Canon EOS Viewer Utility
-
Canon EOS Viewer Utility
Päivitin tämän Canonin ohjelman ja parantunut ja nopeutunut huimasti aikaisempaan ja on minun mielestä parempi kuin aiemmin käyttämäni Capture One.
Siinä on näköjään uusi jpg taso jolla tulee samankokoisia tiedostoja mitä RAW formaateilla, eli ei oikeastaan pakkaa mitään ja näin kuvien laatu pitäis olla aika hyvä. Korvaakohan se tiff formaatin käytön?
Suosittelen uutta Canon EOS Viewer Utility ohjelmaa
Siinä on näköjään uusi jpg taso jolla tulee samankokoisia tiedostoja mitä RAW formaateilla, eli ei oikeastaan pakkaa mitään ja näin kuvien laatu pitäis olla aika hyvä. Korvaakohan se tiff formaatin käytön?
Suosittelen uutta Canon EOS Viewer Utility ohjelmaa
-
- Viesti:
Vaikka kuinka yritän niin en saa onnistuneesti ladattua tuota ohjelmaa. Se valittaa aina vain, että tiedosto on korruptoitunut. Onkos kellään muulla ollut tällaisia ongelmia. Voisikos joku kokeilla ottaa sitä nytten ja tsekata onko ongelmaa vai ei. Jos ei niin sitten mun koneella on jokin ihmeellinen häikkä.
-
Re: Canon EOS Viewer Utility
peko kirjoitti: Siinä on näköjään uusi jpg taso jolla tulee samankokoisia tiedostoja mitä RAW formaateilla, eli ei oikeastaan pakkaa mitään
Ne RAWit on pakattuja...
-
-
aahh nyt löytyy :D Sepäs oli ovelasti piilotettu. Kiitos.tusko kirjoitti:Valitse View-valikosta Tool Palette tai Ctrl+T, sieltä aukeaa säätöjä.etJuhaM kirjoitti:Siis pitäiskö tuolla saada muakattua niitä rawwin asetuksia? Minulla ei ole mitään muokkaus mahdollisuuksia? pystyy kyllä kääntämään jpeg-muotoon mutta ei voi säätää värejä ym...?
-
Minullakin on käytössä XP ja RAWien käsittely EVUlla onnistuu vain jos ne ovat tietokoneen kovalevyllä. Lisäksi jos samassa kansiossa RAW-tiedostojen kanssa on TIFFejä ohjelma kaatuu.Neura kirjoitti:
Vaan eipä aukea minulla, olen imuroimut ja asentanut ohjelman uudelleenkin tuloksetta. Käyttis on XP, mikähän tässä mättää?