo.jippii

Arkisto-ohjelmia, selausohjelmia, kuva-albumeja webbiin tekeviä
arton

photo.jippii

Viesti Kirjoittaja arton »

Mitä kokemuksia teillä on photo.jippiistä? Liityin kyseiseen ja sain ilmaiseksi 30mb kuville säilytystilaa. Eilen kokeilin miten kuvat sinne saa. Petyin kun palvelu oli tosi hidas. Sivun vaihtumista sai odotella tosi kauan ja uusien albumeiden luonti ei onnistunut. Lataamani kuvat olivat jpegjä kuten piti mutta ne eivät näkyneet vaan tuli pelkät kehykset jossa vasemmassa yläkulmassa oli punainen ruksi. Vaikka minulla on modeemi ei vielä mikään palvelu ole ollut näin hidas toimimaan.
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
jylitalo
Viesti:

Re: photo.jippii

Viesti Kirjoittaja jylitalo »

arton kirjoitti:Mitä kokemuksia teillä on photo.jippiistä? Liityin kyseiseen ja sain ilmaiseksi 30mb kuville säilytystilaa.
Omalla kohdalla Jippiin isommaksi miinukseksi on osoittautunut, että siellä ei ole mitään tapaa sanoa, että lähetä minulle salasana puhelimeen, sähköpostiin tms., vaan ainoa tapa olisi soittaa maksulliseen palvelupuhelimeen.

Koska käytän Jippiitä vain ja ainoastaan silloin kun minun pitää saada jotain tulostettua ja tuollaisia hetkiä on korkeintaan kerran vuodessa, niin salasana ehtii aina unohtumaan siinä välissä. Kertaalleen tuen kanssa sähköpostin kanssa keskustella ongelmaksi osoittautui, että Jippii oli ilmeisesti käytön puutteen takia laittanut tunnukseni kiinni, kun koitin pähkäillä että mikäs se salasana taas olikaan. Onneksi heidän systeeminsä on kuitenkin sen verran simppeli, että sinne saa parissa minuutissa luotua uuden käyttäjätunnuksen, sen jälkeen vain lataa kuvat, tekee tilauksen ja onnellisesti unohtaa sen käyttäjätunnuksen olemassaolon.

- Juha
- Juha, Blogi & kuvat
arton

Viesti Kirjoittaja arton »

Joo, kolme kuukautta kun on käyttämättä tunnusta se poistetaan.
Vastaa Viestiin