miten saan takaisin nappulan

Kuvankäsittelyä, mitä vain
musti

miten saan takaisin nappulan

Viesti Kirjoittaja musti »

Lightroom 6, ennen minulla oli oikean reunan valikoissa nappaula jolla sai kuvaan tehtyä pikakorjauksen esim valoisuus lukikohan siinä quikfix, nyt se on kadonnut, mistä kohtaa valikoista saan sen takaisin
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
rolsen

Re: miten saan takaisin nappulan

Viesti Kirjoittaja rolsen »

Löytyykö sillä tavalla, että klikkaat hiiren oikealla napilla niitä näkyvissä olevia toimintoja ja sieltä rastitat näkyviin Quick Develop -toiminnon.
--
Minä en ole äreä, minä olen valikoivasti hyväntuulinen
musti

Viesti Kirjoittaja musti »

kiitos, löytyihän se auto tone takaisin kun osasi valikoista etsiä.
niffe

Viesti Kirjoittaja niffe »

Minulla hävisi toiminnon hyväksyntä-nappula alaoikealta rajaustyökalusta ja maskaustyökaluista pieni pallukka, jolla pääsee valitsemaan oikean maskin. Saako niitä mistään takaisin vai onko kyseessä taas joku viheliäinen bugi?
rolsen

niffe kirjoitti:Minulla hävisi toiminnon hyväksyntä-nappula alaoikealta rajaustyökalusta ja maskaustyökaluista pieni pallukka, jolla pääsee valitsemaan oikean maskin. Saako niitä mistään takaisin vai onko kyseessä taas joku viheliäinen bugi?
Avaa ko. työkalu, aloita rajaus ja paina t-kirjainta.
--
niffe

Viesti Kirjoittaja niffe »

rolsen kirjoitti:
niffe kirjoitti:Minulla hävisi toiminnon hyväksyntä-nappula alaoikealta rajaustyökalusta ja maskaustyökaluista pieni pallukka, jolla pääsee valitsemaan oikean maskin. Saako niitä mistään takaisin vai onko kyseessä taas joku viheliäinen bugi?
Avaa ko. työkalu, aloita rajaus ja paina t-kirjainta.
Thänks! Sillähän se palasi. Entä onko näkemystä, millä pienet pallukat saa takaisin maskaustyökaluja käytettäessä. Aikaisemmin ne ovat olleet oletuksena, mutta viime päivityksessä hävisivät, jolloin ei tiedä minkä maskin aktivoisi ja miten?
rolsen

niffe kirjoitti: Thänks! Sillähän se palasi. Entä onko näkemystä, millä pienet pallukat saa takaisin maskaustyökaluja käytettäessä. Aikaisemmin ne ovat olleet oletuksena, mutta viime päivityksessä hävisivät, jolloin ei tiedä minkä maskin aktivoisi ja miten?
Avaa joku kuva developiin ja valitse joku maskaava työkalu, vaikka adjustment brush. Sitten maalaile johonkin kohtaan ja paina "T" jotta saat mahdollisesti piilossa olevan toolbarin siihen alas näkyviin. Siinä on sitten vasemmalla puolella "Show edit pins" ja valikko mihin laitan itse "Always". Liekö se autolla tai pois päältä sulla.
--
Vastaa Viestiin