Win7/8 -> 10, lightroom ja photoshop

Kuvankäsittelyä, mitä vain
moonshine

Viesti Kirjoittaja moonshine »

Itsellä kävi niin, että win 10 otti automaagisesti jonkun susipaskan näyttöprofiilin käyttöön. Sille deleteä, niin värit pelas taas normaalisti.

Lightroom ja Photari näyttäs pelaavan normaalisti päivityksellä.
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
Alpine
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Alpine »

tle kirjoitti:kapa21:

Minulla on windows pöytäkoneessa, enkä pitänyt lainkaan win8 modern käyttöliittymästä, jossa sovellus varasti koko näytön itselleen...
Tapsa
Tuossa on varmaan yleisin väärinkäsitys kasin suhteen. Tuo tarkoittaa vaan sille modernille käyttöliittymälle tehtyjä sovelluksia. Kaikki muu toimii, kuin seiskassa.
Alpine
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Alpine »

Asensin kympin ja LR CC lakkasi toimimasta. Syy oli Radeon HD 5000 sarjan ohjain, jonka buginen ajuri jumitti ohjelman. Kun laitteistokiihdytyksen sai pois päältä Lightroomista, alkoi homma pelittää. Mutta Lightroom oli tukkoinen, kuin täi tervassa.

Laitoin tilalle sitten halvan Asuksen GeForece GT610 -ohjaimen. Nyt alkoi Lightroom pelaamaan nopeammin, kuin ikinä. Vanha kone sai paljon jatkoaikaa tällä päivityksellä. :)
rautaperä

Viesti Kirjoittaja rautaperä »

Yllättävän hyvin tuo W7-> W10 muunnos meni, oikeastaan se oli vaan vähän pidempi update. Kaikki ohjelmat pelaavat kuin ennenkin.
Ei tämä muutos mikään ahaa-elämys ole mutta katsotaan onko siitä mitään hyötyä
Pientä hienosäätöä kyllä tarvitaan. Minun pc:ssäni eivät fontit menneet paikalleen. Tulos on tälläistä

Kuva

Mustan sijasta tuppaa kaikkia värejä joka fonttiin.
W10 valikoista en löytänyt korjausta. Intelin sivukin väittää että näytön grafiikka-ajuri on ajan tasalla (itse asiassa päivitin HD Graphics 4600 ajurin heinäkuussa LR bugin takia)
Mistä tällainen vika voi tulla?
Vastaa Viestiin