Photoshop cs

Kuvankäsittelyä, mitä vain
rentomies1

Photoshop cs

Viesti Kirjoittaja rentomies1 »

.. saako sitä suomenkielisenä? Tai jos päivittää 7, niin onko päivitys suomenkielinen
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
G3

Viesti Kirjoittaja G3 »

Saa suomenkielisenä. Jos sinulla on seiska versio suomenkielisena niin ei ole mitään ongelmia. jos seiska on englanninkielinen niin päivitys suomenkieliseen CS:ään voisi onnistua crosslanguage´n
avulla. Sen joutuu hoitamaan Adoben kautta suoraan.
Suomen Adoben puhelinn:o (09) 622 5801 sieltä varmaankin voi kysyä tarkemmin.

G3
- MKE -
Viesti:

Viesti Kirjoittaja - MKE - »

Onko CS jo muka ilmestynyt suomeksi? Enpä ole itse vielä nähnyt tai kuullut.
Käytännössä CS on muuttunut seiskasta jo sen verran, että epäilen käytännössä kielenpäivitystä ilman lokalisoitua versiota. En tosin tiedä Mac-puolesta kun omana alustana on PC. ;)
skv

Viesti Kirjoittaja skv »

- MKE - kirjoitti:Onko CS jo muka ilmestynyt suomeksi? Enpä ole itse vielä nähnyt tai kuullut.
Käytännössä CS on muuttunut seiskasta jo sen verran, että epäilen käytännössä kielenpäivitystä ilman lokalisoitua versiota. En tosin tiedä Mac-puolesta kun omana alustana on PC. ;)
Onhan se tullut mm. verkkokauppa.com myy sitä 1135e hintaan. Muistaakseni tullut ulos jo tammi-helmikuun tietämissä.
G3

Viesti Kirjoittaja G3 »

- MKE - kirjoitti:Onko CS jo muka ilmestynyt suomeksi? Enpä ole itse vielä nähnyt tai kuullut.
verkkokauppa.com myy suomenkielistä päivitystä 297,90 euron hintaan. Eglanninkielista päivitystä 209,90 euron hintaan

G3
Vastaa Viestiin