picturecooler-kohinanpoistosofta
-
picturecooler-kohinanpoistosofta
Törmäsin picturecooler-nimiseen kohinanpoistoon tarkoitettuun ohjelmaan toisella foorumilla: http://www.tawbaware.com/forum2/viewtopic.php?t=1619. Ko. sivulta löytyy myös esimerkkikuva.
Suora linkki: http://members.chello.nl/r.kroonenberg2/
Vaatii rekisteröinnin, tai siis meiliä tekijälle rekisteröintikoodin saamiseksi. Vastaus tuli nopeasti. Ei siis maksa mitään.
Käyttöliittymässä ei todellakaan ole kehumista, mutta jälki on sen verran hyvää että sen käyttöliittymän outous ei pahemmin meikäläistä haitannut :)
Tekijä lupailee photoshop-pluginia jos tuon nykyisen version downloadaajia on "riittävästi", sillä saisi tuon käyttöliittymänkin kuntoon!
Suora linkki: http://members.chello.nl/r.kroonenberg2/
Vaatii rekisteröinnin, tai siis meiliä tekijälle rekisteröintikoodin saamiseksi. Vastaus tuli nopeasti. Ei siis maksa mitään.
Käyttöliittymässä ei todellakaan ole kehumista, mutta jälki on sen verran hyvää että sen käyttöliittymän outous ei pahemmin meikäläistä haitannut :)
Tekijä lupailee photoshop-pluginia jos tuon nykyisen version downloadaajia on "riittävästi", sillä saisi tuon käyttöliittymänkin kuntoon!
-
Kokeilinpa sitten minäkin tätä uutta PictureCooleria.
Käyttöliittymää on ilmeisesti hiukan parannettu.
Hyvin selkeä ja yksinkertainen ohjelma. Ammattilaiset tuskin ihastuvat, mutta harrastajille mielestäni juuri passeli.
(Sain tällä heti ensi kokeilulla parempaa jälkeä kuin NeatImage -ohjelmalla. !!!!)
Edelleen ILMAINEN. (tarvitaan ilmainen rekisteröintikoodi, jonka saa nopeasti sähköpostilla).
Ohjelmaa voi kokeilla rekisteröimättäkin jos haluaa, tällöin tallennettuun kuvaan tulee päälle harva viivaruudukko.
Varsinkin pokkarikuvaajille todellinen helmi.
Suosittelen.
Kannattaa ainakin kokeilla!
Käyttöliittymää on ilmeisesti hiukan parannettu.
Hyvin selkeä ja yksinkertainen ohjelma. Ammattilaiset tuskin ihastuvat, mutta harrastajille mielestäni juuri passeli.
(Sain tällä heti ensi kokeilulla parempaa jälkeä kuin NeatImage -ohjelmalla. !!!!)
Edelleen ILMAINEN. (tarvitaan ilmainen rekisteröintikoodi, jonka saa nopeasti sähköpostilla).
Ohjelmaa voi kokeilla rekisteröimättäkin jos haluaa, tällöin tallennettuun kuvaan tulee päälle harva viivaruudukko.
Varsinkin pokkarikuvaajille todellinen helmi.
Suosittelen.
Kannattaa ainakin kokeilla!
-
Näytti aika hyvältä tuo kohinanpoistialgoritmi. Tosin ohjelma vaatisi hieman kehittämistä. Itsellä ohjelma kaatui 35Mb Tiff kuvan kanssa noin 30 sekunnin käytön jälkeen. Mutta ehkä tuosta vielä jalostuu uusi huippusofta. ja hinta/laatu-suhde on ainakin loistava.
No kokeilin sitten vielä uudestaan 700kb jpg kuvalla, ja ohjelma pukkasi ulos 17Mb jpg kuvan. jotain turhaa kökköä se sinne talletti sen verran että photari ei enää suostunut kuvaa aukaisemaan. No, odotellaan sitä lisenttinumeroa ja kokeillaan sitten uudestaan. jälki oli kyllä ilmaiseksi ohjelmaksi hyvää.
No kokeilin sitten vielä uudestaan 700kb jpg kuvalla, ja ohjelma pukkasi ulos 17Mb jpg kuvan. jotain turhaa kökköä se sinne talletti sen verran että photari ei enää suostunut kuvaa aukaisemaan. No, odotellaan sitä lisenttinumeroa ja kokeillaan sitten uudestaan. jälki oli kyllä ilmaiseksi ohjelmaksi hyvää.
Nikon D200, Nikkor 18-70mm f/3.5-4.5G IF ED, Nikkor 50mm f/1.8D, Nikkor 85mm f/1.8D, Nikon Micro Nikkor Ai-S 200/4,,, Nikkor 70-200mm f/2.8 ED VR, TC-17EII, Nikon SB-800
-
Ei onnistu
Olen aika aloittelia näissä tietokone hommissa ja yritän ladata tätä kohinanpoisto ohjelmaa,,ei KERPELE onnistu.
Voisko joku rautalangasta vääntää ohjeet mulle.
Joillekkin nää jutut on varmaan ihan itsestään selvyyksiä,muttei mulle.Sinä aikana kun nää he..tin koneet ovat kehittyneet tälle tasolle mä olen puuhastellut aivan jotain muuta.
Kiitokset etukäteen.
Voisko joku rautalangasta vääntää ohjeet mulle.
Joillekkin nää jutut on varmaan ihan itsestään selvyyksiä,muttei mulle.Sinä aikana kun nää he..tin koneet ovat kehittyneet tälle tasolle mä olen puuhastellut aivan jotain muuta.
Kiitokset etukäteen.
-
Mikä vaan
No kyllähän noiswarekin varmaan kävis mutten ymmärrä siitäkään mitään.Lontoon murresanasto taitoni liittyy pelkästään veneily,mp,kalastus,metsätys harrastuksiin.
Eli käyttää osaan photosoppia ym.kuvankäsittely ohjelmia,mutten osaa kaikkia konsteja millä ne ladataan tähän ihmisen elämää helpottavaan masiinaan.
Siis aivan pelkkä ohje millä saan ilmaisen picturecuulerin toimimaan,demo tuntui helpolta käyttää ja on ilmainen.
Jossain latauksen tuiskeessa ohjelma kysyi jotiain numeroa tai tunnusta enkä ymmärtänyt mitä?Siihen tyssäsi mun
kohinanpoisto ura.PÖH.
Eli käyttää osaan photosoppia ym.kuvankäsittely ohjelmia,mutten osaa kaikkia konsteja millä ne ladataan tähän ihmisen elämää helpottavaan masiinaan.
Siis aivan pelkkä ohje millä saan ilmaisen picturecuulerin toimimaan,demo tuntui helpolta käyttää ja on ilmainen.
Jossain latauksen tuiskeessa ohjelma kysyi jotiain numeroa tai tunnusta enkä ymmärtänyt mitä?Siihen tyssäsi mun
kohinanpoisto ura.PÖH.
-
Ok, tarkoitin Community Versiota.kohan kirjoitti:Eikös Noiseware ole lisenssiohjelma eli maksullinen. Onko siitä ilmainenkin versio?luola kirjoitti:-En muuten edelleenkään ymmärrä, miten tuo olisi ilmaista Noiseware -ohjelmaa parempi ? ?
Eipä toki tietty maksullisen veroinen, mutta yksinkertainen. Toimii minulla näppärämmin kuin neatimagen ilmaisversio, sen kanssa ei muuta kuin kuluu aikaa.
http://www.imagenomic.com/downloadsoft.asp?os=xp
Meripirulle tuosta ohje: mene tuonne, pitäisi lähteä lataus itsestään. Valitse vain sopiva paikka. Sitten klikkaat .exeä, eiköhän se siitä eteenpäin opasta itse. ...muista sitten aina ensin virustarkistus... =hyvä tapa.
-Joku parempi selittänee paremmin, jos tarvis?
lm