Hei
Olen onnistunut sekoittamaan Lightroom 5 sen .En ymmärrä logiikkaa . nytkin kadotin koko kesälomakuvat.
olen ladannut muistikorteilta kuvat ,vaan ne on hävinnyt. Munulla on kaksi ulkoista kovalevyä joista toinen Lacie ja toinen Wd:n Kuvapankki Lacie pitää olla päällä kun importtaan kuvia Kuvapankkiin.
Nyt on myös kaikki kansiot hukassa .Ne näkyy Lacien puolelle,mutta kun importtaan kuvia Kuvapankkiin ei kansiot vuosi/kk muodostu Kuvapankkiin vaan kaikki yli 8000 kuvaa on yhdessä kansiossa /juuressa
Osiko joillain antaa vinkkiä ,mitä teen väärin
Ja saako sepustuksestani jotain tolkkua
t Pekka J
ps. tämäsama aihe on kameralaukussakin
LR 5 aapuva
-
Re: LR 5 aapuva
pejyl kirjoitti:Hei
Olen onnistunut sekoittamaan Lightroom 5 sen .En ymmärrä logiikkaa . nytkin kadotin koko kesälomakuvat.
olen ladannut muistikorteilta kuvat ,vaan ne on hävinnyt. Munulla on kaksi ulkoista kovalevyä joista toinen Lacie ja toinen Wd:n Kuvapankki Lacie pitää olla päällä kun importtaan kuvia Kuvapankkiin.
Nyt on myös kaikki kansiot hukassa .Ne näkyy Lacien puolelle,mutta kun importtaan kuvia Kuvapankkiin ei kansiot vuosi/kk muodostu Kuvapankkiin vaan kaikki yli 8000 kuvaa on yhdessä kansiossa /juuressa
Osiko joillain antaa vinkkiä ,mitä teen väärin
Ja saako sepustuksestani jotain tolkkua
t Pekka J
ps. tämäsama aihe on kameralaukussakin
Voiko jotenkin yrittää Backupilla palauttaa kuvia ja miten ??
-
- Viesti:
Ensin Lightroomissa kuva rajataan 3x4 -suhteessa, sen jälkeen voit exportissa määrittää, että kuva exportoidaan 30x40 tuumaa (tai senttiä) -kokoisena ja halutulla dpi-asetuksella. Nämä sitten määräävät lopputuloksen pikselidimensiot (olettaen, että kuvan sitten voi exportoida halutun kokoisena, eli että lähtökuvassa riittää resoluutiota).EOSMies kirjoitti:Elikkäs, kuinka saan LR5:ssä kuvat valmiiksi muokattua 30x40 kokoon?
Sinänsä Lightroomissa kuvat eivät sinänsä muutu mitenkään, vain se exportoitu jpg.
Innovoija (innovator) – 2–3% väestöstä: uskalias, koulutettu, omaa useita informaation lähteitä;
---
blogi
---
blogi