Kuvankäsitelykurssit

Kuvankäsittelyä, mitä vain
eewee

Kuvankäsitelykurssit

Viesti Kirjoittaja eewee »

Kuten ehkä olette näiltä palstoilta ymmärtäneet, olen uusi ja tietämätön digikuvauksen ja kuvankäsittelyn tiimoilla. Siis 'nöösipoika'. Olen yrittänyt katsella pääkaupunkiseudun työväenopistojen? koulutusohjelmista aiheeseen liittyviä kursseja, mutta en ole löytänyt niitä. Minulle sopiva ajankohta olisi v 2004 alkupuoli. Onko joitain muita tahoja, jotka tarjoavat aiheeseen liittyvää koulutusta kohtuuhinnalla?
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
skv

Viesti Kirjoittaja skv »

Noista 2004 kevään kursseista ei taida vielä olla kovin hyvää tietoa, ehkä vuoden lopussa viimeistään.

Mac Photoshop käyttjillehän on 25.10. ja 26.20 alkamassa kurssit. Lue lisää Photoshop kursseja mac käyttäjille
veikkaaja

Photoshoppii ja muuta

Viesti Kirjoittaja veikkaaja »

Ainakin pääkaupunkiseudulla ammatilliset oppilaitokset pitävät kohtuumaksua vastaan kursseja silloin tällöin,

esimerkkinä http://www.business-elit.com , jossa tuli käytyä Photari-peruskurssilla alkusyksystä. Hinta/laatusuhde ihan hyvä (100e/5 iltaa). Muissa on varmasti ihan vastaavia.
skv

Viesti Kirjoittaja skv »

Pistetään vielä tietoa että TAIK järjestää Photoshop jatkokurssin hintaa tosin on suolaiset 400euroa ja kesto 2pvä Linkki

Nyt syksyllä HP järjesti ilmaisen nettikurssin Photoshopista ja kouluttajana oli itse PS Guru Kevin McCarthy Hieno kurssi vaikka osa hommista jäi itsellä tekemättä. Keväällä ottavat varmasti uusinnan.

Edit: Huomasin että huomenna on HP:lla alkamassa Photoshop jatkokurssi. Kurssi kestää marraskuun 28 päivään asti. Ei muuta kuin kursseille oppimaan. Linkki HP:n kurssisivuille
Wenttiili

Viesti Kirjoittaja Wenttiili »

Itse käväisin 24 tuntia kestävällä photoshop 7 kurssilla. Tämä kansalaisopiston järjestämä kurssi ei minun mielestä kalliskaan edes ollut. Hintaa kurssilla oli 52€. Kurssin sisältö oli minulle ehkä hieman suppea, koska olen "leikkinyt" kyseisellä ohjelmalla aikaisemminkin jo. Kuitenkin kurssi oli vain peruskurssi ja ne aloitteliat jotka kurssilla olivat kiittelivät kovasti opetusta.
trombi

Viesti Kirjoittaja trombi »

Kun liittyy FiMUGin jäseneksi, niin pääsee kunnon kursseille. Hinnat ei ole noin suolaisia.

www.fimug.fi
jlauha
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jlauha »

Yksi hyvä peruskurssi löytyy netistä:

http://www.internetix.fi/atk-tuki/opinn ... /index.htm

-Jere
skv

Viesti Kirjoittaja skv »

trombi kirjoitti:Kun liittyy FiMUGin jäseneksi, niin pääsee kunnon kursseille. Hinnat ei ole noin suolaisia.

www.fimug.fi
riittää jos kaveri on jäsen.
Vastaa Viestiin