PS7 kursori
-
PS7 kursori
Mitäköhän tapahtu ku mun kursorista tuli semmonen ruksi joka työkalulla??? Haluisin että se näyttäis piirtotyökaluilla sen pensselin koon muilla ei niin väliä. "Display & Cursors" asetuksissa ne on määriteltu niin ku pitäis mutta silti ei vain näytä.
Canon 300D kitt
+ Sigma Ef-500 DG Super
+ Sigma AF 28-105mm / f2,8-4 ASP
+ Sigma Ef-500 DG Super
-
- Site Admin
- Viesti:
Re: PS7 kursori
Paina Caps Lock -näppäintä. Sillä voit vuorotella noiden kahden kursorityypin välillä.HanskiS kirjoitti:Mitäköhän tapahtu ku mun kursorista tuli semmonen ruksi joka työkalulla??? Haluisin että se näyttäis piirtotyökaluilla sen pensselin koon muilla ei niin väliä. "Display & Cursors" asetuksissa ne on määriteltu niin ku pitäis mutta silti ei vain näytä.
Armi Hölttö
www.digicamera.net
www.digicamera.net
-
Re: PS7 kursori
AAAAHAAAA.... Kiitokset kauniit....armih kirjoitti:Paina Caps Lock -näppäintä. Sillä voit vuorotella noiden kahden kursorityypin välillä.HanskiS kirjoitti:Mitäköhän tapahtu ku mun kursorista tuli semmonen ruksi joka työkalulla??? Haluisin että se näyttäis piirtotyökaluilla sen pensselin koon muilla ei niin väliä. "Display & Cursors" asetuksissa ne on määriteltu niin ku pitäis mutta silti ei vain näytä.
Canon 300D kitt
+ Sigma Ef-500 DG Super
+ Sigma Ef-500 DG Super