pinnacle/kuva-esitys

Arkisto-ohjelmia, selausohjelmia, kuva-albumeja webbiin tekeviä
haapka

pinnacle/kuva-esitys

Viesti Kirjoittaja haapka »

Toivottavasti tuli tämä kysymys oikeaan paikkaan.
Elikkä kun teen kuva-esitystä tuolla ohjelmalla niin kuvista tulee epätarkkoja, lähdekansiosta suoraan katsottaessa kuvat on ok. Ohjelma tuli pinnaclen videokaappausvekottimen mukana.
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
teuhar

Re: pinnacle/kuva-esitys

Viesti Kirjoittaja teuhar »

haapka kirjoitti:Toivottavasti tuli tämä kysymys oikeaan paikkaan.
Elikkä kun teen kuva-esitystä tuolla ohjelmalla niin kuvista tulee epätarkkoja, lähdekansiosta suoraan katsottaessa kuvat on ok. Ohjelma tuli pinnaclen videokaappausvekottimen mukana.
Ohjelma? Studio vai? No yleensä noissa videoeditointiohjelmissa pitää valita mihin tarkoitukseen esitys tehdään - nettiin - DVD - tjm.
Olisko kysymys jostain tälläisesta virheestä?

Katsele ja kysele Digivideo.fi keskusteluista jos ei täälta selviä.

http://www.digivideo.fi/content/index.php
haapka

Jep , ohjelma on Pinnacle Studio Plus. Ongelma näkyy jo ennen tallennusta tai polttoa DVDlle(myös katsottaessa dvd levyltä). Kiitos vinkistä .... kokeilen myös tuolta digivideo puolelta.
Diuuh

Viesti Kirjoittaja Diuuh »

PAL DVD resoluutio on 720*568 pixliä. NTSC vielä vähemmän.
selittäisikö tuo ehkä osan ?

Itse olen ohjelmaa ProShow Gold joskus käyttänyt kuvashown tekemiseen. Ja mahdollistaa myös audion synkkaamiseen taustaksi.
Ja ennenkaikkea tuossa ei ole PAL resoluutiorajoitusta, korkeintaan että mikä on järkevä näytön reso.

Sama onnistuu myös Adobe Encorella. Tällöin valittavana PAL resoluution lisäksi pari isompaa standardin mukaista resoluutiota.

ja kyllä, allekirjoittaneen näytössä PAL resoluution ikkuna on pienen pieni ikkuna oikeassa alakulmassa ;)
haapka

Ei vaan aukea minulle, täytyy kokeilla ehkä jotakin muuta ohjelmaa.
kohan

Viesti Kirjoittaja kohan »

haapka kirjoitti:Ei vaan aukea minulle, täytyy kokeilla ehkä jotakin muuta ohjelmaa.
Ilmainen Lightroom 3 beta II. Tekee slide showsta vaikka äänen kanssa mp4 tiedoston aina 1080p kokoon asti.
...kuvia lisätään myöhemmin...
http://kohan.1g.fi/
teuhar

Viesti Kirjoittaja teuhar »

Et kai sinä vaan yritä katsoa DVD-tasoista matskua PC:n näytöltä? Sehän on aivan kuraa niin kuin Diuuh mainitsi "PAL DVD resoluutio on 720*568 pixliä".
Tunge se levy DVD-soittimeen ja katso sitä telkkarista mihin se on tarkoitettukin tai tee siitä HD-matskua (Kohanin kommentti) tai jotain muuta parempiresoluutioista kamaa jos aiot katsella sitä tietsikan näytöltä.
Vai mistä tässä on kysymys?
Vastaa Viestiin