Vaihdoin iMacin uuteen, siirsin varmuuskopiosta vanhan sisällön, nyt LR avatessa ei tunnista että olen jo aiemmin tuon mokoman ostanut.
Kiitos sille joka osaa neuvoa, itseä lähinnä v******a kun en osaa eikä oikein edes kiinnosta.
LR6 ei tunnista ostettua lisenssiä
-
- Viesti:
-
Re: LR6 ei tunnista ostettua lisenssiä
Se kyselee sen lisenssin perään koska kone on vaihtunut, nuo aktivoidaan aina konekohtaisesti. Jos kirjaudut Adobe-tilille, niin siellä pitäisi olla lisenssitiedot.
--
Minä en ole äreä, minä olen valikoivasti hyväntuulinen
Minä en ole äreä, minä olen valikoivasti hyväntuulinen
-
- Viesti:
Re: LR6 ei tunnista ostettua lisenssiä
Kiitos kovasti!
Olin tuolta jo katsonut aiemmin huonolla menestyksellä, nyt löysin sieltä LR6 sarjanumeron, on se vaan ihme että se ei osaa sitä sieltä suoraan katsoa kun Lightroomiin on kirjautunut kumminkin samalla tunnuksella...
Käynnistyksen yhteydessä oli kohta johon tuon sai tunkea, nyt CC-vaihtui takaisin vanhaan hyvään LR6 versioon, hieno juttu!
Olin tuolta jo katsonut aiemmin huonolla menestyksellä, nyt löysin sieltä LR6 sarjanumeron, on se vaan ihme että se ei osaa sitä sieltä suoraan katsoa kun Lightroomiin on kirjautunut kumminkin samalla tunnuksella...
Käynnistyksen yhteydessä oli kohta johon tuon sai tunkea, nyt CC-vaihtui takaisin vanhaan hyvään LR6 versioon, hieno juttu!