Ihon muokkaus PSP8 ja PS7
-
- Viestit: 10
- Liittynyt: Tammi 20, 2004 17 : 16
Ihon muokkaus PSP8 ja PS7
Näin kerran kuvan jossa oli aika upee misu jolla oli aivan virheetön iho (käsitelty Photoshopilla) .
Niin miten ihoa pystyy korjailemaan Photoshopissa/paitshop pro:ssa?
Onko mitään yksinkertaista muokkaus toimintoa?
Vai pitääkö sitä kuvaa (ihoa) ruveta korjaamaan pikseli pikseliltä...?
Niin miten ihoa pystyy korjailemaan Photoshopissa/paitshop pro:ssa?
Onko mitään yksinkertaista muokkaus toimintoa?
Vai pitääkö sitä kuvaa (ihoa) ruveta korjaamaan pikseli pikseliltä...?
No one here get`s out alive...
-
- Viestit: 785
- Liittynyt: Tammi 10, 2003 23 : 08
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Scratch Remove-tool on aika näppärä ja nopea työkalu.
Rypyt, finnit yms. katoaa iholta nopeasti ja helposti.
Viimeksi poistin kummityttöni kuvasta tuollaiset kiiltelevät hileet, joihin tyttö on nyt ihastunut...
Rypyt, finnit yms. katoaa iholta nopeasti ja helposti.
Viimeksi poistin kummityttöni kuvasta tuollaiset kiiltelevät hileet, joihin tyttö on nyt ihastunut...
Caveat lector!
Kaikille avointa keskustelua Stadista
Kaikille avointa keskustelua Stadista
-
- Viestit: 3846
- Liittynyt: Tammi 16, 2003 15 : 19
- Paikkakunta: Lappeenranta
Blurraa koko kuvan ja katsoo vain ihoa milloin on sopivan pehmeä.SamiN kirjoitti:Olen käyttänyt blurria ihon siloittamiseen (PS). Pitää varmaan kokeilla noita yllämainittujakin konsteja.
Sitten hyppää historiapaletissa edelliseen pykälään ja valitsee history brush toolin ja sille valitsee sen blurratun historian ja pensselöi ihon kuntoon.
Tuo kuten kaikki muukin kannattaa tehdä omalla tasollaan joten sen opacityä säätämällä voi vielä "loiventaa" efektiä.
Sepe
ps. Näppylöihin Clone Stamp Tools - Mode: lighten ja otsan ja nenän rasvaläikkään Mode: Darken.
--
-
- Viestit: 348
- Liittynyt: Syys 27, 2003 17 : 24
Jos haluu oikeen mallinuken muovipärstän, niin helpoin tapa on varmaan näin:
duplicate layer> valitse alempi layer eli alkup. kuva ja säädä siihen gaussian blurria mielesi mukaan, sitä voi jälkeenpäinkin annostella> valitse päällimmäinen eli kopiolayer ja kumita pehmeäreunaisella kumilla sieltä, mistä haluut sotkee ja alempi blurrattu kuva nousee pintaan.
Näin siis photarilla.
duplicate layer> valitse alempi layer eli alkup. kuva ja säädä siihen gaussian blurria mielesi mukaan, sitä voi jälkeenpäinkin annostella> valitse päällimmäinen eli kopiolayer ja kumita pehmeäreunaisella kumilla sieltä, mistä haluut sotkee ja alempi blurrattu kuva nousee pintaan.
Näin siis photarilla.
-
- Viestit: 129
- Liittynyt: Loka 23, 2003 15 : 56
Höpö. Joskus olen nähnyt moisia kuvia, joissa mallin pinta on tapettu pystyyn hiplaamalla se kuvankäsittelyllä "virheettömäksi". Kamalaa. Itse tykkään tyylistä au naturel. Ihossa pitää olla persoonallista elävyyttä, muuten se on kuin mikäkin ruiskumaalattu peltikuori.
Eri asia sitten, jos tällaista tyylikeinona tavoittelee. Sopii hyvin johonkin kauhugalleriaan tai scifikuviin robotin kuoreksi.
Eri asia sitten, jos tällaista tyylikeinona tavoittelee. Sopii hyvin johonkin kauhugalleriaan tai scifikuviin robotin kuoreksi.
-
- Viestit: 3531
- Liittynyt: Huhti 24, 2003 15 : 41
- Paikkakunta: Tuusula
- Viesti:
Naturelle on hieno jos se sopii tarkoitukseen. Jossain tapauksessa on parempi "hiukan" editoida:
http://www.s5000.net/artur/naama
http://www.s5000.net/artur/naama
- Artur
Porfolio: http://www.arturgajewski.com
Facebook: https://www.facebook.com/artur.gajewski.photography
Porfolio: http://www.arturgajewski.com
Facebook: https://www.facebook.com/artur.gajewski.photography
-
- Viestit: 1030
- Liittynyt: Tammi 05, 2004 12 : 32
- Paikkakunta: Lempäälä
Joo, mutta tässä ei keskusteltukaan kenenkään henkilökohtaisista mieltymyksistä vaan siittä miten muokata kuvankäsittelyssä ihoa!Lefa kirjoitti:Joo, tota mä juuri tarkoitan. Se käsitelty mimmi on kuin vahanukke. Tai ruumis. Niitäkin olen joutunut käsittelemään ihan oikeesti. Parempi se käsittelemätöin, raikas, pisamainen iho sellaisenaan.
-
- Site Admin
- Viestit: 699
- Liittynyt: Joulu 08, 2002 20 : 46
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
-
- Viestit: 34035
- Liittynyt: Joulu 22, 2003 20 : 05
Olisit laittanut sellaisen mallikuvan sitten; tämän kumikorjaamon sijaan ;-)artur kirjoitti:Naturelle on hieno jos se sopii tarkoitukseen. Jossain tapauksessa on parempi "hiukan" editoida:
http://www.s5000.net/artur/naama
-
- Viestit: 3846
- Liittynyt: Tammi 16, 2003 15 : 19
- Paikkakunta: Lappeenranta
-
- Viestit: 1111
- Liittynyt: Kesä 29, 2003 18 : 37
- Viesti:
Näistä korjailuista voi olla montaa mieltä, tosiasia on että niitä tehdään paljon ja parhaimmillaan ne on niin hyvin tehty, että kuvasta ei hetimiten edes tajua että sitä on korjailtu.
En itsekään pidä muovisesta ihosta, mutta tietynlainen pehmeä tunnelma kasvokuvassa on minun mielestäni hyvä. Kovan valon tuoma "karheus" pilaa helposti kasvokuvan.
Vanha (mutta hyvä) 10 sekunnin fashion-trick kasvokuvan pehmennykseen:
1. duplikoi taso
2. gaussian blur ylemmälle tasolle (kunnolla sumeeksi)
3. ylemmän tason läpinäkyvyydeksi overlay
4. jos pehmenee liikaa niin laske ylemmän tason opacityä
...ja eiku painoon...
Ohessa mallikuva, ylempi on originaali, alempi käsitelty (käsitellyssä kuvassa tehostetason opacity 100%, ehkä vähän liiankin pehmeä, palaa vähän puhki. Hieromalla sais helposti paremman, mutta idea tässä oli kertoa nopea ja helppo tapa)
Ei todellakaan mikään mestariteos, mutta tällaisiakin on joskus tullut tehtyä... varsinkin kiireessä.
En itsekään pidä muovisesta ihosta, mutta tietynlainen pehmeä tunnelma kasvokuvassa on minun mielestäni hyvä. Kovan valon tuoma "karheus" pilaa helposti kasvokuvan.
Vanha (mutta hyvä) 10 sekunnin fashion-trick kasvokuvan pehmennykseen:
1. duplikoi taso
2. gaussian blur ylemmälle tasolle (kunnolla sumeeksi)
3. ylemmän tason läpinäkyvyydeksi overlay
4. jos pehmenee liikaa niin laske ylemmän tason opacityä
...ja eiku painoon...
Ohessa mallikuva, ylempi on originaali, alempi käsitelty (käsitellyssä kuvassa tehostetason opacity 100%, ehkä vähän liiankin pehmeä, palaa vähän puhki. Hieromalla sais helposti paremman, mutta idea tässä oli kertoa nopea ja helppo tapa)
Ei todellakaan mikään mestariteos, mutta tällaisiakin on joskus tullut tehtyä... varsinkin kiireessä.
http://www.prepress.fi, petteri.paananen(miuku)prepress.fi
InDesign CS5 - julkaisun tekijälle (Docendo 2011)
Photoshop CS5 (Docendo 2010)
Suunnittele, toteuta ja julkaise (Docendo 2010)
InDesign CS5 - julkaisun tekijälle (Docendo 2011)
Photoshop CS5 (Docendo 2010)
Suunnittele, toteuta ja julkaise (Docendo 2010)
-
- Viestit: 129
- Liittynyt: Loka 23, 2003 15 : 56
Laittelin laatikkoon sivarina sairaalan kylmässä päässä.seppot kirjoitti:Mitä sää niille ruumiille teit ;)Lefa kirjoitti:Joo, tota mä juuri tarkoitan. Se käsitelty mimmi on kuin vahanukke. Tai ruumis. Niitäkin olen joutunut käsittelemään ihan oikeesti. Parempi se käsittelemätöin, raikas, pisamainen iho sellaisenaan.
Sepe
-
- Viestit: 1111
- Liittynyt: Kesä 29, 2003 18 : 37
- Viesti:
...aika hauska demo löytyy osoitteesta http://homepage.mac.com/gapodaca/digita ... index.html
viekää hiiri kuvan päälle niin näätte millainen kasvokuva oli ilman käsittelyä.... (voi kestää hetken kun taustalla oleva kuva latautuu)
vasemmasta reunasta löytyy thumbnail linkkejä vastaaviin kuvapareihin muista kohdista ko. naismallia. Siellä on läskimakkarat ja appelsiini-iho saaneet kyytiä...=)
viekää hiiri kuvan päälle niin näätte millainen kasvokuva oli ilman käsittelyä.... (voi kestää hetken kun taustalla oleva kuva latautuu)
vasemmasta reunasta löytyy thumbnail linkkejä vastaaviin kuvapareihin muista kohdista ko. naismallia. Siellä on läskimakkarat ja appelsiini-iho saaneet kyytiä...=)
http://www.prepress.fi, petteri.paananen(miuku)prepress.fi
InDesign CS5 - julkaisun tekijälle (Docendo 2011)
Photoshop CS5 (Docendo 2010)
Suunnittele, toteuta ja julkaise (Docendo 2010)
InDesign CS5 - julkaisun tekijälle (Docendo 2011)
Photoshop CS5 (Docendo 2010)
Suunnittele, toteuta ja julkaise (Docendo 2010)