The Nik Collection 2 by DxO

Kuvankäsittelyä, mitä vain
rolsen

The Nik Collection 2 by DxO

Viesti Kirjoittaja rolsen »

Tuli sekä täys- että päivitysversiota tarjolle. Täysversio 99,99e, päivitys 59,99e.

https://nikcollection.dxo.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Päivitysversio löytyy ko. sivulta yläpalkista, mutta jos sinulla on jo aiempi versio, niin lienet saanut spostia aiheesta. Mukana tulee DxO PhotoLab 2 Essentials.

Kovin huonosti on missään mainittuna eroja entiseen, mutta ainakin isoille näytöille tuli tukea ja jottain muutakin, päivitetään tänne kun löydetään fiksu kooste jostain.
--
Minä en ole äreä, minä olen valikoivasti hyväntuulinen
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
Kryptos
Viesti:

Re: The Nik Collection 2 by DxO

Viesti Kirjoittaja Kryptos »

Kappas, niinpä tuli.

Mielenkiintoisin uutuus on U-point teknologian toimiminen suoraan raakakuvassa.
Sapere aude.
---
flickr
Ilari-L

Viesti Kirjoittaja Ilari-L »

Onko tästä kakkosversiosta kenelläkään kokemusta, eli onko paljon parempi kuin alkuperäinen Nik? Toisin sanoen kannattaako päivittää?
rolsen

Viesti Kirjoittaja rolsen »

Ei ole vielä itellä mitään uutta jaettavaa tästä, on mennyt aika äänittämistä opetellessa ja kamerat ovat pysyneet visusti kaapissa.
--
Minä en ole äreä, minä olen valikoivasti hyväntuulinen
Maffer
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Maffer »

Mä mietin että kannattaa päivittää edes siitä ilmaispaketista minkä saa toimimaan kun vähän potkii uusillakin Photoshopeilla. Kyllä se pyörii ihan jees 4K-näytölläkin kunhan ei aivan kamalasti veivaa ja vatkaa hiirellä menemään.
Kryptos
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kryptos »

Ilari-L kirjoitti:Onko tästä kakkosversiosta kenelläkään kokemusta, eli onko paljon parempi kuin alkuperäinen Nik? Toisin sanoen kannattaako päivittää?
Päivitin hiljattain tähän kakkosversioon, kun päivitystarjous oli sopivan houkutteleva: alle 60 euroa sekä Nik 2:sta, että DxO PhotoLab 2 Essentialista. Halusin turvata yhteensopivuuden jatkossakin. Ero vanhaan ei ole päällisin puolin suuri, mutta erojakin on. Uusia presettejä on tullut paljon lisää Nik Collectionin sovelluksiin, mutta ne ovat vain presettejä. Tarjouspaketissa oli mukana myös DxO PhotoLab 2 (Essential), jossa on mielenkiintoisia ominaisuuksia.

U-Point kontrollipisteitä voi nyt käyttää raakakuvissa, mikä on mielestäni varsin mainio uusi ominaisuus.

Jos vanha Nik toimii, päivitykselle tuskin on pakottavaa tarvetta varsinkin, jos uutta pakettia ei enää saa tarjoushintaan.
Sapere aude.
---
flickr
Vastaa Viestiin