Canon EOS Viewer Utility

Kuvankäsittelyä, mitä vain
peko

Canon EOS Viewer Utility

Viesti Kirjoittaja peko »

Päivitin tämän Canonin ohjelman ja parantunut ja nopeutunut huimasti aikaisempaan ja on minun mielestä parempi kuin aiemmin käyttämäni Capture One.
Siinä on näköjään uusi jpg taso jolla tulee samankokoisia tiedostoja mitä RAW formaateilla, eli ei oikeastaan pakkaa mitään ja näin kuvien laatu pitäis olla aika hyvä. Korvaakohan se tiff formaatin käytön?

Suosittelen uutta Canon EOS Viewer Utility ohjelmaa
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
^Nanook^
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ^Nanook^ »

Vaikka kuinka yritän niin en saa onnistuneesti ladattua tuota ohjelmaa. Se valittaa aina vain, että tiedosto on korruptoitunut. Onkos kellään muulla ollut tällaisia ongelmia. Voisikos joku kokeilla ottaa sitä nytten ja tsekata onko ongelmaa vai ei. Jos ei niin sitten mun koneella on jokin ihmeellinen häikkä.
hsm

Re: Canon EOS Viewer Utility

Viesti Kirjoittaja hsm »

peko kirjoitti: Siinä on näköjään uusi jpg taso jolla tulee samankokoisia tiedostoja mitä RAW formaateilla, eli ei oikeastaan pakkaa mitään

Ne RAWit on pakattuja...
JuhaM

Viesti Kirjoittaja JuhaM »

Siis pitäiskö tuolla saada muakattua niitä rawwin asetuksia? Minulla ei ole mitään muokkaus mahdollisuuksia? pystyy kyllä kääntämään jpeg-muotoon mutta ei voi säätää värejä ym...?
papa

Viesti Kirjoittaja papa »

JuhaM kirjoitti:Siis pitäiskö tuolla saada muakattua niitä rawwin asetuksia? Minulla ei ole mitään muokkaus mahdollisuuksia? pystyy kyllä kääntämään jpeg-muotoon mutta ei voi säätää värejä ym...?
Valitse View-valikosta Tool Palette tai Ctrl+T, sieltä aukeaa säätöjä.et
JuhaM

Viesti Kirjoittaja JuhaM »

tusko kirjoitti:
JuhaM kirjoitti:Siis pitäiskö tuolla saada muakattua niitä rawwin asetuksia? Minulla ei ole mitään muokkaus mahdollisuuksia? pystyy kyllä kääntämään jpeg-muotoon mutta ei voi säätää värejä ym...?
aahh nyt löytyy :D Sepäs oli ovelasti piilotettu. Kiitos.
Neura

Viesti Kirjoittaja Neura »

tusko kirjoitti:
Vaan eipä aukea minulla, olen imuroimut ja asentanut ohjelman uudelleenkin tuloksetta. Käyttis on XP, mikähän tässä mättää?
Sumu-Jussi

Viesti Kirjoittaja Sumu-Jussi »

Neura kirjoitti:
Vaan eipä aukea minulla, olen imuroimut ja asentanut ohjelman uudelleenkin tuloksetta. Käyttis on XP, mikähän tässä mättää?
Minullakin on käytössä XP ja RAWien käsittely EVUlla onnistuu vain jos ne ovat tietokoneen kovalevyllä. Lisäksi jos samassa kansiossa RAW-tiedostojen kanssa on TIFFejä ohjelma kaatuu.
JarnoH

Viesti Kirjoittaja JarnoH »

W 2000:sen kanssa ei ole mitään ongelmia. Nopeana sitä on ilo käyttääkin.
Vastaa Viestiin