Snapseed ja käsitellyn kuvan tallennus

Kuvankäsittelyä, mitä vain
Vastaa Viestiin
kapama-7

Snapseed ja käsitellyn kuvan tallennus

Viesti Kirjoittaja kapama-7 »

Hei,

otan kuvan iPhone 6+:lla ja avaan sen Snapseedissä, käsittelen ja tallennan sen puhelimen kuvat-kansioon.
Kaikki on OK tähän mennessä, kuva näkyy siellä sellaisena kuin sen tallensin (käsiteltynä). Kytken iPhonen
PC -koneeseen, avaan sieltä iPhonesta kuvan, niin se onkin tallentunut käsittelemättömänä originaalina.
Haluaisin lisäkäsitellä tuota Snapseed-kuvaa Photarissa, en sitä originaalia. Missä menee vikaan?

Kapa
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
kapama-7

Löysin sellaisen ratkaisun, että lähetin kuvan sähköpostiini ja sieltä sitten...

Kapa
emerik

Viesti Kirjoittaja emerik »

Snapseed ei talleta sen alkuperäisen päälle todennäköisesti eli tekee siitä oman erillisen tiedoston. Applen puhelin ei ole tuttu itselle, joten vaikea sen tarkemmin sanoa asiasta mitään.
jomy

Viesti Kirjoittaja jomy »

kapama-7 kirjoitti:Löysin sellaisen ratkaisun, että lähetin kuvan sähköpostiini ja sieltä sitten...

Kapa
No niinpäs onkin. Onpa tyhymä ohojelma.
Minä ratkaisin ongelman niin että ohjelmassa olevalla komennolla "Open in" tulee valittavaksi kasa ohjelmia, jonne kuvan voi siirtää, ja sieltä sitten tallentaa normaalisti ja käsiteltynä kuvakirjastoon.
PhotoPower oli yksi, jolla voi tallentaa jopa Tiffinä.
XnView Photo oli toinen.
En muista olivatko ilmaisia ohjelmia.
Annukka

Viesti Kirjoittaja Annukka »

iPhonesta tietokoneelle?
a)AirDrop
b)Dropboxin Camera Upload
Annukka
jomy

Viesti Kirjoittaja jomy »

Annukka kirjoitti:iPhonesta tietokoneelle?
a)AirDrop
b)Dropboxin Camera Upload
Annukka
Toimiiko tuo AirDrop PC:n kanssa?
Annukka

Viesti Kirjoittaja Annukka »

AirDrop toimii vain Omenasta toiseen.
jphakola

Re: Snapseed ja käsitellyn kuvan tallennus

Viesti Kirjoittaja jphakola »

kapama-7 kirjoitti:Kytken iPhonen
PC -koneeseen, avaan sieltä iPhonesta kuvan, niin se onkin tallentunut käsittelemättömänä originaalina.
Haluaisin lisäkäsitellä tuota Snapseed-kuvaa Photarissa, en sitä originaalia. Missä menee vikaan?
Kapa
Sieltä iPhonen kuvien joukosta pitäisi löytyä kansio nimeltä snapseed jonne tuo kuva on tallentunut
kapama-7

jphakola kirjoitti:
kapama-7 kirjoitti:Kytken iPhonen
Kapa
Sieltä iPhonen kuvien joukosta pitäisi löytyä kansio nimeltä snapseed jonne tuo kuva on tallentunut
Niin löytyy ja tiedän sen, vaan PC:ssä näkyy vain käsittelemätön versio, eikä tuota Snapseed-kansiota ollenkaan. Ei minulla ole Photoshoppia iPhonessa, eikä varmaan kellään muullakaan. Siis sitä täysversiota.

Kapa
jmagic
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jmagic »

kapama-7 kirjoitti: Niin löytyy ja tiedän sen, vaan PC:ssä näkyy vain käsittelemätön versio, eikä tuota Snapseed-kansiota ollenkaan. Ei minulla ole Photoshoppia iPhonessa, eikä varmaan kellään muullakaan. Siis sitä täysversiota.
Apple on vähän mokaillut tuon desktop integraation kanssa ja mun käsittääkseni photorollista ei saa muokattuja kuvia irti suoraan. Itse olen aiemmin käyttänyt Mac:n Image Capture softaa kuvien siirtoon, kun sillä saa ne näppärästi dellatua puhelimesta, mutta deletointikaan ei enää IOS8:ssa ole toiminut.
Vastaa Viestiin