ilmainen kuvankäsittelyohjelma Adobelta

Kuvankäsittelyä, mitä vain
mustis2

ilmainen kuvankäsittelyohjelma Adobelta

Viesti Kirjoittaja mustis2 »

Acrobat Reader alkoi mainostamaan päivityksen yhteydessä tällaista kuvankäsittellyohjelmaa ja vaikuttaa pikakokeilulla ihan pätevältä:

http://www.adobe.com/products/photoshop ... arter.html

Adobe Photoshop Album 2.0 Starter Edition

Ohjelma osaa mm.
- auto-levelssit
- automaattisen värien korjauksen
- kuvien lajittelua
- punasilmien poiston
- kuvien rajauksen

Täytyypä tutustua tarkemmin, ensivaikutelma on kyllä lupaava!
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
oneironaut

Viesti Kirjoittaja oneironaut »

Joo. Toi on Photoshop Albumin kevennetty "testiversio". Kannattaa hankkia kunnonversio - ei maksa kuin 40 euroa. Itselläni on, ja olen siihen todella tyytyväinen. Varsinainen kuvankäsittelyohjelma ei ole kyseessä - vaan albumi-ohjelma, jolla voi järjestää kuvansa todella nopeasti ja kätevästi.
mustis2

Viesti Kirjoittaja mustis2 »

Yhden illan kokeilun aikana en vielä kaipaa mitään täysversion ominaisuuksista :D
oneironaut

Viesti Kirjoittaja oneironaut »

mustis2 kirjoitti:Yhden illan kokeilun aikana en vielä kaipaa mitään täysversion ominaisuuksista :D
Itse en nyt muista mitä lisätoimintoja täysversion mukana tulee, mutta joka tapauksessa on todella helppokäyttöinen ja nopea valokuvien indeksointiin, kun ei tarvitse niitä hakusanoja itse kirjoitella.

Ohjelman hakutoimminot ovat todella näppäriä. Ei tarvitse esimerkiksi indeksoida jokaista perhosta "perhoseksi", vaan riittää, että indeksoi sen pelkästään kyseisen perhosen nimellä. Tämän jälkeen valitsemalla "perhoset", saa näkyviin kaikki sen alakategoriat.

En ole testannut aivan kaikkia muita indeksointiohjelmia, mutta ainakin Photoshop Album voittaa kaikki sellaiset ohjelmat, joissa täytyy hakusana itse kirjoittaa - tai hakusanaa ei voi vaihtaa vaihtamatta jokaisen kuvan kohdalla erikseen.
Vastaa Viestiin