ACDsee 6.0

Kuvankäsittelyä, mitä vain
Vastaa Viestiin
mikko
Viesti:

ACDsee 6.0

Viesti Kirjoittaja mikko »

Latasin uuden version koneelle ja nyt on ohjelma loisto kunnossa, toiminta on nopeutunut jälleen siihen mitä se oli 4 versiossa, hienoa.

Pitää vielä lisätä, kuvankäsittely ohjelma joka tulee mukana on nyt mallikelpoisessa kunnossa.
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
aml
Viesti:

Viesti Kirjoittaja aml »

Mistä muuten latasit uuden version? En onnistunut löytämään ainuttakaan merkintää valmistajan kotisivuilta ja Googlekin löysi lähinnä vain venäläisiä piraattisivuja. Nyt on tainnut minulta jäädä jotain huomaamatta?
mikko
Viesti:

Sori en nyt muista oli jollain kiinalaisella sivulla, kumma ettei valmistajan sivuilta löydy? Katsoit varmasti oikeasta paikasta?
MattiH
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MattiH »

Lokakuun 7. päivä taitaa olla virallinen julkistamispäivä 6-versiolle.
aml
Viesti:

Viesti Kirjoittaja aml »

Asia selvä! "Kiinalaisen kokeiluversion" minäkin jo latasin ja ainakin kuvien pikaselailu vaikuttaisi nopeammalta kuin 5-versiossa. 4-versio jäi minulta pois välistä. Virallista julkaisua odotellessa...
mikko
Viesti:

aml kirjoitti:Asia selvä! "Kiinalaisen kokeiluversion" minäkin jo latasin.
Eikö näytä pätevältä ohjelma versiolta, itse olen aina acdseetä käyttänyt ja olen ohjelmasta pitänyt. Vaikka tuo 5 oli tavattoman takkuinen en siitä halunnut luopua.
Kipe

Viesti Kirjoittaja Kipe »

mikko kirjoitti:Sori en nyt muista oli jollain kiinalaisella sivulla, kumma ettei valmistajan sivuilta löydy?
ACDSee lähetti ohjelman ostaneille mainoksen uudesta versiosta muutama päivä sitten. Samalla tuli luonnollisesti edullinen päivitystarjous. Muille luvattiin ohjelma vasta ensi kuussa ;-)

Uusi versio aina sotkee vanhat asetukset ja aina päätän, etten enää tulevaisuudessa korjaa toimivaa... ja menen halpaan. Meidän versio ei näytä osaavan tiedostojen lajittelemista aikajärjestykseen.

Parasta ACDSeessä on kuvien pläräämisen ohella erikseen ostettava photostitcher, jolla helposti liittää pari kuvaa yhteen.
huikka78
Viesti:

Viesti Kirjoittaja huikka78 »

Kertokaas nyt te, joilla on jo tuo 6 versio, että onko totta, että siinä ei voi enää jakaa tietokantaa useamman käyttäjän kesken. Tarkoitan esimerkiksi sitä, että sisäisessä verkossa ei pääsisi kahdelta koneelta samaan tietokantaan tai että edes saman koneen käyttäjiltä tuo ei onnistuisi, kun ohjelma kuulema luo jokaiselle käyttäjälle oman tietokannan, jonka sijaintiin ei voi itse vaikuttaa.

Versiossa 5 sai ainakin valita itse tietokannan sijainnin, mutta jos asia on noin tuon 6 version kohdalta, niin täytyypä jättää päivitys ostamatta, vaikka olisi muutoin kuinka hyvä tahansa (noh, saman huhun mukaan kategorioiden määrä päätasolla olisi kiinnitetty viiteen, joita ei voi edes muuttaa, kuullostaa toiselta huonolta "parannukselta").
Yli tuhannen sanan tarinoita:
http://huikka.1g.fi
mikko
Viesti:

..
Viimeksi muokannut mikko, Syys 30, 2003 14 : 33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
makumaku

Viesti Kirjoittaja makumaku »

Eli mistä tuon kokeiluversion voi ladata? Itse en ainakaan heti löytänyt.
~maku
makumaku

Viesti Kirjoittaja makumaku »

Löysin sittenkin.
Ihan mukavan uudistunut ohjelma. Täytyy jatkaa ohjelman tutkimista.
~Maku
mikko
Viesti:

Oletteko kokeillut "Acquire" ja esim scanneria. sitten tulee ikkuna missä valitaan file names ja siinä kun on Template: niin edit valikosta kun valitaan oma filen nimi en saa mitenkään onnistumaan sellaista kun skannaan monia kuvia että tulisi esim: Picture-0001 ja Picture-0002..... Olen kyllä valinnut Insert Sequence number ja #### käyttöön. Hermot menee..
huikka78
Viesti:

Viesti Kirjoittaja huikka78 »

huikka78 kirjoitti:onko totta, että siinä ei voi enää jakaa tietokantaa useamman käyttäjän kesken. Tarkoitan esimerkiksi sitä, että sisäisessä verkossa ei pääsisi kahdelta koneelta samaan tietokantaan tai että edes saman koneen käyttäjiltä tuo ei onnistuisi, kun ohjelma kuulema luo jokaiselle käyttäjälle oman tietokannan, jonka sijaintiin ei voi itse vaikuttaa.
Otin yhteyttä ohjelman kehittäjiin ja tilanne tosiaan on tuo. Jääpi siis päivitys minun osaltani tekemättä, kun ei joka päivä jaksa exporttailla ja importtailla koko tietokantaa vain, jotta toiset saman koneen käyttäjät (siis perheenjäsenet) voisivat sitä käyttää omilla tunnuksillaan. Tilanne kuulema korjataan in future release, tiedä sitten, onko tuo jokin päivitys vai vasta seiskaversio. Noh, eipä ole ensimmäinen kerta, kun ohjelman uusi versio on huonompi kuin edeltäjänsä (verratkaa vaikka Netscapen 4.7 ja 6.0 versioita).
Yli tuhannen sanan tarinoita:
http://huikka.1g.fi
Islander

Viesti Kirjoittaja Islander »

Joo virallinen julkaisu tulee sitten kun tulee... kokeilin itsekin tuota 6 versiota ja päätin palata vitoseen, ainakin tuo minun versioni oli hiukka buginen... vitonen on sentään vakaa.
Hetken he olivat legendaa...
Vastaa Viestiin