Suurempia kuvia

Kuvankäsittelyä, mitä vain
fotom

Suurempia kuvia

Viesti Kirjoittaja fotom »

Todennäköisesti on aihe käsitelty moneen kertaan ja minua tullaan syyllistämään laiskuudestani etten viitsinyt kaivaa hauilla tietoa esiin mutta kysynpä silti ihan uudessa viestiketjussa:

Mistä kannattaa tilata kuvatulosteita (tai muita jotka muistuttavat entisaikojen valokuvia)? Tavoitteena (kaukaisena) eräänlaisen näyttelyn kuvat ja kuvakoko saisi olla suurempi kuin 20x30. Mistään julisteista en tässä nyt haaveile kuitenkaan vaan saisi olla kuitenkin sellaisia että katsoja saa jotain irti hieman etäämpääkin. (esmes kaksi metriä).

20x30 kuvia näyttäisi saavan parin euron hintaan mutta heti jos haluaa vähääkään suurempia, pomppaa hinta jo kymppiin. Yksittäisissä kuvissa moinen ei haittaisi, mutta kun apurahoja ei ole ja pitäisi useampi kymmenen kuvaa saada näytteille niin kaikki vinkit otettaisiin ilolla ja suorastaan hurraten vastaan.
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
jyri81

Viesti Kirjoittaja jyri81 »

Itse tilaan isot suurennokset www.ifi.fi
tohtori
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tohtori »

itsekin olen tilannut 75x50 kokoisia julisteita ifiltä. Ja hintaa oli muistaakseni 11€. Täytyy sanoa että yllätyin kovasti erinomaisesta kuvalaadusta.
jannejk

Viesti Kirjoittaja jannejk »

Tilasin kanssa ifiltä 75x50cm julisteen ja jälki oli erinomaista.
fotom

Viesti Kirjoittaja fotom »

Kiitokset.

Taitaa suurin osa kuvista tulla piskuisina, 20x30 kuvina ja sitten ne kaikkein makeimmat voisi tulla suosiolla 50x75 kokoisina. Taidanpa saman tien tilata muutaman ihan vain kokeeksi ja aiheuttaa hieman "hellasäröä" kun kuulemma olisi parempaakin käyttöä rahalle...
Vastaa Viestiin