Photoshop kurssia
-
Photoshop kurssia
Moi,
Olen jo jonkin aikaa haeskellut Helsingissä Photoshop kurssia. Jostain syystä kuluittajille suunnattuja photari kursseja on todella niukasti.
Tuli mieleeni että olisiko kiinnostusta jos järjestämme kurssin foorumin lukijoiden kesken? Minä saan järjestettyä luokan helsingissä jossa on pentium III tasoiset koneet 10:lle hengelle.
Löytyykö innokkaita? Kouluttaja luulisi löytyvän korvausta vastaan täältä foorumin keskuudesta.
Mitä olette mieltä?
T. Juha
Olen jo jonkin aikaa haeskellut Helsingissä Photoshop kurssia. Jostain syystä kuluittajille suunnattuja photari kursseja on todella niukasti.
Tuli mieleeni että olisiko kiinnostusta jos järjestämme kurssin foorumin lukijoiden kesken? Minä saan järjestettyä luokan helsingissä jossa on pentium III tasoiset koneet 10:lle hengelle.
Löytyykö innokkaita? Kouluttaja luulisi löytyvän korvausta vastaan täältä foorumin keskuudesta.
Mitä olette mieltä?
T. Juha
-
Harmi että paikkakuntana on Helsinki. Tampereella jos vastaava järjestyisi, niin varmaankin osallistuisin.
Satuin tuossa lukemaan Ylöjärven työväenopiston kursseista, siellä oli jotain kuvankäsittelyyn liittyvää. Kiinnostus tyssäsi siihen, kun huomasin että vaaditaan levyke omia kuvia varten. Korppuasemaa ei ole koneesta löytynyt pariin vuoteen median vikaherkkyyden ja pienen tallennustilan vuoksi eikä täysikokoisia jpegejä saati sitten raweja saa korpulle millään. :)
Satuin tuossa lukemaan Ylöjärven työväenopiston kursseista, siellä oli jotain kuvankäsittelyyn liittyvää. Kiinnostus tyssäsi siihen, kun huomasin että vaaditaan levyke omia kuvia varten. Korppuasemaa ei ole koneesta löytynyt pariin vuoteen median vikaherkkyyden ja pienen tallennustilan vuoksi eikä täysikokoisia jpegejä saati sitten raweja saa korpulle millään. :)
-
- Viesti:
-
- Viesti:
-
Moi,jsm kirjoitti:riippuen sisällöstä (ihan perusteet vai vähän enemmän?) ja hinnasta voisi kiinnostusta löytyä
Jos kiinnostuneita riittää niin voisimme järjestää kevään mittaan 2 erityyppistä PS kurssia. Toinen kurssi voisi olla perustasoa ja toinen kurssi 'High end' tyylisesti kehittyneimmille photoshoppaajille. Kurssit voisivat olla viikonlopun mittaisia. Esim. aamusta iltapäivään La- Su välillä.
Hinta määräytyy sen mukaan mitä kouluttaja kurssista ottaa. Muusta ei veloiteta. Luokkatilan sekä koulutuksessa käytettävät koneet uskon saavani yritykseltäni jossa olen töissä. Niistä ei siis veloiteta mitään.
Mitä olette mieltä? Onko mitään ideaa ;-)
Jos innostutaan niin haetaan seuraavaksi foorumin keskuudesta kouluttaja ja päätetään ajankohta.
T. Juha
-
Ihan hyvä idea
Ihan kannatettava juttu, photoshop on vaan niin laaja käsite että pitäisikö pohtia hieman mitä kursilla käytyäisiin läpi. Karkea jako voisi olla perusjutut, rankat kuvamuokkaukset, fotari valokuvaajan silmin tai profilointi. Itse näkisin mielelläni jonkun valokuvaajaan käytännön kokemuksia ja miksei "jippojakin".
-
- Viesti:
Re: Ihan hyvä idea
YO. ei ollenkaan hullumpi ajatus.valokuva kirjoitti:Ihan kannatettava juttu, photoshop on vaan niin laaja käsite että pitäisikö pohtia hieman mitä kursilla käytyäisiin läpi. Karkea jako voisi olla perusjutut, rankat kuvamuokkaukset, fotari valokuvaajan silmin tai profilointi. Itse näkisin mielelläni jonkun valokuvaajaan käytännön kokemuksia ja miksei "jippojakin".
Perusjutut jne voi lukea kirjoista, mutta se niissä kertomaton käytännön tieto valokuvaajalle on sitä arvokasta dataa.
Montaaseille ja sen sellaisille vois varmaankin tehdä sitten ihan oman osion.