Adobe Photoshop 5.0 Limited Edition
-
Adobe Photoshop 5.0 Limited Edition
Tämä on vain tällainen "nice to know" -kysymys. Kamerani mukana tuli otsikon kertoma kuvankäsittelyohjelma. Onko tämä vielä joku eri viritys kuin Photoshop Elements ?
-
Re: Adobe Photoshop 5.0 Limited Edition
No! Kevytversio vitosesta, ("riisuttu" ohjelma)JuhaV kirjoitti:Tämä on vain tällainen "nice to know" -kysymys. Kamerani mukana tuli otsikon kertoma kuvankäsittelyohjelma. Onko tämä vielä joku eri viritys kuin Photoshop Elements ?
-
-
- Site Admin
- Viesti:
-
Anteeksi asiaton vastaukseni! Olisit heti kysynyt mitä pitää vastata.JuhaV kirjoitti:No kyllä minäkin nyt sen verran englantia osaan että tuon ymmärsin että riisuttu on. Ja muutenkin. Kiinnosti vain periaatteessa tietää, onko Elements eri tavalla riisuttu versio.
Vaan jos ei asiallisia vastauksia tule, säästettäköön levytilaa ja kontehoa.
-
Jomylle
Pyydän myös itse anteeksi kärjekästä kommenttiani ja epäselvästi muotoiltua kysymystäni.
Aika jännä muuten, että Canon toimittaa sitten noin vanhaa softaa. Ostin kamerani nimittäin tuossa noin kuukausi takaperin. Minua se tosin tuskin haittaa, koska en tarvitse mitään monimutkaista kuvien manipulointia ja toisaalta työssäänkin on nähnyt, että kaikenmaailman softien uudet versiot sisältävät 99 %:sti minulle tarpeettomia ominaisuuksia.
Kuvaillaan!!
Aika jännä muuten, että Canon toimittaa sitten noin vanhaa softaa. Ostin kamerani nimittäin tuossa noin kuukausi takaperin. Minua se tosin tuskin haittaa, koska en tarvitse mitään monimutkaista kuvien manipulointia ja toisaalta työssäänkin on nähnyt, että kaikenmaailman softien uudet versiot sisältävät 99 %:sti minulle tarpeettomia ominaisuuksia.
Kuvaillaan!!