Apinan naamakarvat kannattaa kumminkin sukia ojennukseen; tällöin välittyy kuva älykkäästä käyttäjästä.saltikov kirjoitti:Siis mieluumin mainontaa hedelmien parissa. Esim apina syömässä banaania ja viereen valkoisen hohtava ibook. Tekstiksi vaikka "Tietokonemaailman vastaus banaanille - luonollisen valkoisena tottakai." Kravaatti apinalle korostamaan luonollisuutta.Mikael K. kirjoitti:Mainintani oli ainoastaan esimerkki siitä, että asiat voi tehdä luonnollisella tavalla ja sanojen ulottaminen kauemmaksi rikkoo esimerkin luonteen. Vaippa- ym. mainokset saat tehdä aivan rauhassa oman mielesi mukaan jos se tuntuu sinusta tarpeelliselta.saltikov kirjoitti:
Onko nyt niin että Applen kannattaisi ryhtyä markinointiyhteistyöhön vaippafirman kanssa. Osta mac, saat vuoden vaipat kaupan päälle. Slogani voisi olla esim "Mac - seniilien ja vauvojen valinta".
"Kampaa apina naamakarvas - saat banaanin"
Ja asiaan: jos mäkki on se ainoa vaihtoehto niin kannattaa suoraan panostaa Pro-sarjaan; muovikuoriset kuluttajamallit ovat kutakuinkin hieman hennompaa sarjaa niin sisuskaluiltaan, liitännöiltään kuin rungon kestävyydeltäänkin.