Toivottavasti tuli tämä kysymys oikeaan paikkaan.
Elikkä kun teen kuva-esitystä tuolla ohjelmalla niin kuvista tulee epätarkkoja, lähdekansiosta suoraan katsottaessa kuvat on ok. Ohjelma tuli pinnaclen videokaappausvekottimen mukana.
pinnacle/kuva-esitys
-
Re: pinnacle/kuva-esitys
Ohjelma? Studio vai? No yleensä noissa videoeditointiohjelmissa pitää valita mihin tarkoitukseen esitys tehdään - nettiin - DVD - tjm.haapka kirjoitti:Toivottavasti tuli tämä kysymys oikeaan paikkaan.
Elikkä kun teen kuva-esitystä tuolla ohjelmalla niin kuvista tulee epätarkkoja, lähdekansiosta suoraan katsottaessa kuvat on ok. Ohjelma tuli pinnaclen videokaappausvekottimen mukana.
Olisko kysymys jostain tälläisesta virheestä?
Katsele ja kysele Digivideo.fi keskusteluista jos ei täälta selviä.
http://www.digivideo.fi/content/index.php
-
PAL DVD resoluutio on 720*568 pixliä. NTSC vielä vähemmän.
selittäisikö tuo ehkä osan ?
Itse olen ohjelmaa ProShow Gold joskus käyttänyt kuvashown tekemiseen. Ja mahdollistaa myös audion synkkaamiseen taustaksi.
Ja ennenkaikkea tuossa ei ole PAL resoluutiorajoitusta, korkeintaan että mikä on järkevä näytön reso.
Sama onnistuu myös Adobe Encorella. Tällöin valittavana PAL resoluution lisäksi pari isompaa standardin mukaista resoluutiota.
ja kyllä, allekirjoittaneen näytössä PAL resoluution ikkuna on pienen pieni ikkuna oikeassa alakulmassa ;)
selittäisikö tuo ehkä osan ?
Itse olen ohjelmaa ProShow Gold joskus käyttänyt kuvashown tekemiseen. Ja mahdollistaa myös audion synkkaamiseen taustaksi.
Ja ennenkaikkea tuossa ei ole PAL resoluutiorajoitusta, korkeintaan että mikä on järkevä näytön reso.
Sama onnistuu myös Adobe Encorella. Tällöin valittavana PAL resoluution lisäksi pari isompaa standardin mukaista resoluutiota.
ja kyllä, allekirjoittaneen näytössä PAL resoluution ikkuna on pienen pieni ikkuna oikeassa alakulmassa ;)
-
Ilmainen Lightroom 3 beta II. Tekee slide showsta vaikka äänen kanssa mp4 tiedoston aina 1080p kokoon asti.haapka kirjoitti:Ei vaan aukea minulle, täytyy kokeilla ehkä jotakin muuta ohjelmaa.
...kuvia lisätään myöhemmin...
http://kohan.1g.fi/
http://kohan.1g.fi/
-
Et kai sinä vaan yritä katsoa DVD-tasoista matskua PC:n näytöltä? Sehän on aivan kuraa niin kuin Diuuh mainitsi "PAL DVD resoluutio on 720*568 pixliä".
Tunge se levy DVD-soittimeen ja katso sitä telkkarista mihin se on tarkoitettukin tai tee siitä HD-matskua (Kohanin kommentti) tai jotain muuta parempiresoluutioista kamaa jos aiot katsella sitä tietsikan näytöltä.
Vai mistä tässä on kysymys?
Tunge se levy DVD-soittimeen ja katso sitä telkkarista mihin se on tarkoitettukin tai tee siitä HD-matskua (Kohanin kommentti) tai jotain muuta parempiresoluutioista kamaa jos aiot katsella sitä tietsikan näytöltä.
Vai mistä tässä on kysymys?